Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik snap de reacties ook niet zo goed hoor? Verloven na een jaar vind ik niet heel bizar, zeker als je wat ouder bent? Wij weten hier ook allemaal niet wat de relatie van Lisanne met die kids heeft en wanneer zij aan elkaar zijn voorgesteld.

Ik heb totaal niets met haar/hen en ook de stijl van het aanzoek ligt mij persoonlijk niet, maar vind het alleen maar leuk voor hen hoor :heart:

6 likes

Ik vind het niet vreemd dat ze gaan trouwen. Ze gingen sowieso toch al samenwonen of niet?
Er is toch weinig commitment verschil tussen samenwonen en trouwen wat mij betreft.

2 likes

Wel mij pb’en hoor :tada::tada::tada::tada:

7 likes

Haha mij ook pb’en! Ik wil je muziek wel regelen :smiley:

2 likes

Ik vind de combinatie van het leeftijdsverschil en de ziekeligheid van Lisanne gewoon vreemd. Niet het leeftijdsverschil op zich.

1 like

Ik vind het leeftijdsverschil niet zo vreemd, maar ze wonen dus nog niet samen? Dat zou ik eerst doen, daarna pas verloven. Van de andere kant, wat betekent verloven nou eigenlijk, dat kun je zo weer mondeling afbreken dus je legt je eigenlijk nergens aan vast.

1 like

Huh, wat heeft het een met het ander te maken?

Dat er nog zo’n “taboe” heerst op leeftijdsverschil hier zeg.:dizzy_face:

7 likes

Ik ben ook samen met zo’n ouwe viezerik :wink:

9 likes

Ik ook👻

7 likes

Ik heb geen moeite met leeftijdsverschil hoor! Volgens mij zeg ik dat ook in mijn post.

Dit idd. En ik ken ook wel mensen die zich “verloven” en toch pas jaren later echt gaan trouwen. Dus het verloven op zich zegt niet eens zo veel.

2 likes

Oh ja sorry dat laatste stond los van jou! Niet duidelijk.

Ik vind meer het leeftijdsverschil icm de “ ziekeligheid” van Lisanne een soort van ongelijkwaardige relatie. Maar dat is mijn interpretatie.
Weet niet hoe ik het duidelijk moet uitleggen.

7 likes

ahh ik geniet echt van die vlog. de mensen die daar ook zijn, exact mijn beeld over bonnie’s volgers, gewoon hele normale lieve mensen. :sunflower: niet van die gekke minions.
vind het echt heel typerend voor bonnie, echt fantastisch vind ik het. leuke groep zo te zien!

5 likes

ik snap dit ook eeeecht niet. hoe hij zooo veel geld kan hebben. ongelofelijk joh! wat doet hij dan allemaal?
als hij al zoveel geld heeft, moet je nagaan al die grotere youtubers zoals anna nooshin en kalvijn enzo haha i dont want to think about it

Als je zijn laatste paar video’s kijkt gaat het ook alleen maar over kopen.

Een huis.
Een nieuwe auto.
Een puppy.
Nieuwe spullen voor zijn huis
Het hele huis wordt gesloopt en gebouwd.

Die jongen heeft écht veel geld, maar hij gooit er ook echt mee. Moet ie zelf weten hoor, daar niet van.
(En ja, ergens ben ik wel een beetje jaloers. Ik zou ook wel zonder zorgen over geld willen leven).

2 likes

Ik hoop altijd zo dat die jongens ook nadenken over later, voor als YouTube niet meer groot is ofzo. En dan schaam ik me weer omdat ik nu klink als mijn moeder.

19 likes

Hij heeft wel een miljoen abonnees he! Dus meer dan Kalvijn en Anna Nooshin bijvoorbeeld. Ik volg hem niet dus geen idee wat hij precies doet, maar blijkbaar heeft ie in ieder geval genoeg fans haha

2 likes

Ik kan me zo voorstellen dat die grote YouTubers ook wel een aantal investeringen doen. Zitten vast wel wat slimme mannetjes achter.

5 likes

:heart_eyes:

21 likes