Het geluk dat een relatie heet

Soms twijfel ik aan m’n relatie, maar vannacht droomde ik dat de twee mensen waar ik een crush op heb opeens heel veel interesse in mij toonden en ik met ze kon doen wat ik wilde, maar zelfs in m’n droom zei ik nog “ik weet dat dit een droom is maar alsnog ga ik liever met [naam vriend]”. Als zelfs m’n diepste onbewuste zo voor mijn vriend gaat dan krijg ik wel weer het gevoel dat m’n relatie wel goed zit :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Naast hem wakker worden. Zo fijn. Is echt een geluksmomentje.

6 likes

M’n vriend is volgende maand jarig en hij is helemaal gek op F1. Nu heb ik via Vakantieveilingen kaartjes gewonnen voor de kwalificatie (is wel pas in augustus) en weet nu al dat hij er heel blij mee gaat zijn. Nu nog een maand m’n mond zien te houden. :blush:

9 likes

We liepen met onze nieuwe kerstboom naar huis, hij tilde de voorkant en ik de achterkant. Dus ik, legendary comédienne, hield de stam van de kerstboom voor mijn kruis waardoor de kerstboom mijn giga piemel was en riep ‘HAHA KIJK’, hij draaide zich om en toen kreeg ik de slappe lach van mijn kutgrap en hij omdat ik zo hard om mezelf moest lachen en moesten we de boom ff op straat leggen.

53 likes

Aah wat lief en betrokken van hem!

1 like

We hebben gister eindelijk een kerstboom gekocht en m’n vriend deed braaf de instagram husband voor foto’s met de boom en de hondjes, we voelden ons zo extra en gingen echt stuk. Daarna nog veel harder gelachen om de blooper reel aan foto’s waar de honden met hun kont richting de fotograaf zitten, pup tegen de boom aan probeert te plassen en rare bekken.
Na het optuigen van de boom werd m’n vriend ineens helemaal sentimenteel dat het onze tweede kerst samen is en dat hij het allemaal zo heerlijk en fijn vindt. Echt zo lief.

10 likes

We zijn nu bijna een jaar samen en hebben vorige week onze eerste kerstboom gehaald, ik vond het zo gezellig allemaal. We hadden een boom gevonden die we allebei mooi vinden. Hij was ook echt bezig met hoe de boom moest staan en de lampjes aan het herverdelen en dat ze meer naar de stam toe moesten omdat het mooi was als de stam goed verlicht is. En oh, hij had al mijn kerstversiering gesorteerd op wat hij wel en niet mooi vond. Alles in de boom gehangen + 1 vogeltje dat hij niet mooi vond, maar die ik er perse in wilde en nu zegt hij steeds dat dat vogeltje zo mooi staat haha <3 Vind het ook echt leuk dat we alleen hebben gebruikt wat hij ook mooi vind, zo is het toch een beetje een boom van ons samen ondanks dat we nog nooit samen kerstspullen hebben gekocht en de boom is supermooi geworden daardoor, zonder glanzende ballen die ik normaal altijd wel doe, staat echt super chic.

En laatst vertelde hij dat hij van me houd en dat ik geen weet had van hoeveel dat is en dat hij hoopt dat we voor altijd samenblijven :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Vanochtend vond ik weer een briefje in de keuken: “Ook al ben je een kleine garnaal, je bent wel mijn hele wereld”

(Hij noemt me soms garnaaltje haha)

29 likes

Aaah zo leuk en toevallig mijn vriend noemt mij ook garnaaltje!! (heeft ie overgenomen van m’n moeder, zij noemt me altijd garnaaltje omdat ik volgens haar op een kleine roze garnaal leek toen ik net geboren was)

5 likes

Ik vroeg aan mijn vriend: weet je wat morgen is?
Zegt ie: Jaaa dan hebben we anderhalf jaar verkering!

Zo impressed dat hij het nog wist ook :two_hearts:

19 likes

Ik ben een beetje ziek en mijn vriend heeft vandaag 500 km gereden om met mij een dutje te doen en samen te eten :weary::heart:

43 likes

Hij zat me eerst te rellen door me een paar keer achter elkaar een afschuwelijke meme te sturen, maar daarna stuurde ie me mijn eigen selfie van een paar weken daarvoor met de tekst “eyebleach” hahaha :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Zelf nog in bed kunnen blijven terwijl hij vroeg op moet. Komt ie voor hij weg gaat nog even naar de slaapkamer om een kusje te geven. Heeft hij een kopje thee bij zich en dekt hij mij nog even toe :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik geef een afscheidsborrel omdat ik een aantal maanden ga reizen. Nu zeiden gisteren opeens heel veel mensen af. De combinatie van ongesteld zijn en teleurgesteld zijn in mijn vrienden maakte mij een emo wrak. Wilde uithuilen bij mijn bff’s maar ze namen niet op, toch maar mijn vriend gebeld. Hij deed zo lief tijdens mijn drama tantrum en probeerde mij echt te kalmeren. De rest van de avond bleef hij maar filmpjes sturen van puppy’s en kittens om mij op te vrolijken <3 Als klap op de vuurpijl zei hij dat we zondag een kerstboom ga uitzoeken voor in zijn huis om mij nog meer op te vrolijken :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Wat lief van hem en wat een stomme situatie! Heel veel plezier op reis!

2 likes

Hahaha
Hahahaha

We kunnen beide niet rekenen en zijn een maand te vroeg geweest… Oh well, uit eten was wel lekker :joy:

24 likes

Hahaha. Over een maand weer reden om uit eten te gaan :wink:

1 like

Ahhh, dit doet me denken aan toen ik nog dichtbij huis werkte en m’n man niet. Hij kwam altijd terug naar de slaapkamer om nog heel even te knuffelen voor hij weg ging. Iedere ochtend :smiling_face_with_three_hearts:

Inmiddels werkt hij dichtbij huis en ik niet meer. Dus zou ik het nu bij hem kunnen doen. Maar ja, kind erbij en dus is er echt geen tijd in de ochtend voor dit soort dingen :face_with_head_bandage:

I :heart: knuffelen haha!

3 likes

Appte mijn vriend vanuit de trein dat ik zo’n hoofdpijn had dat ik er misselijk van werd. Haalt ‘ie me op met de auto, heeft hij een paracetamol en een flesje water meegenomen :smile:

34 likes

Dit is misschien een beetje een stom of depri geluk, maar deze week ben ik veel bezig met dingen regelen rondom de dood van mijn oma, en ik vind het zo fijn dat ik met alles op mijn vriend kan rekenen. Hij rijdt heen en weer om dingen te halen/sjouwen, hij is meegekomen naar oma’s sterfbed, ik kan hem vragen ‘wil jij even mijn moeder bellen om haar X te vragen’ als ik druk met iets anders bezig ben en hij doet dat en mijn moeder vertrouwt hem met alles. Zo fijn dat hij ook mijn familie is.

52 likes