Ja ik heb het laatst een keer gezien op een event! Mooie producten. Wel iets duurder dan catrice/essence, maar ook wel gewoon goede kwaliteit. Zelf laatst de Bronzing Drops eens uitgeprobeerd en vond die erg mooi!
Vroeger ging ik echt heel graag naar tbs, maar nu eigenlijk bijna nooit meer! Nu ik er aan denk ga ik denk ik voor de zomer een lekkere douchegel kopen, vind de geuren daar altijd zo lekker Ik heb wel eens een scrub gehad maar vond die best wel mild. Is wel lang geleden dus misschien is de formule inmiddels veranderd of hebben ze meerdere soorten, dat durf ik niet te zeggen.
Het zelfde heb ik met yves rocher nu ik er aan denk. Vroeger ging ik echt graag en dan vooral voor douche producten of parfums, maar nu kom ik er noooooit meer. Heb wel altijd dat super rare kadootjes en kortingsbeleid van hun erg bijzonder gevonden, weet iemand of ze dat nog steeds hebben?
Mijn huid reageert helaas heel slecht op arganolie:( Krijg er allemaal rode bultjes van.
ja dat neppe kortingsgedoe is er nog steeds. Vind het zo een nep merk :’)
Ja het is echt hele rare marketing toch? Ik had altijd het idee dat er constant uitverkoop was - niet echt de sfeer die je wil wekken in je winkel denk ik. En als je dan geen korting krijgt voel je je eigenlijk genaaid omdat je dan voor je gevoel te veel betaald. Maarja, vroeger vond ik de douchegels dus super lekker ruiken en kwam ik er daarom regelmatig, heb ook nog nooit wat anders gekocht geloof ik dan dat en een luchtje.
Kan iemand een goede budget matterende poeder aanraden? Maakt me niet zoveel uit of er kleur inzit of niet. Ik gebruik eigenlijk alleen concealer op mijn gezicht en zoek iets om mijn vette kop een beetje mee af te poederen.
Rimmel Stay Matte of die witte van Essence
Ik denk dat dat erg persoonlijk is, aangezien je niet echt 1 type huid hebt (zowel vet al droog) is het denk erg moeilijk om aanbevelingen te geven.
Ik kan je wel voor de droge huid wat aanbevelingen geven, maar daar heb je dan nu niks aan.
Ik ben opzoek naar een níét matterende, maar wél egaliserende primer. Ik zoek me al weken scheel, maar ik kom er maar niet uit. Iemand tips?
Kiehl’s Midnight Recovery serum! Ook niet heel goedkoop maar je doet er wel lang mee, en bij Kiehl’s counters kun je altijd een sample vragen om het uit te proberen
Wel een stuk goedkoper dan die van estee lauder! Bedankt, ik ga er even wat meer over lezen
Tati (youtube) raadde van de week Catrice Prime & Fine aan als een van haar absolute favoriete drogist-producten. Misschien het proberen waard?
Ik vind de Embryolisse Lait Crème Concentré heel fijn! Is geen hele spannende creme ofzo maar ik krijg er ook geen puistjes van en mijn huid lijkt er wel lekker zacht en gevoed door dus ik vind het wel best. Maar misschien dat hij weer een beetje te vol voor jouw huid is in de zomer dan.
ik heb een tijdje geleden een nieuwe essence nagellak top&basecoat geprobeerd en ben fan! Normaliter blijft nagellak ong 3/4dagen zitten zonder chippen en nu makkelijk een week tot anderhalf!
ja ik denk dat hun redenatie is dat je de klant het gevoel geeft dat ze een super goede deal doen door die artificiële kortingen. Wat ik nog erger vind is hoe ze nog steeds bij hoog en laag beweren dat ze cruelty free zijn terwijl ze gewoon schaamteloos in China verkopen, waar de dierproeven nog steeds verplicht zijn. Zonder indicatie dat ze ook lobbyen tegen die proeven (iets wat L’Oreal wel doet).
Ik kom er ook alleen maar voor de vloeibare oogschaduw omdat het het enigste is dat op mijn ogen werkt als primer en ik niet allergisch op reageer. Idem met hun scheergel.
Ja, deze heb ik ook en is heel fijn!
Oh serieus, dat wist ik helemaal niet! Dat is niet cool dan, heb je toevallig wel eens in een winkel gevraagd hoe dat zit?
Het calming skin serum van Zarqa is heel fijn voor een vochtarme huid.
Ik ben fan van alles. De bodybutters idd en vind de douchegels en handcremes ook heel fijn. Gebruik sinds een week of 2 ook wat dingen qua gezichtsverzorging en die vind ik tot nu toe ook heel fijn!
Oh en qua bodyscrub ook TBS, is niet te ruw. Ik heb er ook eentje van Therme die ik heel fijn vind.
De transparante poeder van Essence!
Edit: ik zeg te vaak fijn in deze post
Heb weer een half maandsalaris naar onze Paula gebracht hoor.
Welk huidtype heb je en wat zijn je aanraders?