Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Zoals ik al eerder aangaf is deze discussie wat mij betreft afgesloten :slightly_smiling_face:

1 like

In dat geval kun je ook gewoon niet reageren, ipv toch nog even het laatste woord moeten hebben zonder inhoudelijk in te gaan op wat gezegd isā€¦

4 likes

Dat deed ik eerder ook, niet meer reageren maar nu kom je een paar uur later wƩƩr met een berichtje. Ik snap echt niet goed wat hier nu gebeurt en waarom je zo door blijft gaan.

1 like

Ik reageer gewoon op je laatste reactie op mij, op het moment dat ik weer online ben, ik zit nou eenmaal niet de hele dag op het forum. Dat jij dan inmiddels voor jezelf hebt besloten dat je klaar bent met de discussie kan ik niet helpen, dat betekent toch niet dat ik niet meer mag reageren?

5 likes

Ben aan het kijken, in het begin wat korte beelden van dat ze facetten in de gevangenis (kan blijkbaar, ook je cel laten zien enzo, wist ik niet). Daarna een stuk over wat ze de eerste dagen in Amerika hebben gedaan gevolgd door wat herinneringen van vroeger. Ze wilde een informatieve spannende video maken. Nu ā€˜begintā€™ het pas - bij 12:45 ongeveer

Wat is dat tegenwoordig met vloggers en hun overmatige gebruik van het woord ā€˜ā€˜Letterlijkā€™ā€™.
Het valt me echt enorm op en begin me er gewoon wat aan te irriteren :flushed: :sweat_smile:

9 likes

@kali

Nee je reageert niet op de laatste reactie van mij. Kijk, hier reageerde je eerder al op mijn reactie dat ik het er graag bij wilde laten:

En dan uren later als je weer online bent en dus al eerder las dat de discussie voor mij klaar was begin je weer. En nu laat ik me toch weer verleiden te reageren. Ik stop nu hoor!

Oooh dit deed mijn man vroeger ook, zo stom

1 like

Je reageert alleen wel op de verkeerde, namelijk op @kali en niet op mij. En ik had dus wel degelijk op de laatste reactie op mij gereageerd.

4 likes

Ja het duurt echt lang

Yep, en dit was te verwachten maar de video stopt dus bij het moment in het verhaal waarbij ze net in de gevangenis zijn

@kali @kika Jullie hebben gelijk! Ik heb jullie 2 in mijn hoofd als 1 gezien. Snapte al niet waarom het zo lang door ging :upside_down_face: Excuus voor de verwarring!

2 likes

Ook echt he. Typisch weerā€¦ Spill the tea!

1 like

Oprecht, nog zoā€™n woord :rofl::rofl: Whahaha!

1 like

@Booklover Ik ben niet zo goed in videos samenvatten maar okay here we go Ze werden dus vanuit die alien shop verwezen naar het volgens hun ā€˜dorpjeā€™ Mercury omdat ze daar met locals zouden kunnen praten en filmen. Uiteindelijk bleek het geen dorp te zijn maar een militair testgebied voor nucleaire wapens (nog uren rijden van area 51 gebied, volgens Ties hadden ze meer onderzoek moeten doen en dom dat ze dat niet gedaan hadden). Ze namen de afslag en kwamen toen een bord voorbij van verboden gebied met een doorgetrokken lijn op het wegdek, maar daar reden ze met 30-50 km/uur overheen. Achteraf gezien vonden ze dit dom, maar het was ze blijkbaar niet echt opgevallen (okay moet toegeven, reden ook wel meer autoā€™s maar een doorgetrokken lijn lijkt me wel obvious en nadenken waard). Na 5km rijden kwamen ze dus bij de beveiligingspost aan en hebben ze gevraagd hoe en wat. Daarbij moesten ze de auto uit en werd het helemaal doorzocht. Ook hun laptops e.d. en blijkbaar had Govert een bestand genaamd AREA 51 vanwege zijn serie. Dat in combinatie met de drones was dus erg verdacht. Hebben daar uren moeten wachten en zijn uiteindelijk gearresteerd. Op dat moment dachten ze beschuldigd te worden van spionage en werden ze naar de gevangenis gebracht. (huurauto stond nog op de basis, eerder bleek dat ze 2000 hebben moeten betalen om die daar weg te laten slepen).

2 likes

Ja prima samenvatting hahaha

1 like

Sorry sorry! Ik bedoelde het niet op jou!
Dacht dat de video afgelopen was voordat ties wat verteld had. Dat bedoelde ik. Tnx voor de samenvatting!

Oh haha, ja helft van het verhaal is er in de laatste helft van de video. Maar ben ook benieuwd hoe ze de gevangenis ervaren hebben e.d. dus wat dat betreft mag die meer gaan spillen ja

1 like

Ik was even in bad, zie ineens 60 nieuwe berichten, mijn hart klopt in mijn keelā€¦ Heb ik de trol gemist :sob:

19 likes

Ze hadden in het bezoekerscentrum gevraagd waar ze heen konden en iemand zei het dorp Mercury, maar dat is geen dorp, wel een locatie waar ze atoombommen testen. Daar zijn ze opgepakt. Area 51 was nog 5 uur rijden.

2 likes