Ik vond het best wel stom hoe ze erover deed in de vlog dat zij het “sneuvel-item” was. De vlog was daarna ook direct over terwijl het volgens mij nog maar vrijdagavond was? Bij zulke shows weet je dat het altijd kan worden afgezegd als er een actueler item is, dit wordt als het goed is ook gezegd. En als je “maar” vlogger bent met een tweede boek over jezelf lijkt me dat je hier al helemaal rekening mee moet houden. Snap dat je ervan baalt hoor, daar niet van, maar zij kan dat soort dingen altijd zo persoonlijk opnemen
Ik vond dat wel meevallen. Volgens mij had ze best wel zelfspot maar mag je er natuurlijk wel van je balen
Huh dan is ie echt 17 ofzo?!! Of hoe oud is zij?
Hij 20 zij 27
Ew ik heb door Wil en Tien (en doordat het hier besproken werd) echt een hekel aan het woord mok. Gatver vind het ineens zo’n goor woord hahahaha. Goeie info maar moest het even kwijt. Vooral als je het vaak zegt: mok mok mok.
Mok mok mok mok mok mok mok mok mok mok mok mok
Ik vind dat soort aankondigingsvideo’s best cringy. Maar ze zien er leuk in love uit verder!
Ik vond het ook reuze meevallen. Ze mag toch best melden dat ze ervan baalt.
Ahhh! Medestander! Heb al jaren een hekel aan het woord mok. Het is zelfs zo erg dat als mn zusje me vervelend vindt en ergens mee wil terugpakken, dat ze dan gaat zitten en zegt: MOK…MOK…mok mok… mokkk
Gewoon omdat ik dat woord zo slecht trek.
Wat een teringwoord.
Ooo misschien had ik dan last van een lage irritatiegrens op dat moment
Ik like je post expres niet .
Haha @Damnatio geweldig dit zou ook in mijn gezin kunnen gebeuren😂. Kutwoord eghhhhh.
Eigenlijk zijn heel veel woorden raar/stom als je het je vaak zegt of te lang naar kijkt.
Ik begin dan soms zelfs aan mezelf te twijfelen of ik iets wel goed gespeld heb
Lap.
Hahahaha… Ik nu ook.
Wow ik besef nu dat als je mok omdraait er kom staat en dat dat in het geval van Wil en Tien best klopt omdat de mok zo groot is als een (soep)kom. Mind = blown
Illuminatie confirmed
Oh dat kan, heb ik ook weleens last van!
Ik vond ruziemaken pas kut! Je gedachten nuanceren in een taal die niet je moedertaal is terwijl je het kookpunt nadert is allesbehalve productief haha. Maar het went wel! Mijn Engelstalige vriend en ik zijn nu ruim 5 jaar samen en ik beschouw mezelf ondertussen als tweetalig.
Ik heb drie maanden met een Brit gedate dit jaar. Mijn Engels is heel goed maar toch frustreerde het me inderdaad best vaak dat ik me toch nooit helemaal kon uitdrukken zoals ik wilde. Ook miste ik het enorm dat ik geen referenties naar bijv (oude) tv-programma’s of stomme woordgrapjes kon maken. En als ik moe was had ik vaak geen zin om met ‘m te praten hahahaha
Heb het uiteindelijk afgekapt. Je kan zeggen: je was niet verliefd. Maar verliefd worden werd voor mij onmogelijk juist door bovenstaande.
Ik heb het toen ook al gezegd, maar I totally agree. Het gaat nog steeds om kopen kopen kopen (dat scoort natuurlijk op yt), maar ook twee paar schoenen (zelfs ‘duurzaam’ gefabriceerd) is simpelweg niet duurzaam. Ze heeft al zoveel kleding en zoveel kopen (zelfs tweedehands) is imo onnodig. Vorige vlog had ze een t-shirt van DP en zei ze “echt een duurzaam merk”, dus ik dacht leuk ff kijken, maar er is niks over sustainability of social responsibilty terug te vinden?
Het neemt natuurlijk niet weg dat ze al veel beter bezig is dan eerst en dan veel andere yters die boohoo shit kopen. Maar ik voel me er dubbel over als ik haar vlogs kijk