@Milkshake3 @Paisleypark Wat kunnen mensen toch ook stom doen zeg, echt niet leuk op zo’n moment. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap/baby!
Jeetje ja pijnlijk he? Het valt me gewoon zoooo tegen had dit nooit verwacht. M’n vriend zegt ook steeds van ja ze draaien wel bij maar ik denk nu echt van ja leuk als het kind er is wil iedereen wel ‘‘de leuke dingen’’ meemaken/meekrijgen. Dat idee staat me zo tegen dat ik echt denk van nu niet, nooit niet (dat zullen deels ook wel de hormonen zijn haha). Fijn dat je i.i.g. excuus hebt gekregen! Hoe heb jij dat gebracht? Ik heb het zelf mijn teleurstelling nog niet geuit maar zit er wel heel erg mee dus misschien moet ik dat toch gewoon gaan doen.
Lief, thanks!
Wat rot zeg. Maar wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
Eigenlijk gewoon recht voor z’n raap haha. Ik zei dat ik hun reactie niet leuk vond en dat het heel kwetsend was. Maar daar komen ze eerlijk gezegd toch pas achter als ze zelf zwanger zijn. En dan is het aan jou om te kiezen of je wel leuk en gezellig doet of dst je hetzelfde doet haha. Ik weet al dat sommige mensen hetzelfde terug kunnen verwachten als dat ze bij mij deden.
Wat zijn dan “teleurstellende reacties”, sorry als ik nu HEEL dom overkom maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen anders reageren dan blij voor je en gefeliciteerd etc?
@Paisleypark Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ja, ik verbaas me hier ook over. Wat rot zeg voor jullie @Milkshake3 @Paisleypark. Beide gefeliciteerd in elk geval.
@Paisleypark Ik hoop dat je de negatieve reacties naast je neer kunt leggen en lekker kunnen genieten van je zwangerschap!
Ik vind dit best wel een leuke video voor de verandering.
Haha ja dat is ook maar het beste, gelijk eerlijk zeggen. Het moest bij mij alleen echt even landen omdat ik het totaal niet aan zag komen. Ik ga er iig nog wel op terugkomen. Ben benieuwd of ik nog salty ben als ze zelf zwanger zijn (kan me zo voorstellen van wel hahaha)
@iedereen: Bedankt voor alle lieve reacties en felicitaties! Doet me echt heel erg goed.
Edit: ik dacht dat ik spoiler had gedaan maar dat is mislukt, oepsie!
Meisje in de vriendengroep heefr miskraam gehad (super sneu natuurlijk, die pijn onderschat ik ook echt niet) waardoor de rest zei dat het zo dubbel voelde omdst ik wel zwanger was. En mijn zwangerschap was heel zwaar, heb een paar keer gehoord of ik er niet zo negatief over wilde doen omdat iedereen het zielig vond voor die andere vriendin.
Mijn vader vond het helemaal niet leuk dat ik zwanger was. Dat heeft me het meeste pijn gedaan. Zeker omdat de zwangerschap een bewuste keuze was en we er gewoon klaar voor waren.
Mijn schoonmoeder (is sowieso een trut dus had niet anders verwacht) toonde totaal geen interesse in de zwangerschap en nu zelfs ook niet in de baby. Schoonvader is overigens wel beste opa ter wereld.
Maar je doet er weinig aan, ik heb bij m’n vriendinnen en m’n vader ervan gezegd wat ik vond en dat is uitgepraat, m’n schoonmoeder is zo uit de hoogte dat ze toch geen moeite wil doen om het goed te maken dus dat is lekker makkelijk haha.
Ik heb overigens wel andere vriendinnen die het superleuk vinden, het is niet allemaal alleen maar negatief.
Ik kijk helemaal niet naar Bonnie, maar heb vanavond Rodi fissa met mijn vriend. Nu al zin in.
@Milkshake3 Ah jeetje wat naar. Ik snap inderdaad de pijn van die vriendin, en dat je daardoor wellicht iets voorzichtiger zou zijn. Maar dat bekent niet dat jij niet (negatief) over je zwangerschap zou mogen praten. Zwanger zijn kan gewoon heel zwaar zijn.
En wat kut van je vader en je schoonmoeder. Is je vader altijd zo, of had je dit totaal niet aan zien komen? Snap dat dat je verdrietig maakt. Juist van de grootouders hoop je op support, medeleven en interesse.
Bereid je voor op een deceptie
Waarom? We zijn een keer eerder met zijn tweetjes geweest (ik had nog nooit raspatat gegeten) en ik vond het vet lekker
Oh haha ik vond de patat echt droog en de kaaskroket niet lekker. Maar misschien lag het aan de batch. Eetsmakelijk dan
Jaaa dit vind ik ook leuk! Wel echt heel grappig om te zien, ze trekken de meest basic ‘coole meisjes’-outfits aan en hebben het idee dat ze er meeeega wild en apart uitzien terwijl zowat iedereen er exact zo bijloopt.
Wat jammer! Hopelijk reageren de mensen die je het nog gaat vertellen op een positievere manier. In ieder geval gefeliciteerd, ik gun je een mooie en fijne zwangerschap!
Ahhh die baby van Josh is echt zo’n chubby bunny Alles is rond aan dat kindje
Een deceptie zou ik het ook niet noemen haha @Xiomara. Ik vond het wel gewoon redelijk standaardfriet, niets bijzonders eigenlijk (behalve die ENORME porties). Maar ze hebben zooo veel keuze in snacks (ga voor de tomaat-kaassoufflé @En_17_Anderen).
Ik ben echt een baby die in 2004 is blijven hangen, maar elke keer dat ik haar naam voluit lees denk ik altijd een milliseconde dat het een fanaccount is van Rafael vd Vaart zoals je vroeger op Kindertent had, hahaha.
(Ik hoop dat ik niet overkom als een gekkie, ik woon al sinds 2007 niet meer in Nederland dus mijn referentiekader is nogal schraal, ok?)
Ik vind Lisanne een soort van treurig. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
Alsof ze ergens op schoolkind niveau is blijven hangen.