Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik zou het voor veel geld aan de hoogste bieder verkopen.

Ik doe het toch zeker niet gratis?!

10 likes

Dat was ik toentertijd. Ik was toentertijd bff’s met iemand die ook weer met zowel Cynthia als Mascha omging en een grote naam in de beutywereld was toen.

2 likes

Diana heeft een OHTO gekocht

12 likes

Ik vind Sarah wel heel leuk eigenlijk. Ook leuk om te zien dat ze heel blij zijn met de zwangerschap. Denk dat het ook uitgemolken lijkt omdat ze nu vlogmas doet en het er daardoor vaak over heeft.

5 likes

Ik vraag me af hoe het nu met enzo is en dat meisje. Hij is op wintersport met vrienden maar filmt niet waar Hij of waar zij slaapt.
Hij lag op haat schoot te slapen in het busje.

Volgens mij heeft hij nog nergens echt benoemd hoe wie en wat.

4 likes

Ik vind Marco ook leuk! Ik snap wel dat veel het saai vinden, maar vind wel leuk om te zien hoe blij ze met de zwangerschap zijn en volgens mij hebben ze het wel heel leuk samen, lijkt een fijne stabiele relatie!

5 likes

Huh? Ik was het toch echt. Dat heb ik toen gebiecht op Ă©Ă©n van de laatste uren dat het forum de lucht uit ging.

Wat een flop die ballon bij Sarah haha, werd er beetje ongemakkelijk van :sweat_smile:

9 likes

Ik kijk haar vlogs nooit (want inderdaad: saai) maar heb net dit stukje opgezocht en mijn god wat een ongemakkelijk moment inderdaad. Ik hou van dit soort dingen.

3 likes

Mag ik vragen wat het was? Word wel heel nieuwsgierig nu :flushed:

1 like

Dat zegt Neroli toch net:

Nee ik zou het niet doen. Heb hier wel eens vaker juice uit betrouwbare bron gepost en dan gingen sommige mensen zo hard om bronnen roepen en zeggen dat het gelul was, dat ik daar geen zin meer in zou hebben :grimacing:

6 likes

Ik dus ook. Kijk haar altijd omdat het zo vreselijk kneuterig en net niet is. Beetje zoals “we zijn er bijna” en “man bijt hond”
Edit: oh en m’n fave bed & breakfast

2 likes

Mascha was suuuuperpissed dat Cynthia opeens ook een event ging doen, voelde zich genaaid. Daarom ging Mascha al heel vroeg haar kaartjes verkopen nadat Cynthia haar event aankondigde.

7 likes

De blonde BNer met een kind op haar arm?:crazy_face: vraag me af of we daar ooit nog echt achter gaan komen.

31 likes

Hahah ja maar ik heb géén idee welk gedoe dat is, heb dat denk ik niet helemaal meegekregen. Dus dit zegt me vrij weinig.

@Kaarsgeur Oh dit maakt veel duidelijk hahah, wat erg zeg. Zonde dat een goede vriendschap daardoor verpest wordt.

Was het event rond dezelfde tijd? Anders vind ik het niet zo cool van Mascha dat ze het Cynthia niet gunde. Zelfs al was het in dezelfde week. Do your thing.

Neee, die verkoop van Mascha was echt waaayyyy te vroeg. Echt 3 maanden ofzo ertussen!

1 like

Ik zou er een docu a la Shane Dawson van maken

‘Uncovering the Truth between Lip en Gloss: The secret life of Nasi and Ikea beds’

35 likes

En werd Mascha boos op Cynthia of andersom? Heb eindelijk antwoord gekregen op de vraag der vragen. Misschien ontdek ik binnenkort ook nog de zin van het leven.

15 likes