Het geluk dat een relatie heet

Hopelijk krijg je dan snel goed nieuws te horen en kunnen jullie snel weer bij elkaar zijn!

1 like

Hahaha mijn vriend heeft ook wel eens gedroomd dat ik vreemd ging. Hij werd daarna half slaperig wakker in de veronderstelling dat dat dus ook echt zo was en duwde me toen midden in de nacht uit bed. Heb het zelf ook wel eens gehad inderdaad, als je dan wakker wordt voelt het gewoon echt zoals je je zou voelen als het daadwerkelijk gebeurd was. Heel apart

2 likes

Ik droom ook wel eens dat we uit elkaar zijn en dat ik dat dan ineens besef en in paniek raak, omdat ik helemaal niet zonder hem wil. Meestal word ik tijdens zo’n droom dan ook wakker gemaakt door m’n vriend, omdat ik dan in m’n slaap lig te huilen en te jammeren. Echt hele realistische kutdromen zijn dat :frowning_face:

Mag ik vragen waar je vriend/jij zijn en waarom jullie elkaar al 9 maanden niet hebben kunnen zien? Sorry als je dit al 100 keer hebt uitgelegd, kon het even niet vinden in je voorgaande berichten!

1 like

Gister zaten we formule1 te kijken en ineens ging de bel, m’n vriend zei met een grote glimlach dat ik even snel m’n schoen bij de schouw moest zetten en liep toen naar de voordeur. Ik moest met m’n ogen dicht een Sinterklaasliedje zingen en opeens zat er een doos sushi in m’n schoen! Zo lief, ik had echt al een week zin in sushi maar moet op het moment heel zuinig doen (wanbetalende opdrachtgevers etc) dus dit was echt zo’n verwenmomentje.

26 likes

Tuurlijk! Ik heb gewoon even de link van de post gekopiëerd, dan heb je meteen het hele verhaal :biggrin:

Samenvatting

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet/433/5495?u=diamonds

Vervolg:
Ik was in juni geaccepteerd om daar te studeren maar ik moest in IsraĂ«l mijn studentenvisum regelen. Op 4 juli ben ik dus naar IsraĂ«l gevlogen en hebben ze me niet binnen gelaten en op de eerste vlucht teruggestuurd. Ik mag dus nu enkel het land in op basis van een relatie visum met m’n vriend, als ik dat visum niet heb mag ik 10 jaar het land niet in. Nu wachten we dus tot ik dit visum heb zodat ik er weer heen kan
 begin januari hebben we dus ieder apart een interview dus hopelijk zal het daarna niet te lang meer duren!

En m’n vriend kan mij niet komen opzoeken omdat hij het land niet uit mag vanwege een lopende rechtszaak mbt een faillisementsproces. Dus het is allemaal vrij kut haha

Ik kan zĂł genieten als mijn vriend me in zijn slaap stevig vast pakt! Nooit verwacht dat ik het zo fijn zou vinden om tegen iemand aan te slapen.

6 likes

Oh wow, wat frustrerend ook hoe dat hele proces zo is gegaan en ook nog eens dat hij het land niet uit kan.

Ik vind het echt bewonderenswaardig dat jullie dit volhouden. Laat wel zien hoe diep jullie emotionele / mentale band is. Hopelijk komt die fysieke band weer heel snel in Januari!

1 like

Wat super lief dit!

Heel erg bedankt <3

1 like

Ik voelde me laatst heel erg slecht in mijn vel en ik was een beetje aan het zeuren tegen mijn vriend over van alles en nog wat. Op den duur werd ik gewoon moe van mezelf, dus ik zei: sorry dat ik zo ben hoor. Hierop antwoordde hij dat ik me nooit moet verontschuldigen voor wie ik ben, dus ik zei dat ik mezelf op dit moment gewoon niet zo leuk vind. En toen zei hij: Maar ik vind jou zo leuk, dat is genoeg voor ons beiden. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

M’n vriend is iemand die z’n gevoelens niet echt uit. Daardoor kan hij soms heel afstandelijk en bot overkomen en daar heb ik weleens moeite mee. Dinsdag deed hij super kortaf/ontwijkend op werk en 's avonds ook nog via whatsapp. Ik werd daar best onzeker van en gaf dit ook aan en daar werd hij heel geirriteerd door en ging boos slapen. Gisteravond ging ik naar hem toe en toen kwam hij bij me zitten en zei dat hij nagedacht had en het gesprek terug had gelezen en inderdaad onnodig bot deed. Toen zei hij dat hij me echt geweldig vindt, hij mij de allerleukste vrouw vindt, nog nooit zo’n gevoel voor iemand heeft gehad en dat ik daar echt niet aan moet twijfelen. Daarna kwam hij 100 keer terug voor een knuffel en een kus. Later stond ik op en pakte hij me vast en ik merkte gewoon dat hij tranen in z’n ogen had, want hij zat maar in z’n ogen te wrijven en hoorde hem z’n neus elke keer ophalen. Toen vroeg ik of het allemaal goed ging en toen zei hij: “ben opeens verkouden”. Maar ben wel blij dat hij eens een keer heeft verteld wat hij echt voelt en voel me nu wel opgelucht.

21 likes

Ik moet van de metro naar huis lopen (ongeveer 5 minuten) en het regent keihard en heb geen paraplu bij me, dus ik appte m’n vriend voor de grap of hij me wilde komen halen en nu komt ie MET paraplu naar me toegelopen :heart_eyes:

24 likes

We hebben deze week een super vermoeiende week gehad met verhuizing etc. Ik zit sinds vandaag tegen mn menstruatie aan te hikken, mega emo en moe en buikpijn. Gaat hij nu nog naar de winkel om eten en tampons voor me te halen. Vroeg ook echt toen hij ging, welke maat tampons?? Haha klinkt niet super lief misschien maar vind het wel heel lief van hem. Zie hem al helemaal staan voor dat schap met tampons op zoek naar de juiste maat :joy:

24 likes

Ik was laatst bij een vriendin eten en mijn vriend had mcdonalds voor zichzelf gehaald, toen in thuis kwam (4 uur later ofzo) stond hij ineens op en kwam met een mcflurry aan. Die had hij voor me meegenomen en in de diepvries gezet “want die vind jij zo lekker.”

35 likes

Ik voel me heel verbonden met m’n vriend de laatste maanden en vanavond word ik door hem ontvoerd, omdat hij me een herinnering wil laten herbeleven.

Vind dat hele idee nu al zo lief :blush:

13 likes

Mijn vriend werkt buiten en liep daar door gister de hele dag door de regen, toen hij uiteindelijk 's avonds verregend bij mij thuis kwam zat ik redelijk chagrijnig onder een dekentje want ongesteld en moe. Toen is hij weer de regen in gegaan om wijn te halen om mij op te vrolijken <3

11 likes

Ik opende net dit topic en zag aan dat balkje rechts dat de laatste keer dat ik het opende, precies een jaar geleden is (december 2018). Mijn vorige relatie is eind vorig jaar op een nogal pijnlijke manier geëindigd en ik had al die tijd geen zin om dit topic te lezen.

Maar nu lag ik vannacht in bed naast de jongen op wie ik al maanden zĂł verliefd ben en vroeg hij me of ik zijn vriendinnetje wil zijn en natuurlijk wilde ik dat :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: Dus ik ben terug in het land der sentimentelen!

105 likes

Aah welkom terug! Hoop veel van je te lezen hier!

1 like

mijn vriend is vanochtend weer naar huis gegaan en overal lagen briefjes. Ook toen ik net mijn bed openklapte :ok_hand:t3::heart_eyes:

26 likes

Ahhh :smiling_face_with_three_hearts: