Ja sorry, Bill Gates ging misschien wat ver, maar als je stelt dat een digitaal vaccinatiepaspoort tot het digitaal delen van bijv strafrechtelijke informatie gaat leiden, onderbouw dat dan wel met argumenten ipv iets vaags als ‘digitalisering leidt tot minder privacy’.
Echt heel erg, dan ben je terminaal ziek, en dan gaan er allemaal van die mensen helemaal complottie onder je post reageren.
En waarom staat dat bed in Drachten? En wie wordt er dan gebruikt voor de proef? En die zeggen niks?
En daarbij, ze wilden toch iedereen doodmaken met het vaccin? En nu willen ze iedereen genezen met een medbed?
Neeee je ziet het verkeerd. Je slaapt. Kijk, ze KUNNEN iedereen beter maken maar ze WILLEN HET NIET!
Mag kwakzalverij hier ook? Of hebben we daar een eigen topic voor
Indd anders verdient big pharma niks!
Ik ontdekte dit weekend een nieuwe complottheorie, ‘Tartaria’. Fascinerend wel, hoe heb ik die nog niet eerder gevonden?
Redelijk onmogelijk om samen te vatten, maar het komt neer op 'de vorige wereldwijde beschaving is weggevaagd en vervangen door de huidige (The Great Reset…), onze geschiedenis klopt niet, de middeleeuwen hebben bijvoorbeeld nooit bestaan, etc. En uiteraard is het De Elite die hier achter zit.
De manier waarop Thierry nu over het vaccin praat… ik weet zeker op wie mijn tante gaat stemmen deze verkiezingen
Ik had gisteren een klant die ongeveer een wandelende samenvatting van dit topic is . En nog eentje die ik niet had gehoord. De avondklok is er alleen maar omdat er snachts dingen gebeuren die wij niet mogen zien en weten zoals stiekeme ingangen gebouwd naar de onderwereld en de 5g netwerken worden dan uitgerold/torens voor gebouwd. En niet te vergeten dat dan de roverheid geheime meetings heeft tegen ons met een hogere macht.
Klant niet ‘per ongeluk’ scheef geknipt? Had je kunnen zeggen dat je met scheef haar minder kans hebt op corona.
Maar lijkt me lastig. Hoe heb je gereageerd? Knik je maar en probeer je over iets anders te praten of ga je mee?
Nee niet scheef geknipt hahah probeer toch maar gewoon klant vriendelijk te blijven. Inderdaad maar knikken (niet te instemmend) en proberen het gespreksonderwerp te veranderen. Ben er af en toe redelijk tegen in gegaan zo ver dat op een nette manier kon. En ik heb gewoon eerlijk antwoord gegeven over waarom ik wel liet vaccineren, of ik al had laten testen etc. Toen ging het natuurlijk ook nog over de verkiezingen en toen heb ik ook gezegd dat ik niet met klanten bespreek waar ik op ga stemmen en toen kwam haar hele betoog waarom we allemaal op forum voor democratie moesten stemmen. Moet eerlijk zeggen dat het erg moeilijk was om er niet tegen in te gaan. Maar het blijven klanten en wij hebben afgesproken niet met klanten te discussiëren over politieke voorkeur bijvoorbeeld.
Dus tldr; ik probeerde gesprek onderwerp te veranderen, ging er soms netjes tegenin en verder knikte ik maar wat.
Haha ja snap ik, wel goed dat je soort van knikte maar ook weer laat weten waarom jij het wel doet. Ik zou er geen raad mee weten.
En slim dat jullie niet zeggen op wie jullie stemmen, dat blijft toch iedereen voor zich uiteindelijk
Ik ben de val van de cabal aan het kijken, maar wtf is dit voor een next level bullshit Het is zo diep uitgedacht ook allemaal, over dat hele pedofielen netwerk en het verkopen van kinderbloed en weet ik niet wat. Bizar hoe mensen hier op komen
Dit las ik.
Oh is dat nog ergens te zien? Ik dacht dat haar kanaal verwijderd was van youtube.
Pfoe… is lastig te pareren dat soort dingen ja. Kan me ook wel voorstellen als dat je info bron is dat je dat we gelooft op die manier,
Ik heb het via een vriend gekregen, op YouTube idd niet meer te vinden!
Ze zijn van YouTube af, maar je kan ze op BitChute nog vinden. Is een soort alternatieve versie van YouTube. En dan op haar naam zoeken.
Tot wel 90% van de mensen die zijn overleden na het vaccin heeft in het afgelopen jaar sperziebonen gegeten. Ik zeg niet dat de overheid via sperziebonen probeert zich van de oudere niet-productieve generatie te ontdoen, maar ik heb ook nog niemand gesproken die dit kan weerleggen met argumenten! Ik bedoel maar! Open je ogen! Kies courgette!
hahahaha dit wordt voortaan mijn antwoord en vooral afsluiter bij het tegenkomen van complot-achtige types.