Het aller ergste is dat ik geen Nederlandse memes met hem kan delen. Hij zal nooit Thierry memes begrijpen en dat is eeuwig zonde
HAha die insta storing
Besef ff hoe het eruit zou komen te zien als insta dus ineens forever out is. Wat gaat een Noor, een Juultje tieleman een Nina warink en andere insta influencers shit doen dan no moneys
Ok Nina slecht voorbeeld met YouTube maar dan nog you get the point
Pfoe wat een hoop berichten, maar waar ging het nu eigenlijk over? Snap het probleem niet zo.
No munieeej. Suck a cock.
Het ligt er voor mij aan in welk opzicht. Ik sta sowieso kritisch tegenover de hele (imo toxic) modellenwereld. Maar ook in andere opzichten; dun zijn, uiterlijk vertoon, plastische chirurgie etc. Ook de manier van omgaan met geld, kledingmerken en de planeet horen daar voor mij bij.
Kledingverkopers vindt ik een ander niveau, net zoals andere âgewone consumentenâ die wel bij h&m en zara kopen, omdat zij een andere invloed en bereik hebben dan bijv influencers.
Maar het gaat mij niet alleen om kleding, maar bijv ook het vlieggedrag van een anna nooshin of negin mersaheli.
En ik weet dat het miss niet helemaal eerlijk is, maar als een influencer uitspreekt duurzaam te zijn en vervolgens een campagne doet voor h&m (stephanie van de broek) vindt ik dat irritanter dan wanneer een niet duurzaam betrokken persoon dat doet
Ik vind de shift heel positief en ben ook pro positief belonen, maar heb soms het gevoel dat het een lege huls is en een manier om mee te gaan met de trend.
Winkelpersoneel etc denk ik anders over en om dezelfde redenen die @wompie noemt. Ik ben zelf ook geen heilige, absoluut niet, maar omdat het hele punt van een influencer is mensen te beĂŻnvloeden in hun keuzes, vind ik de manier waarop ze invulling hieraan geven slecht. Ik denk dat dit soort mensen juist kunnen bijdragen aan een positieve kentering, dus naar minder kopen, maar ze zetten die invloed in om mensen juist aan te zetten buitensporig te winkelen. Er zijn in het âgewoneâ leven toch maar weinig mensen die zoveel kopen als bijvoorbeeld een Diana? Misschien ook wel, maar in mijn optiek is het niet ânormaalâ om elke week of zelfs maand weer een hele berg nieuwe dingen te kopen. Ik ben bang dat influencers jonge mensen daar wel toe aanzetten/normaliseren. Net als inderdaad met dat vliegen, ze promoten een manier van leven die op dit moment heel onverantwoord is gezien de status van de aarde. Daarnaast vind ik het iets heel decadents hebben, maar goed, nu word ik een ouwe zeikerd dus ik stop:p
Ja he? Hij weet ondertussen wel wie Thierry is en ook dat hij zelf lavendel in Frankrijk plukt
Laura Brijde heeft een interessant filmpje gemaakt over âonsâ plastic gebruik in het dagelijkse leven.
Ze probeert om 3 dagen geen plastic te gebruiken.
Als je daar bewust over gaat nadenken is dat echt bijna onmogelijk.
Op Instagram zijn er wel een aantal mensen die dit goed doen en tips geven. @shisodelicious vind ik een leuke!
Maar het is inderdaad echt lastig. Ik probeer nu vaker mijn boodschappen op de markt te doen, maar zelfs daar zitten heel veel dingen in plastic verpakt. Dan kan je wel vragen of ze het daaruit halen en het in je zelf meegebrachte zakje doen, maar dat plastic gooien ze zelf gewoon weg dus dan zit je jezelf eigenlijk vooral voor de gek te houden.
Ik ga het filmpje zo kijken! Ben benieuwd hoe ze het er vanaf brengt.
Heel treffend en inspirerend!
Ik kom Josh der huis net tegen op funda. Dacht dat het der droomhuis wasâŠ
Dat huis waar ze nu in woont? Voor mijn gevoel woont ze daar pas net haha :o en ook best veel aan verbouwing enzo gedaan⊠en nu alweer verkopen
Ja dat huis waar ze nu woont! Voor mij gevoel woont ze daar ook echt netâŠ
Ja misschien is het dan toch te klein geworden met dat nieuwe kind en ook nog twee stiefkinderen. Had ze geloof ik weleens gezegd in een vlog dat haar huis te weinig slaapkamers heeft en dat een beetje onhandig wordt haha.
Wauuwww wat een geld zeg.
Kan me ook niet voorstellen dat je met zoveel woonoppervlakte te weinig plek hebt. Haha. Al zou ik voor dat geld ook echt voor een huis zoals die van Annic kiezen.
Jezus 2,3 miljoen voor dat geld kocht ik zeker iets anders
hoe weten jullie precies welk huis van josh is en hoe komt de rest er zo snel achter?
Edit: goed zoekenđ€Ą
Ziek veel geld wel
Ik stel voor dat we het gesprek over het huis van Josh en hoe dat te vinden is op Funda hier stoppen. Zoals al eerder besproken, is het niet toegestaan dat soort informatie hier vrij te geven of er naar te vragen.