Ja, er is zeker een tekort. Ik denk dat dat ook komt door oa de arbeidsvoorwaarden. Ik ben gestopt met mijn zorgstudie omdat ik tijdens mijn studie al overspannen raakte door de werkdruk op stage. Dat is ook al geen goed teken
Volgens mij is het idee wel dat je in minder uren evenveel gedaan krijgt, dus er komen dan niet ineens banen bij.
Maar in onderwijs en de zorg werkt dat toch niet zo? Je kunt toch niet ineens besluiten om maar 5 uur op een dag mensen te voeden en te wassen en kinderen in de helft van de tijd te leren lezen? Dus als je daar collectief besluit minder te werken komen daar wel banen bij. Het probleem is alleen dat in die sectoren nu al een tekort is haha.
Ik snap het idee dat je bij sommige banen inderdaad evenveel gedaan kan krijgen in minder tijd, maar ik geloof echt niet dat dat voor elke sector op gaat.
Maar, zoals hierboven gezegd werd: dat geldt voor een deel van de beroepsbevolking. Niet voor mensen in de zorg, onderwijs, winkels, horeca, politie, productiewerk, kappers, schoonmaak, veel welzijnswerk etcetera etcetera. Ik denk dat deze groep groter is dan de groep waarbij het vooral gaat om effectiever werken.
Oops beetje dubbelop gezien @LizzyBennet precies hetzelfde wilde zeggen.
Er zijn al 1000en mensen nodig in de zorg dus dat gaat niet zo snel lukken.
En dat zijn precies de beroepsgroepen die niet zo goed betalen als bijv die Jorg zân werk.
Ik heb helemaal niks met de muziek van Billie Eilish, maar ik vind dit echt de leukste Carpool Karaoke tot nu toe! James gaat daarna ook gewoon op bezoek bij haar thuis. Vind Billie wel echt een leuke meid
Ik ging stuk om James met de spin van Billie
Ja ik heb echt genoten. Ik vind haar zĂł leuk en mooi. En normaal is James heel druk in carpool karaokeâs, maar wanneer Billie begint te zingen is hij helemaal stil en kijkt hij naar haar zo van woooooow
Rachel Huismuts op instagram die zichzelf filmt terwijl ze zielig kijkt en snift. En die vriend op de achtergrond: âWe moeten stofzuigen hier.â
Rachel: ââŠâ
Vriend: âHallooww??â
Haha zo stom. Zou ze dan daarna zeggen âsorry schat, ik was even mezelf aan het filmen terwijl ik een traantje wegpinkte voor op instagram.â
Nouja waarschijnlijk vinden zij dat normaal.
Mijn god, wat gĂȘnant.
Natuurlijk heeft zij weer zoân spin hahah ik vind James wel dapper!
Oh thanks voor het delen, zo leuk! Die spiiiiiiiin holy shit haha
ik moest eerst echt niets van haar hebben want ben een vervelende hipster hype hater maar ze is echt leuk haha
Hahahaha wat Ăs dit Dit is toch super nep zo? Echt gĂȘnant inderdaad
Ah nee, Enzo doet spon voor neppe AirPods.
Ik besef met net dat de hond van George en Serena Slim heet. Zou dat ook een Eminem / Slim Shady referentie zijn?!
Ik ben van 9 uur naar 6 uur gegaan, met dezelfde taken, en ik krijg soms nog meer af dan eerst. Van 9 uur word ik echt lui
Ja denk het, want dat kind is ook naar m vernoems