Wat leuk!
Het is ook echt een bij elkaar geraapte zooi wat ie allemaal uitkiest
Can’t buy class
Ik vind het ook maar sad die puppy. Deze jongen kan niet eens zijn eigen eten koken.
Het viel me op dat hij ook nooit alleen is in zijn huis.
Er stond in de comments ook een reactie van iemand die zei: ‘je koopt zoveel, maar volgens mij ben je alsnog niet gelukkig’.
Denk ook dat hij lastig alleen kan zijn.
Ja inderdaad. Waarom ga je dan het huis uit vraag ik me af …
En wie is dit?
Joe Sugg, ThatcherJoe op YouTube
Broer van Zoella toch?
Ik vind de vlogmas intro van Bonnie al niet echt geweldig, maar dat voorstukje voordat ze haar 38 adventskalenders gaat openen kan ik echt niet aan.
Die kat schrikt zich ook lekker de tering.
Ik kijk een pashokjes shoplog van Rowan? Of Red. Iemand die ook op EGF zat. Maar ze gebruikt zoveel Engelse woorden tussendoor dat het irritant wordt. En ze zegt hetzelfde als Jamie Li: I really like ittttt. Ook nog op dezelfde manier.
Oh ja dat is veel herkenbaarder haha
Is zij 12?
Hahahhahahahahahahahahhaaha. PA, houd op met me.
Edit: PA van Tienvanwil. Jippie. Zeker altijd al een PA van een huismoeder willen worden.
Ik geloof het wel ja.
Nee ik vind het opzich helemaal prima dat ze een beetje kinderlijk is, ook wel leuk dat ze gewoon lekker zichzelf is. Maar dit is zo slecht geacteerd en daardoor zo cringy.
Die Bonnie vind ik sowieso zo mutserig. Ik las een keer dat ze moest janken omdat haar pizza niet lekker was en ze zich erop had verheugd. Ja welkom op de wereld. Omdat het er regelmatig over gaat/ging dacht ik dat ze wel groot zou zijn, iig over 100k maar ze heeft 40k abonnees zag ik.
Haha hier neemt ze zichzelf heel serieus als ‘personage’.
Quirky christmas Bonnie of zo.
Enzo heeft dus alweer een liefdesverklaring gekregen. Dit keer een hele ballon met ‘you turn me on’. Vind het echt ongemakkelijk om naar te kijken en dan leest ie alleen het kaartje voor
Huh? Meen je dit? Er is echt mega veel verschil. Objectief gezien dan.
Sorry, petpeeve.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt.
Zakelijk/ financieel.
Ik had het eigenlijk meer over het emotionele vlak. Commitment op deze manier dus.