Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Omg ik ben Catfish aan het kijken (omg’en mag, haha) met mijn vrienden die de Nederlandse influencerwereld totaal niet kennen en ik moettt met iemand delen hoe erg de cohost (Kamie Crawford?) me doet denken aan onze Monica:

kamie-crawford-286x400

Ja toch???

45 likes

@voortaan maar wat doet de telefoon sowieso op het bed op zo’n moment? :joy:

Ja ik zie het ook!

2 likes

En dan neemt ze volgende keer weer gewoon extensions.
Jiami, mocht je dit lezen, ga gewoon lekker studeren dan slechte aftreksels maken van Buitenlandse Youtube-filmpjes. Of ga een kappersopleiding doen.

11 likes

Die verloting van nagellak enzo bij Bonnie. Voor het kijkgenot had ik liever gehad dat iedereen gewoon uit een bak haalt… en door. :crazy_face:

Edit OK DIT GESCHREEUW ik trek het niet!

1 like

Ze postte vroeger toch ook mee? Ze was toen een hartstikke intelligente middelbarescholier die van plan was te leren programmeren. Maar dit kan natuurlijk ook…

7 likes

Haha ik las dit en het had 69 likes. Made my day.

1 like

Dit kan ik me ook herinneren! We moesten ook een liedje zingen en een zin ging als volgt: mijn lijf is mijn lijf en jouw lijf is jouw lijf. En dan iets over dat je van een ander zijn lijf moet afblijven.

En dat als Dutroux nog eens ontsnapt, we goed moeten opletten!!!

1 like

Maar als je dat gebruikt, krijg je er dan geen problemen mee? Kan je dan aantonen dat het uit zelfverdediging was. Vraag ik me dan altijd af

Omg jealous, bij ons geen liedjes hoor. Wel veel schreeuwen. En de belangrijkste move was KIN! KEEL! KNIE! Dan moest je zijn kin omhoog duwen, heel hard op zijn adamsappel slaan als een soort karate move met je andere hand, en dan een trap tegen zijn knieën verkopen, en wegrennen. En je moest dat er dus ook bijschreeuwen.

Maarja Dutroux heeft ons niet te pakken gekregen dus het hielp wel.

15 likes

Is die tweede foto nou Monica of die cohost?

Dat moet de co-host zijn.

1 like

Sanneke doet ff mee met de Ok boomer hype die nu rondgaat op feministisch insta, maar gebruikt 'm nét ff verkeerd. :roll_eyes:

1 like

Ja dat is rond dezelfde tijd geweest! Ik denk echt dat de pedo-angst toen heel erg aanwezig was, naast Dutroux waren er ook twee meisjes in Engeland ontvoerd en vermoord en ik herinner me dat dat ook echt heel erg lang in het nieuws was. Als kind/meisje had je ineens 90% kans om in iemands sekskelder te eindigen.

3 likes

Eindelijk iemand die dit liedje ook kent!

1 like

Zelfs woord van het jaar geworden dacht ik!

1 like

Boomer heeft toch helemaal niets met feminisme te maken :zipper_mouth_face:

10 likes

Deze heeft mijn tante per ongeluk gebruikt een paar weken terug. Ik zat met mijn moeder en broer in Nieuw-Zeeland, echt middenop een berg, en we kregen dus zo’n noodmelding. Daarna viel het internet uit. Mijn grootouders zijn best heel oud en niet zo gezond meer. Dus alle erge scenario’s gaan in je hoofd leven. Na 10 minuten bereikten we mijn tante, het was een foutje waar ze niets van wist. Die 10 minuten waren zo intens, ik zag ons al halsoverkop naar beneden lopen en vluchten boeken. We hebben echt gejankt daarna hahaha

3 likes

Hoezo is dit fout? Zo zou ik het ook gebruiken. Is toch gewoon een ander woord voor de baby boomer generatie? Maar dan gehyped. Maar kan zijn dat ik het ook fout heb hoor.

2 likes

Het woord boomer wel, maar “ok boomer” wordt vooral specifiek gezegd als die mensen weer iets zeggen waaruit blijkt dat ze niet zo door hebben dat wij niet zo privileged zijn als zij (als je minder starbucks drinkt kun je in je eentje een huis kopen)

6 likes