Mag niet meer :’)
En wat heb je met al die e-mailadressen gedaan?
hahahaha nou saved by the bell dan @anon3570169
maargoed, iedereen kan z’n conclusies trekken en we kwamen toch alleen maar verder verstrikt in het web van leugens.
Als dit groepsgesprek er komt wil ik er ook graag bij want ik snap het nog steeds niet helemaal en daar kan ik niet tegen
Mag je als bedrijfje eigenlijk volgers van iemand anders ‘overnemen’? Lijkt me niet zo AVG proof.
Ik denk dat iedereen er bij wil
Ik weet niet of het zo is maar het komt op mij over. Ze zegt dat het nu leuk en knus is maar eerst niet. Ik zou zelf dat laatste weglaten doet echt af aan het compliment.
Haha lol, dat mag je toch vinden?
Eerst was haar huis wat kil en ruim, nu zit alles dichter op elkaar. Dat is een vergelijking.
Snap dat het verwarrend lijkt!
Wat snap je niet precies?
Haha natuurlijk mag ze dat vinden.
Met zn alle in een pb verhaal halen bij 1 iemand lijkt me heftiger dan dat het gewoon hier word besprokeb
Dat was een ander forumlid, ik beheerde alleen de instagram pagina!
Als je via een bedrijf als insta werkt zijn zij dan niet veranwoordelijk voor de avg en niet jij? (Ekte vraag.) Wat als ik nu mijn prive instagram aan een bedrijf verkoop bijv?
heeft iemand nog dat gifje van bonnie die tijdens de finale van euro song festival echt hele vreemde bewegingen maakte en een gek gezicht trok door de spanning? niet toen ze stond en sprong maar op de bank toen ze keek. ik heb dat toen echt 10 x gereplayd volgens mij omdat ik het zo fascinerend vond
in de nieuwe vlog doet ze het zelfde haha… is al te zien het het voorstukje.
Ja dat bedoel ik, dan is het bedrijfje dat het account ‘overneemt’ incl
volgers behoorlijk in overtreding toch?
Er waren hier wat mensen die dachten dat er misschien iets was tussen Alwin en Lisa, maar door de vibe op het einde van de vlog (toen Bonnie en Marciano het hadden over Lisa die niet mee ging naar huis) kreeg ik een beetje het gevoel dat ze op die Social Awards wel iemand heeft leren kennen God waar hou ik me mee bezig
Echt sick dat Bonnie in de top 3 stond trouwens, tussen al die grote kanalen!
Zijn er hier mensen die thee drinken uit het soort mok welke Wil en Tien op de markt hebben gebracht?
Ik eet er soep of yoghurt uit, maar geen thee. Door het grote oppervlak is de thee al afgekoeld voor je 'em meegenomen hebt naar de tafel of bank?
Ja ik wel! Op mijn werk heb ik het liefst zo’n groot mogelijke mok anders moet ik vaker lopen. Blijft best lang warm voor het feit dat het theewater bij ons op kantoor sowieso al niet echt kookt.