Dit is het vooral, er zijn geen alternatieven of het is veel duur (wat mensen dan weer afschrikt)
De servicekosten zijn gelijk aan de huur van mân studio elke maand
En zo veel spelfouten in de advertentie, dat snap ik echt niet. Ik zou die makelaar best willen helpen met redigeren!
Zag deze video opeens langskomen, leek me wel interessant om te delen. Ze legt helemaal uit hoeveel ze nou op videoâs verdient met veel views en hoe daar verschillen in kunnen zitten.
Maar dat zou niet echt een spannende serie zijn, of tenminste niet iets is wat je kan filmen. Ik snap wel dat hij na 7 jaar een relatie en nooit date apps hebben gebruikt denkt, ik ga er gewoon vol in. Denk niet eens dat hij perse een nieuwe relatie wilt maar gewoon kijken hoe het is en hoe het gaat.
Daarbij is ie ook alweer 7 maanden vrijgezel. Niet lang, maar ook niet zo kort dat je zegt waarom ga je daten.
Of bedoel je meer in zijn hoofd te veel bezig zijn met daten en relaties? Want dan geef ik je wel gelijk!
Ugh, Sophie Hol is in het dolfinarium⊠Zie instastories.
Moest echt even grinniken toen ik zag dat het balkon van joshâ miljoenenhuis maar een meter breder is dan mijn balkonnentje aan mijn drie keer zo kleine appartementje. Snap eigenlijk echt niet waarom je zoân huis koopt. Heb je een slaapkamer die even groot is als de woonkamer, ga je dan de hele dag in bed liggen om er toch van te genieten?
Verbaast me echt helemaal niks. Zij is zo verdomd ignorant.
Ja en dan deze tekst erbij, eh?
[sophie__hol (https://www.instagram.com/sophie__hol/) Ondanks dat ik het zo prachtig vond om deze beestjes in het het echt te zien, vind ik het heftig dat ze in zulke kleine hokken leven. Ik realiseerde me dat ik ze meer gun dan dit en dat ik ze nog veel liever in de vrije natuur zou willen opzoeken!
âAaaaah echt zielig die diertjes, laat ik er maar heen gaan zodat het niet verandert!â - Sophie
Ik heb nu al 3x de tekst aangepast omdat ik niet weet of verandert in dit geval met een d of een t moet dus sorry als ik het fout heb gedaan. Verleden tijd is met d, en zoals het er nu staat met t, toch?
Late reactie maar dan vind ik mijn mening met terugwerkende kracht wel erg lullig, want daar kan hij uiteraard niet zo veel aan doen en het is al erg genoeg voor hem dat hij dat heeft. Sorry dus.
Echt precies dat ja
(En ik denk ook met een t?)
Het verandert, dus stam+t idd!
Ik vind de serie zo wel een beetje saai Hij heeft nu eigenlijk 2 videoâs gemaakt over 1 date toch of zie ik dat nou verkeerd
Ja ik bedoelde meer dat hij in zijn hoofd er teveel mee bezig is haha! Vind de serie zelf heel leuk en spannend om te zien hoe zijn datingsleven eraan toe gaat en hoe het zich ontwikkeld
Ik vond die vraag âhoe denk je dat ik âthe single lifeâ ga ervaren?â ook wel typisch. Alsof hij verwacht hij door Tinder nu een heel ander en heftig leven tegemoet gaat. Vond de reactie van die vriendin (âja je ervaart het toch nu alâ) wel lekker nuchter haha.
Haha Nina Warink heeft ook een nieuwe serie âbedtime storiesâ. Soortgelijk concept als destijds âin bed met Fredâ van Fred van Leer, zelfs het lievelingseten van de gast is bij beide aanwezig. Iemand attendeert haar daarop in de comments en wat was haar antwoord? Dat ze die serie van Fred niet kende
Goed geschreven Ik word bijna net zo blij van zulke goed geschreven zinnen, als dat ik chagrijnig word van taalfouten. You made my minute!
Ayeeeee <3
Haha thanks, nu hoef ik hem niet aan te klikken