Hema
Ik wil graag zaterdag voor een festival mijn haar een dagje roze verven. Nu zit ik erover na te denken deze te gebruiken https://www.bol.com/nl/p/l-oreal-paris-colorista-spray-haarverf-pink-1-dag-haarkleuring/9200000073459066/
Heb blond tot lichtblond haar van mezelf. Iemand hier ervaring mee? Werkt het goed?
Essence
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met DIY sets voor gelnagellak? Ik overweeg om een Sensationail kit aan te schaffen, maar hoor en lees wisselende ervaringen. En er zijn ook nog andere merken natuurlijk. Twijfel ook over Alessandro…
Ik las laatst (volgens mij hier) dat die van essence oplicht in blacklight dus voor uitgaan zou ik die afraden😛
Nog een vraag. Ik wil graag wat producten bestellen van paula’s choice. Nu ben ik aan het kijken naar een exfoliant maar twijfel tussen BHA 1% of 2%. Ik heb wel wat last van puistjes maar geen heftige ontstekingen. Heb een erg gevoelige huid en is snel droog en rood. Wat zouden jullie aanraden?
Ik heb een gevoelige huid en gebruik de aha 5 procent en dan de crème variant. 1x ik de maand gebruik ik de 10 procent lotion. De aha gebruik ik nu om de dag ik de avond. Als mijn huid onrustig is gebruik ik het elke avond. De 1 procent van de calm lijn heb ik paar testers van gebruikt en die vond ik ook erg fijn. Bij gebruik van bha of aha moet je trouwens wel goede spf smeren. Zeker nu met dit zonnige weer.
Ardell wispies heb ik een tijd dagelijks gedragen, kreeg mega veel complimenten en veel mensen dachten dat het mijn eigen wimpers waren. Duo lijm is the best.
@Anna-Maria is aha beter om te gebruiken? Echt niet in thuis in dit soort dingen
Ja ik heb nu die 1% van de calm lijn in mijn winkelmandje zitten maar zo moeilijk. Zo veel producten. Ik wil vooral dat mijn huid wat egaler wordt en minder rood.
Iedereen zijn huid reageert weer anders. Van sommige producten hebben ze ook mini’s. Misschien dat je die eerst kunt kopen voordat je fullsize gaat? Je kan bij Paula ook advies vragen. Dan moet je dus foto en beschrijving van je huid doorgeven aan de klantenservice en krijg je super uitgebreid advies.
Trouwens al je minder rode huid wilt Is het ook belangrijk om naar je gehele huid routine te kijken. Een exfoillliant alleen zal niet een wonder middel zijn. Dat hoeven trouwens niet alleen producten van PC te zijn. Er zijn ook wat prijs vriendelijkere milde producten te vinden als je weet waar je op moet letten.
Ja ik kijk ook wel naar een nachtcreme etc. Nu gebruik ik vooral producten van la roche possay en daar ben ik ook tevreden over maar die hebben geen exfoilliant
Ik heb een set van Sensationail. Gebruik ‘m nu al 4,5 jaar en voor dat geld is ‘ie prima. Wil je echt betere kwaliteit gellak die langer dan een week mooi blijft zitten, dan zou ik eerder investeren in gellak van een nagelgroothandel. Mijn gellak chipt namelijk na een week al, wat ik ook doe.
@Mayou Tip: die cleanser is gewoon 96% alcohol dus die van Sensationail hoef je niet speciaal te kopen.
Wat is jullie lievelingszonnebrand voor je lichaam? Mijn armen en benen smeer ik nu nog iets te vaak niet in (wel op dagen dat ik echt in de zon ga zitten, maar niet als ik alleen onderweg ben), omdat mn huidige standaard Nivea zonnebrand te plakkerig is… en je krijgt het er zo lastig af onder de douche. Liefst dus eentje onder de 20 euro die niet plakt met minstens factor 30.
Ik zal nog eens naar Shellac kijken idd, goeie tip!
Met een week zou ik echt al super blij zijn! Ik heb echt de slapste, kutste nagels ooit namelijk… Gebruik jij ook echt alleen de officiële sensationail lakjes?
Ja ik gebruik alles van Sensationail. Het blijft beter zitten als je je nagels even iets ruw maakt met een buffervijl, maar dan moet je wel echt met folies en aceton in de weer om het los te krijgen. Als ik geen buffervijl gebruik kan ik het er als een sticker af trekken.
die vind ik juist helemaal niet goed veel te nat en doet echt niets voor mijn wenkbrauwen…
Garnier clear protect. Is nu 1+1 gratis bij kruidvat. Ze hebben spf 30 en 50. Krijg zelf echt rillingen van zonnebrand die plakt
iemand de tip voor een goede puntenslijper?? My god wordt helemaal gestoord van de mijne. Iedere x gaat dat klepje los en dan ligt overal wenkbrauwprutsel… grrr. En heb dus vorige week catrice roze editie gekocht en die is helemaal zonde van je geld. Maakt er gewoon geen punt aan ???