Ahh zo! Ik dacht dat de ‘ok’ gewoon als algemene ‘ok🙄’ was. Altijd fijn om te leren dit forum.
Ja ik ben blij dat ik deze hype wel mee heb gekregen want ik voel me de laatste tijd ook nogal “out of tutsj” met de jeugdigen
Ik zag dat Lotte(lovesbeauty) op Twitter postte dat ze moest googlen wat boomer betekent Ligt het aan mij of is dat wel heel wereldvreemd. Ik hoor/lees het echt overal op internet.
Hoor deze term nu voor het eerst, en moest het ook googlen. Ken wel babyboomer, maar wist niet dat ze tegenwoordig ‘boomers’ worden genoemd. Is dit niet gewoon een term die de ‘jeugd’ gebruikt?
Wat ik mij afvraag he: die beef met Cynthia is wel steeds een grapje hier, maar stel dat Mascha of Cynthia na al die tijd aan jou of aan iemand die jij kent zou vertellen waar dat over ging en jij hoort dat. Zou je dan naar het forum komen om het te vertellen? Het is niet direct te achterhalen dat jij de verspreider bent, maar als Cynthia/Mascha moeite doen, komen ze wel achter je identiteit. Poll voor het gemak:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Toelichten mag.
Naar mijn idee niet. Zeker aangezien het nu woord van het jaar van Van Dale is geworden met iets van 42% van de stemmen haha. Dat is niet alleen jeugd dan.
Haha, dan zal ik ook wel onder een steen hebben geleefd.
Ben zelf ook heel nieuwsgierig maar ik merkte dus dat ik daar zelf over twijfel en het hoogstwaarschijnlijk niet zou doen. Voor mij voelt het somehow niet oké om te doen en ik heb geen heldere argumenten behalve privacy en simpelweg dat gevoel van ‘niet doen’. Dat terwijl ik heel goed begrijp dat mensen -misschien wel het grootste- egf/ff-mysterie opgelost willen zien . Blijf hopen op de dag dat ze zelf iets loslaten.
I’m no snitch.
Sarah haar genderreveal staat online, ze krijgt een
Summary
meisje
volgens mij ben ik de enige hier op het forum die Marco wel leuk vind
Hoezo heb je loyaliteit aan Mas of Sint?
Ik Snitch mn vrienden niet, maar dit zou ik live tweeten hoor.
Ik ken m alleen van die HILARISCHE grap over een chinees die geen R kan die hij 20x maakte waarom Sarah en haar vriendin zo hard moesten lachen.
Maar geloof dat niemand op dit forum überhaupt fan is van Sarah, want super saai. Laat staan haar man.
Ja ben je zeker, vond dit ook echt weer te cringe
Met die ballon die niet kapot ging en daarna duurde het 2 minuten voordat ze elkaar een knuffel of kus gaven
Wat gok jij voor de naam?
Nja aangezien ik hen niet ken ga ik er dan vanuit dat een vriendin van mij dit weet en dan zou ik het niet outen. Mag ze zelf doen
Dan alsnog zou ik hen persoonlijk op dit forum registeren.
Ben loyaal aan dit forum en gun iedereen hier elke scoop.
Maar het was toch al bekend waar Cynthia en Mascha niet meer met elkaar omgingen toch? Toen EGF werd opgeheven had iemand dat verteld. Volgens mij was het dat gedoe rondom hun beautyevents.
And we appreciate u
Heb gisteren de vlog van Cynthia gekeken op dat mega cruiseschip. Vond het oprecht leuk, ook die chemie tussen haar en Emmy(leuke meid).
Waarschijnlijk gaat ze volledig de zwangerschaps/mommyvlogger-kant op haha. Lekker alle aspecten hiervan uitmelken.
Maar zo te merken zijn ze heel blij met de zwangerschap en alles eromheen, dus dat vind ik wel leuk om te zien. Ze glunderen helemaal als ze over alles praten.
Ja, vond ik ook! Ondanks dat het niet echt haar ding is, heeft ze er echt wat leuks van gemaakt.