Het geluk dat een relatie heet

Beneden komen en een gedekte tafel met een gekookt eitje aantreffen :heart_eyes: (hij is zelf al weg- dat is minder​:joy:)

8 likes

M’n vriend heeft €1 overgemaakt naar me met de mededeling “omdat ik van je hou”, haha okĂ© Thanks :smirk:

33 likes

Mijn vriend zingt soms zulke random dingen als hij in huis rondloopt haha
Hij zong net: help een banaan de lamp is aan

19 likes

Laatste week voor m’n verlof en ben er wel aan toe. Vind ik net een briefje in m’n tas van m’n vriend dat hij zo trots op me is, dat ik het zo goed doe en dat hij het knap vindt dat ik het zo goed volhoud en dat ons kleintje straks vast ook heel trots op me gaat zijn.

Moest even heel hard slikken om niet te gaan janken.

42 likes

Deze heb ik niet zelf hoeven bakken.

taart

33 likes

Ik hou zo veel van dit topic haha het geeft me echt vertrouwen in de liefde. Zo blij voor jullie allemaal! :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Goals!

3 likes

Aah ik vind net als @Cozycute ook dat dit topic veel vertrouwen geeft, maar zo’n verhaal van jou Mhysa helemaal!!! Fijn!!!

3 likes

Ik bedacht me laatst dat we al een half uur in de auto zaten en niks tegen elkaar hadden gezegd omdat ik zo moe was en dat dat super fijn is. Dat je helemaal niks moet. Niet geforceerd kletsen of muziek luisteren. Gewoon helemaal niks.

46 likes

Ik ben morgen jarig en baal echt dat ik het niet met m’n vriend kan vieren

Nu kwam ik vanmiddag thuis en stond er middenin de woonkamer een prachtig boeket met een kaartje erbij en m’n moeder die aan het filmen was haha

Was het dus van m’n vriend, nou toen ik dat kaartje begon te lezen barstte ik natuurlijk in huilen uit (mijn ouders ook) dus dat is echt een leuke video geworden :joy:

Hij had op dat kaartje ook allemaal hartjes en bloemetjes getekend, zo schattig

Vond het zooooo ontzettend lief (had al een vermoeden dat ie iets aan het regelen was met m’n moeder maar dit was toch wel een super verrassing)

Heb hem nu 8 maanden niet gezien maar dit maakt me zĂł blij en overtuigt me echt dat we hier gewoon doorheen gaan komen samen :heart: Ben zo gek op hem

69 likes

Ahh echt super lief! Ook al verwacht je wel iets is het toch wel een verrassing wat het is. Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en kan niet geloven dt het al 8 maanden geleden is dat jullie elkaar hebben gezien. Weet je al iets meer of jullie elkaar binnenkort kunnen zien?

2 likes

Ik kan het zelf ook niet helemaal geloven haha!

Het enige wat we nu weten is dat we beide 6 Januari naar de ambassade moeten voor een interview (over elkaar/ons als een koppel). Ik dus in Brussel en hij daar.

En dan zal het waarschijnlijk weer 2/3 maanden duren tot we iets horen. Dus dan zal het al een jaar zijn


M’n vriend en de advocaat proberen wel te regelen om mij het interview ook daar te laten doen, wat dus zou betekenen dat ik daar al over een maand ongeveer zou zijn, dus dat hoop ik echt! Als het goed is horen we dat over ongeveer 10 dagen dus fingers crossed :crossed_fingers:t3:

Lief dat je het vraagt :blush:

15 likes

Ahh, nu snap ik het pas, begreep je post ook niet in het leed maar ik heb wel een stukje gelezen van wat er toen gebeurde
 Super lief en hopelijk op 6 januari beter nieuws
 sterkte!

1 like

Van harte gefeliciteerd Diamonds! En hopelijk snel goed nieuws over je vriend!

2 likes

Ik ga voor je duimen! Ondanks dat ik niet van bloemen hou vind ik dit trouwens wel echt een prachtig boeket :heart_eyes:

Mijn vriend staat onder de douche en zingt heel hard (en nog mooi ook!) mee met de muziek die hij op heeft staan (Can’t stop loving you). Hij doet ook meteen alle instrumentale stukjes. Het is zooo aandoenlijk :heart: Geloof niet dat hij weet dat ik het kan horen.

17 likes

We zijn onze eerste grote vakantie aan het plannen en vind het zo fijn dat hij ook zo’n rekening houdt met mijn wensen en behoeften (ja je zou zeggen is normaal haha maar ligt beetje ingewikkeld) en gewoon het feit dat ik waarschijnlijk mijn droomreis ga maken samen met iemand waar ik zó veel van hou :heart:

14 likes

Dank je wel lieve @anon65426728 @Cheesy en @Pantalones <3

Lief van jullie!

2 likes

Mijn vriend is vnvd met een vriend op pad en vind het zo chill dat ik even het rijk alleen heb.

Zit nu lekker met wijn en chips op de bank. Love my vent maar soms ook lekker als hij even weg is.

9 likes

We kijken samen First Dates met honderden kilometers tussen ons haha

6 likes

We hebben een heel druk weekend achter de rug en ik ben best wel op. Mijn vriend ging net ons zoontje van 2 op bed leggen en dan kletsen ze altijd even.
Hoor ik hem zeggen: “maar even serieuze zaken nu. Ik moet morgen weer werken, maar jij blijft nog een dagje lekker bij mama. Wil jij dan voor mij in de gaten houden dat mama een beetje rustig aan doet? Gewoon een beetje wandelen, misschien wel naar de speeltuin en lekker uitgebreid lunchen. Doen hoor! Want mama heeft dit weekend al hard genoeg gewerkt, ok?”

Hij wist dat ik meeluisterde hoor, maar ik vond het zĂł lief :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

62 likes