Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Het ging hier over Lotte en dat ze dat ok boomer of zo niet snapte en ging opzoeken, ik leef zelf ook onder een steen en ik heb er ook niet zoveel verstand van. Nu dacht ik het te snappen maar toen las ik dit:

Twitter Sanne

En ik snap er nu gewoon helemaal niks meer van? Wat is hier boomer aan?

2 likes

Nee dat is geen ok boomer. Het makkelijkste voorbeeld van ok boomer is Brexit.

En dan veel te vroeg stoppen met de serie, zodat we alsnog niks te weten komen. Ergens zo rond de brievenbusbrownies stoppen

4 likes

Daarover had ik gelezen in de volkskrant! Er schijnen ook groepen te zijn waarbij iedereen doet alsof ze in de middeleeuwen leven of allemaal mieren zijn!
Ik word hier echt heel erg enthousiast van!!!

2 likes

Jaa dit had ik ook gelezen haha dus ik dacht nou ik snap het. Maar dan vind ik dit gewoon een heel raar voorbeeld.

Ja, je denkt wel makkelijk :wink: Ik ken mensen die het in hun ogen hebben gehad (tijdens de politieopleiding) en het is echt de hel! Wrs zijn er ook wel filmpjes van te vinden op YouTube.
Daarnaast blijft het in de lucht hangen, dus als je het sprayt naar A en B en C staan dichtbij, én het waait een beetje, dan krijgen zij ook last van hun ogen.
Het is terecht verboden want je wil écht niet dat baldadige pubers het op zak hebben en ermee gaan sprayen.

2 likes

Ik geef niks om bronnen en/of geloofwaardigheid. Alles voor het verhaal :sunglasses::grimacing:

6 likes

Hier bij een filmpje;

En dan te bedenken dat je in het echte leven niet de mogelijkheid hebt je ogen zo goed te spoelen.
(Vanaf 6 minuten)

3 likes

En het is een occasion net als al het andere in haar leven

Sure meid

2 likes

Sophie is op vakantie naar Kaapstad en letterlijk alles is gespond, nou komt ze daar eerlijk voor uit maar ik vind het echt schaamteloos. Al die foto’s in die resorts boeien ook geen reet en je weet dat die alleen maar worden geplaatst omdat het moet. Al die foto’s van de accommodaties, tennisbaan, resortterrassen slaan echt helemaal nergens op

2 likes

Ja met die quasi grappige onderschriften

Is ze met dr wimpers naar zuid Afrika gevlogen

17 likes

Oh ja ik ga ook altijd met mijn rug naar een schilderij liggen met mijn been in de lucht, is heel normaal toch. Krijg al spierpijn en plaatsvervangende schaamte bij het idee dat dit waarschijnlijk foto 472 is en ze een kwartier met dr been in de lucht heeft gehangen.

9 likes

Oh jee zo sneu… Heeft iemand dr al uitgelegd wat 't betekent?

Nou ik zou het ook niet weigeren als ik het aanbod kreeg :woman_shrugging:

@grace
Bij ons heette het ‘kinderlokkers’ en die kwamen volgens de verhalen in busjes en gingen dan aan je vragen of je snoep wilde of hun puppy wilde aaien.
Daarnaast had je ‘bosjesmannen’ en die kwamen zoals de naam al zegt uit een bosje gesprongen.

Mijn buurmeisje heeft door deze verhalen een keer een man van de gemeente geschopt die de bosjes in de speeltuin aan het snoeien was.
We kregen toen allebei straf terwijl zij ons juist zo goed had verdedigd.

46 likes

Sarah heeft dit onder haar gender-reveal video gepost als comment: *YES, het is bijna zover! :heart: Chat jij mee met de live première om 19:00 vanavond?
Live premiere, meechatten, DOE normaal. Wat een sensatie om een geslacht. Ben soms echt zo benieuwd hoe dit op langere termijn gaat zijn. Ook bijv met die baby van Tienvanwil die toen die live echo kreeg. Kan me niet voorstellen dat je dit over 20 jaar terug kijkt en denkt “goh echt leuk dat mijn moeder een live premiere maakte van mijn gender reveal”

34 likes

Ik vind het zo jammer dat we in de tijd van meer genderneutraliteit meer genderreveals gaan doen. Wat maakt het uit wat je krijgt, natuurlijk is het leuk om het van tevoren te weten. Maar wat voor reactie verwacht je van jezelf of van je familie als ze het eenmaal weten, natuurlijk zijn ze blij. Die ballon van Sarah was echt cringe, zo net niet.

24 likes

Ik zie het ook echt als een illustratie van hoe commercie en vooruitgang slecht samengaat. Influencers omarmen deze trend denk ik ook vooral omdat ze weten dat het goed bekeken videos en dus commercieel succes is. Vervolgens beïnvloeden zij en andere personen/bedrijven met invloed (denk aan reclame, bn’ers etc) weer anderen die het een leuk idee vinden.

12 likes

Nee joh, krijg je toch weer één of ander bijdehand antwoord terug.