Het Beautytopic

Heeft iemand hier ooit de YSL all hours primer geprobeerd en is het wat?

Ik zoek een primer waardoor m’n make-up echt mooi blijft zitten zoals bij het net aanbrengen.

Bij mij helpt het om een matterende dagcreme en een matterende primer te gebruiken. Als ik dat niet doe, glim ik als een spiegel na een uur. Verder gebruik ik Double Wear van Estee Lauder. Stap er nooit meer vanaf ook, beste foundation ever.

Qua blottingpaper: ik dep in de loop vd dag altijd met een wc-papiertje, dat haalt net even de glans weg.

Die foundation is inderdaad echt top. Had er ooit een sample van maar jammer genoeg is hij wel echt duur :frowning:
Ga eens kijken of matterende dagcreme werkt. Primer gebruik ik sowieso al eigenlijk

Een vriendin van mij heeft het bij Laura Mercier laten doen en zij was echt fan! Ze zocht een natuurlijke look die zij met haar basic skills na kon maken. Ik vond haar er mooi uitzien!

Helaas ben ik niet vaak in Brabant (soms Breda), had me super leuk geleken om door je onder handen genomen te worden! Als ik een meevaller heb zal ik eens zo’n Bobbi Brown makeover opzoeken die je voor make-up kan inwisselen, lijkt me een win-win.

1 like

Ik werk deze maand een paar dagen in Breda haha :stuck_out_tongue:

Waar werk je dan en heb je ook ervaring met getinte huid? Ik wil best een keer langskomen eigenlijk!

Heeft iemand een tip voor een goede primer? Ik gebruikte altijd een blauwe primer van de Etos, maar m’n foundation wil niet meer zitten de laatste tijd. M’n huid is erg droog (meestal neus en boven wenkbrauwen) en ook wat roder.

Nyx studio perfect primer! Die is er ook in groen en paars maar ik heb zelf de gewone versie. Mijn droge plekjes in de winter worden er niet door geaccentueerd en mijn makeup blijft prima zitten.

Voor de zomer heb ik laatst Nyx shine killer gekocht. Maar ik merk niet zoveel verschil met studio perfect eigenlijk al kan dat ook aan mijn foundation liggen want als ik alleen shine killer smeer ben ik wel perfect mat.

1 like

Heeft iemand de Becca matte foundation toevallig getest? Serena heeft er wat over geschreven en het klonk wel aantrekkelijk, maar ja verspon. Hoor dus graag een andere mening?

Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar ik denk dat jij diegene bent waar ik mijn laatste forumreactie op had geplaatst op EGF :grin:, namelijk over de blush van bobbi in slopes en de bronzer in golden light. Gebruikte je slopes nu ook als oogschaduw? Ik heette eerst ook anders overigens dus nu twijfel ik haha

Ik vind die van Urban Decay echt geweldig, de Velvetizer. Ik heb mijn Laura Mercier poeder niet meer aangeraakt sinds ik deze in huis heb, oeps. Ik heb hem redelijk wat goedkoper bij Feelunique gekocht!

1 like

Haarshop.nl ! De tube en de ontwikkelaar kostten me samen ongeveer € 15 denk ik. Ik vind dit effect echt veel mooier dan mascara, superblij ermee!

1 like

Ik zoek een primer. Ben niet zon fan van die hele heftige siliconen goedjes, maar heb wel ns een vrij basic primer van clinique geprobeerd en die deed weinig voor de houdbaarheid van m’n foundation. Het liefst niet dat je gezicht heel erg mat, of juist glanzend wordt. Eigenlijk wil ik dus dat m’n make-up langer blijft zitten, zonder bijeffecten. Heeft iemand aanraders?

Ik heb de laatste tijd weer meer last van milia/gerstekorrels, maar ze zijn net te klein om met een naaldje weg te halen. Iemand tips om ze te voorkomen?

Heeft iemand ervaring met de concealers van tarte? Ik gebruik normaal altijd de concealers van Nars, maar vind deze toch wat droog en snel in de lijntjes kruipen dus ik zoek iets beters!

Weet jij toevallig hoe deze het doet op foto’s? Heb de laatste tijd zoveel last van flashback

Ik weet wel dat tarte shape tape redelijk droog is, vergelijkbaar met radiant creamy concealer van Nars maar dan nog iets droger

1 like

Ik heb opeens roos. Welke shampoo moet ik halen.

Ik heb niks geks op foto’s gemerkt so far!

1 like