Het Beautytopic #3

Dit heb ik gedaan en de 1c1 kwam eruit.
Denk dat ik die dan maar ga bestellen :blush:

Meestal heb ik de een na lichtste of de lichtste, het ligt er net aan hoe licht hij is.

Gebruik de laatste tijd de true match dus heb daar nu naar gekeken.

2 likes

Als ik jou was zou ik m dan via een click & collect via douglas/ici paris kopen en even bellen om te vragen of ze er een proefje bij willen doen voor je zodat je die eerst kan proberen. Bellen en alleen vragen om een proefje zullen ze niet blij mee zijn nu, maar bij een aankoop wel gewoon.

4 likes

Nog twee kerstlooks

33 likes

Ik zoek een foundation met medium dekking en één die een klein beetje een glow geeft. Gebruik nu EL Double Wear en vind hem heel mooi, maar soms een beetje too much voor m’n werk. Liefst te koop bij Douglas (heb een cadeaubon) Vind de UD Stay Naked heel fijn, maar die verkopen ze daar dus niet. Las ook wel goede dingen over MAC Studio Sculpt?

1 like

NARS Sheer Glow. Bourjois Healthy Mix is ook mooi. Ik weet niet of Douglas deze merken heeft.

2 likes

Healthy mix wel, maar volgens mij verkoopt de Douglas Nars niet.

Bourjois healthy mix kleuren komen wel beperkt over, dus je moet even kijken of er iets tussen zit

1 like

Ik vind de studio sculpt echt een dikke droge bende, veel heftiger dan de DW. De DW futurist hydra vind ik echt top, ongeveer gelijk qua dekking net als de gewone DW maar dunner qua product en geeft een healthy glow. De serum foundation van Bobbi Brown vind ik ook mooi, original liquid mineral oid van BareMinerals ook maar die kleuren vind ik heel gek dus moet je echt testen.

2 likes

Studio Sculpt vind ik ook niet echt een aanrader. Studio Waterweight en Studio Face and Body vind ik dan mooier.

1 like

Bedankt voor jullie reacties!

Weer niet of je al besteld hebt maar ik vind de dior forever glow erg fijn

2 likes

Ik wil graag mijn tanden bleken. Maar 2 van mijn voortanden zijn afgebroken na een ongeluk en dus aangevuld met vullingen. Iemand enig idee of dat dan nog wel kan?

Vullingen, kronen en dat soort dingen worden helaas niet meegebleekt. Eehhh raar woord, maar hopelijk snap je wat ik bedoel.

Aan de mensen die cerave als dagcreme gebruiken, gaat het om specifiek de gezichtscreme of zijn die andere crèmes ook goed (de ‘hydraterende creme’ of die pompverpakkingen bv)?

Welke (oogschaduw)kwasten gebruik je? Staat echt super mooi!

Het meeste van Zoeva! Ik heb twee sets, de ene set is zelfs al 10 jaar oud en de kwaliteit is nog steeds top. Dat was de Crocodile set oid maar die wordt niet meer verkocht. Mijn andere set is van de Rode gold lijn (volume 2 geloof ik). Verder is het aangevuld met random merken, waaronder Real Techniques en ook wat kwasten van UD die je gratis krijgt bij de Naked palettes. Maar als je kwasten wilt kopen zou ik voor Zoeva gaan. Die hebben in mijn ogen de beste prijs-kwaliteitverhouding en heel veel soorten.

2 likes

Ik gebruik deze dagcrème:

En deze bodylotion (niet op m’n gezicht):

Over beide producten ben ik erg tevreden! Ik zou voor overdag wel echt die gezichtscrème kopen, want die heeft spf. Maar voor 's avonds kan die andere geloof ik ook. Dat doe ik zelf alleen niet.

2 likes

Zouden jullie het misschien leuk vinden om jullie ultieme favorieten van 2021 te delen? Zowel makeup als haar, lichaam, gezicht, wat dan ook. Ik ben wel benieuwd naar jullie aanraders!

17 likes

Vorige week zag ik bij Vera Camilla de Loreal superliner perfect slim intense black eyeliner.
Dacht ik ga het gewoon eens proberen. Ben echt super tevreden! Echt goed zwart, ligt fijn in de hand, vervaagt niet snel en blijft echt goed zitten. (Ook als je er met een doekje over heen gaat) Denk dat dit mijn nieuwe favoriet is.

6 likes

Ik vind dit een mooie natuurlijke blush. Ik heb de kleuren cherub en spicy. Ik doe spicy altijd rond mijn tempels en drapeer cherub eroverheen

Goede gepigmenteerde browgel. Ik vind het dunne borsteltje ook fijn omdat ik dan meer controle heb. Ik heb de kleur dirty blonde

Deze wenkbrauwen pen gebruik ik om eventuele gaten te vullen. Ik heb de kleur taupe, volgens mij. Het heeft een warme ondertoon, maar ik ben rossig dus dat is voor mij geen probleem

Dit gebruik is als mijn haar nat is of droog. Shampoo spoelt hierdoor makkelijk uit en hij borstelt wat fijner dan een gewone borstel. Doordat de tandjes redelijk dicht op elkaar staan, krijgt het meer losse haren uit het doolhof dat mijn haar is. Als mijn haar ‘s ochtend een beetje plat is, gebruik ik dit borsteltje om er weer leven in te blazen

Ik ben dit jaar erachter gekomen dat ik krullend haar help. Dit helpt heel goed tegen mijn pluizige kop

7 likes