Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja, echt WOW. Ik dacht trouwens dat ze het zelfs gekregen had :exploding_head:

Ja, dat kreeg ze (gratis) toegestuurd toch?

edit: ok te laat, spuit 11.

Ah shit Channings vriendin heeft m gedelete

8 likes

Zou ze haar 2e persoonlijkheid hebben ingelicht?

1 like

Het is gebeurd

60 likes

Hoeveel accounts kun je überhaupt hebben

1 like

Die stories zijn allemaal bewaard, door de vriendin van Channing, aangezien Channing vorige week uit het niets een foto poste van een aantal forummers die samen aten in wjekw. En die foto had ze omdat ie gestuurd was naar dat account.

11 likes

Je mag 3 accounts op 1 email zeg maar

Daar zit je dan, in je web van leugens :lying_face:

3 likes

Huh wat? Is dit een grap?

Maar wel met al je instagram accounts :partying_face:

2 likes

dit hier, weet ook niet wat ze ermee wilde.

1 like

Maar als dat wel channing was dan heeft ze ook geen labradoodle…

Ik snap er echt helemaal niks van, maar zit ook nog niet zolang op dit forum haha!

Vind trouwens wel dat Jill haar nieuwe huisje echt heel leuk en knus eruit ziet, zoveel leuker als eerst

1 like

Haha van die beledigingen die verpakt zijn in een compliment.

3 likes

Ik snap er echt helemaal niks van

12 likes

Nogmaals. Op het hetisgebeurd account heb ik aangegeven dat ik met het account ging stoppen en dat het een enkelbandjes zou worden. 1500 volgers hebben toen ontvolgd - maar hier ontstond een rel en dus is alles eraf gehaald en heb ik net zelf het account verwijderd. Ik was al die tijd de beheerder tot de naamsverandering en ik heb altijd toegang gehad tot het account en dus ook tot alle stories en foto’s. Een aantal hier weten mijn echte naam maar ik hoop niet dat iemand nu de behoefte voelt om mij te exposen.

2 likes

Oh komt doordat ik in 1995 leef en geen Instagram heb :frowning:

2 likes

afbeelding

24 likes

wat wilde je nou bereiken met die foto van @Lula @Ludo en @FredPaillet en waarom heb je überhaupt die foto nog als dat account sindsdien niet meer van jou was? Je hebt altijd toegang gehad maar nu niet meer? Hoezo heb je dan die fotos nog? Als je altijd toegang had heeft Viooltjes dus gewoon met jou gesproken, wat je eerder ontkende.

5 likes