Het Beautytopic

Head & shoulders is echt die hard, maar je krijgt er enorm droog haar van dus dat is kut. Zou iets zonder siliconen proberen, andrelon kokosboost werkt bij mij goed.

2 likes

die ga ik bestellen als ik geld heb dan! Misschien ook eens eindelijk proberen mijn wenkbrauwen te bleken dan, ging het al twee jaar geleden doen

als je aan shape tape denkt; die’s echt belachelijk droog

Dan sla ik hem over! Dankjulliewel :blush:

ik heb even teruggekeken hoe Miss Fame het deed want ik dacht dat hij wel Recectofil gebruikt maar blijkbaar niet haha

dan maar eens kijken bij die webshop, heb je aanraders?

ok dan bestel ik gewoon het goedkoopster product dat er is als het niet zoveel verschil maakt haha, denk ook niet dat ik het veel ga doen hoor tenzij blijkt dat mijn wenkbrauwen veel mooier zijn als ik er over zou verven

Nog even een vraag over de bijwerkingen van biotine. Kregen jullie hier puisten van? En bij biergist of die MSM pillen?

Joe joe, misschien is dit al besproken maar spoedje hier: ik zoek een rete goeie primer die ik kan vinden bij Etos of Kruidvat. Meer heb ik niet in de buurt :cold_sweat:

Mijn voorhoofd en kin zijn al gesmolten voordat ik pauze heb.

Ik heb deze een tijdje terug ontdekt en ben enorm fan! Verstopt de huid niet, is lekker mat en makeup gaat nergens naar toe! En ik heb ook een glimbek als ik niks doe qua matterende primer en dagcreme

1 like

Die heb ik dus sinds vorige week! Maar mehhh
 :cry:

Echt?? Slechte tip van mij dus

Ik doe altijd dit:

1. Matterende dagcreme
  2. Primer
  3. Gezicht ‘droog’ deppen met wcpapier
  4. Foundation + matterende poeder en blush en bronzer.
  5. Settingspray. Niet laten opdrogen, maar zacht indeppen met beautyblender
  6. Nog heel licht afpoederen.

Hiermee blijft het goed zitten. In de loop vd dag doe ik nog de glim een beetje wegdeppen mer wcpapiertje. Maarja, wat voor mij werkt hoeft voor een ander niet de holygrail te zijn. Meestal kost het je jaren en een paar honders euro om je eigen hoygrail te ontdekken :wink:

2 likes

Alles hierboven doe ik, behalve het droogdeppen
 Eens proberen! Een primer / foundation / poeder vinden die mijn vette kin kan handelen is een levenslange missie denk ik.

The bodyshop, maar ik weet niet zeker of ze die nog hebben. Mocht je nog een goedkopere optie willen: de hema heeft er ook. Ik heb daar de lichte versie van om foundation in de winter juist lichter te maken en die werken perfect

1 like

Ik weet dat bij sommige mensen de Glycolic Acid van de Ordinay goed werkte maar die deed bij mij niks. Had ook veel goede dingen gehoord over AMELIORATE Transforming Body Lotion en die heeft bij mij de bultje wel verminderd maar het is niet helemaal weg. Mijn tube is nu voor 3/4 leeg en ik heb 2x per dag gesmeerd, denk dat het nu met de helft verminderd is. Dus helaas nog geen wondermiddel ontdekt, als dat al bestaat.

https://theordinary.com/product/rdn-glycolic-acid-7pct-toning-solution-240ml?redir=1

https://www.feelunique.com/p/AMELIORATE-Transforming-Body-Lotion-100ml

1 like

Zoooo heb vandaag voor het eerst die flawless filter van Charlotte tilbury opgehad (sorry voor de spam) en serieus van 3 mensen te horen gekregen mij huid er zo mooi en gezond uitzag, zelfs een wildvreemde bij de slager hahaha

11 likes

Waarom lees ik dit nou weer :sob: ik ben arm!
Heb je hem gebruikt als highlighter of over je hele gezicht?

Hehe sorry!! Heb het als foundation gebruikt, bleef de hele dag mooi zitten

Godver, nu heb ik dit nodig in m’n leven.
Door naar het first world problem topic.

4 likes

Enige tip die ik wel kan geven, als je kan ga even naar de kleuren kijken. Ik had zelf online besteld en dacht dat ik wel de goeie had, maar was echt totaal verkeerd ingeschat!

1 like

Kutjes, nu wil ik ook die flawless filter. Ik heb op zich wel een gave huid, wel wat littekentjes van acnĂ© en eens in de zoveel tijd een uitbraakje of Ă©Ă©n zo’n grote puist. Maar wel erg bleek. Is dit dan wel geschikt voor m’n huid? Overal waar ik het zie dat ik YES, dit wil ik ook! Maar ben zo bang dat het bij mij zo gaat tegenvallen en dat ik zo’n viezige glimkop krijg waar het vooral niet glowy uitziet.

3 likes