Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik gok dat Enzo aan dit programma mee doet.

1 like

Enzo is laatst met nicky romero gaan chillen. Super tof die twee! Ik vind dat ze heel leuk met elkaar omgaan. En nicky was heel open.
Is een blog over auto’s.

Ligt het aan mij of is die Enzo fandom nieuw hier? Heb het idee dat hij eerder nooit zo besproken werd. het valt me opeens op. Heeft er ook mee te maken dat hij me vrij weinig boeit

16 likes

Wat vinden jullie van de Doutzen Dairies? ik vind ze echt super fijn weglijken. Rustig en mooi gefilmd.

4 likes

Waar gaat dit programma over? Is het fysiek kracht of

Kan het filmpje niet kijken

Die van gister vond ik heel leuk! Mooi om dat contrast te zien tussen hun gezinsleven en de glamour van het model zijn. En vond het heel grappig dat ze Fries praat met haar kinderen!

5 likes

Daarvoor ook al wel, maar nu is hij volwassener ofzo en dat maakt hem nog leuker I guess?

echt heel leuk ja! wat een enorm contrast!! lieve, leuke mensen lijken het me.

Ik zat van de week in een wachtkamer en daar zei een jongen van een jaar of 12 tegen zn moeder: Ik wil naar Amerika oo vakantie

moeder: “nou dan mag je alvast flink gaan sparen”
jongen: “ja ik wil naar dat ene gebied weet je wel
”
en toen werden ze meegenomen door de arts. Ik was erg benieuwd hoe dit gesprek verder zou verlopen :rofl: Echt een goede invloed hebben die gasten :+1:t5:

18 likes

Ik ken het programma niet haha, zag alleen dat het een filmpje was met de titel “de ijzersterkte” en een of andere bekende presentator in de thumbnail :biggrin: moeilijk om daar schaatsen uit te halen

1 like

Is er al meer duidelijkheid over de vriendin of niet meer vriendin van Alwin?

1 like

Mega leuk! Ik vind haar ook echt een mooi persoon en die schattige kindjes ook. En ook leuk dat ze zelfs nog met de kinderen Fries praat. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik ook uit Friesland kom haha. Het Ă©nige dingetje vind ik dat ze alles gaat toelichten over dat ze eigenlijk een tomboy is die de glamour kant ook kan waarderen. Alsof ze zichzelf verantwoord terwijl de beelden opzich wel voor zich spreken. Maar verder heel leuk

5 likes

Dit idd ja! Kijkt wel lekker maar tis meer docu stijl dan echt vlog stijl. De beelden zijn ook bijna te perfect. Maar alsnog leuk

Net de tweede vlog van Doutzen bekeken en ik vond het erg leuk om te zien. Weer eens wat anders en het voelde heel echt aan door die stukjes dat ze naar New York moest.

1 like

Wtfffff wat bezielt mensen

4 likes

Heeft iemand al naar de podcast van alwin geluisterd?

Jezus het niet-promoten van een fast fashion merk lijkt me nu niet echt een complexe zaak. Er niks kopen, ok dat is minder makkelijk (omdat duurzame kleding niet voor iedereen toegankelijk of betaalbaar is). Maar gewoon zeggen “hey Naked, rot op met je fucking spon” is geen rocket science.

16 likes

dit heb ik dus met het woord ‘echt’
nou ik kan geen vlog meer kijken

1 like

Als je populariteit zo ver gezonken is dat je samenwerkingen moet aannemen waar je het niet mee eens bent (wat volgens mij hier niet eens het geval is want Willie geeft gewoon toe “verslaafd te zijn aan haar luxeleven”) dan kan je volgens mij beter een andere baan zoeken hoor.

14 likes

Waar is de tijd gebleven dat bloggers/vloggers alleen samenwerkingen aangingen waar ze echt achter stonden? Dat verkondigden ze toch zo hard. ‘Nee hier zie je alleen samenwerkingen waar ik echt achter sta. Mijn reviews zijn niet positiever vanwege de samenwerking’.

4 likes