Het complottheorieën topic

Volgens Willem Engel maken de rellen in Nederland ook deel uit van de Great Reset en wordt het veroorzaakt door de inlichtingendiensten. Deze man…

Ik denk trouwens dat de meeste complottheorieën vooral via video’s worden verspreid om 1. de minder intelligente mens te bereiken die niet van lezen houdt en 2. emotie aan het verhaal toe te voegen omdat een platte tekst al helemaal ongeloofwaardig overkomt

5 likes

Ik verheug me zo erg op de dag dat we tegen al die complotdenkers kunnen zeggen ‘zie je wel dat er niks van waar was? alles is gewoon weer als vanouds, er is geen reset, geen hoger plan, geen duistere brave new world.’ en dat zij dan zeggen ‘inderdaad we hadden het helemaal mis! dit gaan we nooit meer doen’.
Maar ten eerste duurt dat waarschijnlijk nog wel even, en ten 2e gaan ze nooit toegeven dat ze fout zaten en zullen ze wel weer nieuwe dingen bedenken of alles zo draaien dat het wel allemaal waar lijkt.
Dus eigenlijk is het gewoon bestwel hopeloos allemaal. :worried:

9 likes

Heerlijk topic, waarom had ik deze nog niet eerder gevonden? Ik kan me uren vermaken met complottheorieën :slight_smile:

Een van de laatsten die ik tegenkwam:

10 likes

tenor

29 likes

Hahahah wat?!?!

2 likes

Ik heb redelijk wat ‘onderzoek’ gedaan naar ‘The Great Reset’ nadat dit aangekondigd werd omdat ik het zo vaag/interessant vond. Zoals het telkens omschreven wordt door Klaus Schwaab/WEF is dat het de samenleving groots wil veranderen: ons huidige systeem moet grondig op de schop en we moeten beter uit deze crisis komen. Het doel is dan ook om veel harder aan een groenere toekomst te werken en het kapitalistische systeem te veranderen(ben ik hartstikke voor), maar ik heb niet het idee dat er een uitgewerkt plan is?

Ik heb echt uren geluisterd naar de toespraken die door het WEF zijn gegeven (en die online staan natuurlijk) maar behalve mooie woorden over ‘dat het anders moet’ zijn het eigenlijk niet: er lijken geen concrete doelen te zijn.

Ik moet zeggen dat deze openheid natuurlijk genoeg gekkies uitnodigd om er zelf een invulling over te geven…

4 likes

Dear lord wat heb ik net gelezen

6 likes

Haha nee joh zodra alles weer normaal is dan is dat gewoon een stilte voor de storm voordat de echte drama komt!!! Wacht maar!!!

2 likes

Hier heb je wel echt een hele grote fantasie voor nodig haha. Hoe komt iemand hier nou weer op.

1 like

Hoeveel joints rook je voor je dit schrijft?

120.000 vrouwen en kinderen in een bunker 40km onder Den Haag? En die zijn nu waar? In een luchtkasteel 40km boven Den Haag? Lijkt me niet dat je die makkelijk verstopt :crazy_face:

@Willem nee de komende 70jr wachten we nog op de lange termijn gevolgen van het Vakzen.

11 likes

Dit spant wel redelijk de kroon

1 like

Bij zin 3 moest ik al lachen, 50 km onder de grond en dat moet al minstens honderd jaar geleden zijn gemaakt (want 5 generaties), 's goed jong :joy:

3 likes

Bron: Rob

Ik ga stuk :joy:

9 likes

Ik heb laatst zo’n pareltje bij een wappie op Facebook geleden, echt jammer dat ik het niet opgeslagen heb. Het ging erover dat de CIA hun thuisbasis in Zwitserland hebben en dat daarom mensen geld wegsluizen naar Zwitserse bankrekening. Dat het niet voor niks is dat Zwitserland altijd neutraal is omdat daar de grote bazen zitten die de wereld onder controle houden. Er stond ook een heel analyse bij dat de afkorting CIA afgeleid is van het scheikundig stelsel etc.

2 likes

Hahaha, wat is dit? Hoe verzin je het :’)

Wow, ik heb nog wel wat antipsychotica liggen? Iemand een adres waar ik ze naar op moet sturen?

• ik mag deze grap maken, ik gebruik ze zelf ook :joy: -
2 likes

Vraag mij af hoe kom je er überhaupt op om zulke onzin te verzinnen. Wordt je dan wakker en bedenkt dan nou vandaag probeer ik mensen dit wijs te maken, kijken hoeveel het geloven.

2 likes

Oh dat eerste veronderstel ik ook helemaal niet hoor. Ik ga ervan uit dat een complottheorie een groot publiek wil bereiken en het daarom dmv een video toegankelijk wordt gemaakt voor een groter publiek. Dat tweede heb je gelijk in.

1 like

De forummer die de creatiefste theorie verzint wint eeuwige forumroem

3 likes

Uit ervaring kan ik zeggen dat ze er daadwerkelijk heilig van overtuigd zijn dat dit zo is, ook al kunnen ze geen concrete bronnen aanwijzen. In discussie gaan is ook vrij nutteloos, want ze zijn zo overtuigd van hun waarheid dat dat niet doordringt.

Ik heb ze allemaal voorbij horen komen. Zo zou niet alleen Bill Gates evil zijn, maar ook de familie Rothschild wil een nieuwe wereldorde vestigen. Trump was dus eigenlijk een verzetsstrijder die vocht tegen de deep state en werd tegengewerkt door de mainstream media. Biden is een pedofiel. We vergeten maar even dat Trump beste vrienden was met Jeffrey Epstein.

1 like