Ze zijn ook niet met elkaar, dat is al bevestigd.
Ik doe aan pottenbakken en op zich kan iedereen bepalen wat voor emmers met oren ze maken. Maar mijn docent zou dit wel afraden.
Ja dat weet ik hoor! (Dit klinkt onnodig agressief )
haha dankje!
Zou ideaal voor mij zijn. Ik vind het irritant dat het altijd zo lang duurt voor mijn the afgekoeld is naar voor mij de lekkerste temperatuur. En 350ml vind ik ook niet echt groot.
Tip voor wil en tien: Verkoop volgende keer handgemaakte mokken met een enkelbandje erom heen die je los kan maken.
Vind zulke grote koppen heerlijk en 350ml een prima hoeveelheid, maar zou de kop nooit kopen omdat hij vrij laag lijkt, met een klein oortje. Had hem mooier gevonden als hij hoger was geweest met een groter oortje voor de houvast.
Jaa zon grote brede kop voor chocomelk met slagroom!
En omdat de mok zo breed is kan er meer slagroom op. Jij snapt het.
Ik geloof dat het zo werkt ja! Voor derden die gegevens verwerken kun je een verwerkersverklaring opstellen. Maar pin me er niet op vast.
Ongeacht of je ergens ‘schuldig’ aan bent, is het geen nette manier van werken. Ik heb het wel vaker gezien/meegemaakt.
Ik drink thee uit een mega mok van de hklivinglijn. Ik heb geen last dat het snel afkoeld.
Hier is al eens eerder een discussie over geweest, maar ik kan het toch niet laten er een opmerking over te maken. Ik vind het goed dat Diana zich bezighoudt met tweedehandskleding en ze bewuster omgaat met kleding. Maaaaar, ik ben het eens met @Xiomara dat Diana alsnog veel koopt. Met haar bereik houdt je denk daarmee wel in stand dat veel kopen normaal is. Het is de hele instelling van altijd maar consumeren die eigenlijk niet strookt met haar boodschap van bewust omgaan met kleding. Daarnaast ben ik het niet eens met de stelling dat wij de economie moeten laten draaien door te consumeren. Het is geen natuurwet waar je niet om heen kan, meer een sociaal construct dat ook weer kan veranderen als wij dat gezamenlijk willen. De economie hoeft niet op een kapitalistische manier ingevuld te worden so to speak. Zo dit was mijn essay. Die hele houding van influencers van kopen, kopen, kopen vind ik vervelend en zeker in een tijd dat de nood hoog is om juist minder te consumeren en vervuilen.
Ben het hier wel mee eens. Praktisch in elke vlog zie je wel iets voorbij komen wat ze gekocht of besteld heeft.
Desondanks vind ik haar wel een leuke yt’er
Jammer hè
Ben trots op je!
Volgende keer roep ik je aan oké
Jamie Li zit vandaag wel bij Zomer met Art. Om te vertellen hoe ze ondanks alle haatreacties er toch voor koos om een tweede boek te schrijven.
Sophie Hol heeft dus een nieuwe Portugese vriend. Vind het een beetje een ongemakkelijk filmpje, maar hij is in ieder geval 10x beter dan die klootzak van een ex van haar (waar ze destijds dat goed bekeken heftige break-up filmpje over had gemaakt). Oja: hij is 7 jaar jonger dan zij.