Het Beautytopic

Hoort de textuur van instablur van The Body Shop heel dik te zijn? Bijna een beetje korrelig zelfs. Ik denk het niet hè?

Vision! Ik ben echt een bleekscheet en ben met factor 50 nog nooit verbrand. Plakt ook niet, gaat er makkelijk af in de douche etc., want daar heb ik zelf ook een hekel aan.

Ik heb een puntenslijper van de Yves Rocher, werkt na een jaar nog altijd perfect en is nog niet kapot :slight_smile: Slijpt echt een goede punt aan je potloden. Je kan er zowel dikkere en dunne potloden mee doen :slight_smile:

2 likes

Gewoon goedkope, van de Action bijvoorbeeld. Kost geen drol en werkt perfect!

1 like

klinkt niet goed, heb je het ook al eens met een washandje geprobeerd bijvoorbeeld?

Klepje er af halen en boven de prullenbak gaan slijpen. Werkt perfect, ik spreek uit jarenlange ervaring :joy::joy:

1 like

Jawel, dat was die bij mij ook. Ik vond het niks!

1 like

Ik gebruik Pink Gellac. Blijft goed zitten en het kwastje is fijn van vorm (plat en rond), zodat je snel en netjes lakt. En speciale cleanser gebruik ik sowieso niet, alcohol van de drogist kost 1.50 en werkt net zo goed :slight_smile:

2 likes

Heeft iemand hier de Too Faced hangover primer geprobeerd?
Ik lees veel wisselende ervaringen, maar ben erg benieuwd hoe hij het op de droge huid doet. Aangezien hij niet zo matterend is spreekt hij me wel aan.

ja als het zo blijft absoluut stoppen met gebruiken!

Ik zag dat ze bij Etos make up van L.O.V. verkopen. Ik had er nog nooit van gehoord. Iemand ervaring? En aanraders?

Die van de Hema is heel fijn! Plakt niet, trekt snel in en kost iets van €8. Is ooit ergens als beste uit de test gekomen dua qua bescherming zit je wel goed.

Ik ken het probleem. Heb toen de puntenslijper van de Hema gekocht en nergens last meer van.

1 like

Bij mij hielp de calming shampoo van
aesop goed. Wel duur spul.

Over welk serum zijn jullie erg tevreden? Las altijd veel over het night repair serum van Estee Lauder, maar vind die zo duur:(

Ik hoor steeds meer mensen over dat wimperserum van de kruidvat. Eerst een hippe collega, maar nu ook al mensen uit mijn familie. En dat vind ik echt irritant hahah. hebben jullie het ook al van niet-forummensen gehoord?

Ik ben bijna door mijn serum heen, hoop dat ik het nog kan krijgen straks haha

Vriendinnen die het gebruiken hebben het van bloggers en laatst stond er geloof ik ook een stukje over in de volkskrant

In Duitsland bestaat het al wat langer, het is het duurdere zusje van Catrice. Op YouTube staan wel reviews.

1 like

Wat vinden jullie van tbs? Heb het idee dat de hype eromheen helemaal weg is, maar ik ben echt fan van hun bodybutters.

Wat zijn jullie favoriete body scrubs? Ik heb er nu 1 van de rituals maar dat is meer een suikerscrub en vind die iets te ruw.

Ik ben echt super tevreden van die van Marina Miracle! Het Argan Night Serum. Ik heb het zelf opgestuurd gekregen en vind de prijs wel hoog, maar ik denk dat ik hem zelf zou kopen als hij op is.

(#welspongeenadvertorial)

Ik gebruik voor mn benen altijd een schuurspons haha. Vind alle scrubs te mild. En anders heb ik altijd last van ingegroeide haren na epileren.

Edit: dus aan mij heb je niks

2 likes