Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

‘’ kijk je niet zo uit?’’
je zal wel uit Belgie komen neem ik aan? (hoop ik)

Ben je ervaringsdeskundige? Ik niet gelukkig maar als ik aan schurft denk denk ik aan dit? ( op het plaatje) en nee, je zal het niet in je gezicht krijgen gelukkig :stuck_out_tongue_closed_eyes:

haha waar is die lijst op gebaseerd dan? Wie heeft dat samengesteld ?

Ik heb toch echt het idee dat een Negin Mirsalehi veel groter is dan een Anna Nooshin? :confused:

Vind die lijst echt raar.

4 likes

In het artikel eronder staat ook dat anna op 17 jarige leeftijd naar Nederland kwam, klopt ook al niet natuurlijk. Maar het gaat om hoeveel invloed je hebt en Anna is op dit moment overal te zien. Negin is wel groter maar wel minder bekend bij het grote publiek

1 like

Ik denk dat Negin vooral bij mensen buiten Nederland bekender is.

2 likes

Ja als het alleen over NL gaat idd.

Volgen jullie bloggers en vloggers via meerdere kanalen? En dan alleen social media of ook via Bloglovin of YouTube?

In België is dit alleszins ook geen correct nederlands :stuck_out_tongue: Denk dat dit eerder een hersenspinsel is waarbij “kijk je zo” en “zie je er zo uit” door elkaar gehaald zijn.

3 likes

Wat bedoel je hiermee? Ik ben Belg en heb dit nog nooit gehoord. Ook ‘zich de tyfus krabben’ is totaal geen Belgische uitdrukking, maar een Nederlandse, volgens mij.

Rare toon, met dat ‘hoop ik’ erachter. Of ik interpreteer het verkeerd.

6 likes

Kunnen ze lekker huizenruil doen met Masha.

1 like

Ik doelde op het : ‘’ kijk je niet zo uit.’’

Dat is geen nederlandse zin dus vandaar dat ik zei ; ‘‘hoop ik’’ aangezien het anders behoorlijk stom overkomt. :smirk: Als ze nederlands zou zijn dus.

Zo gelachen hier om :joy:.

Nienke gaat van hotel naar hotel?

Rebecca Denise is zwanger! Ik volg haar niet maar de bekendmakingsvideo stond in mijn suggesties en het is wel echt een leuke video

5 likes

Dit is toch gewoon cringy?

Prima als het gewoon een keer een binnenpretje is. Maar dat praten vanuit je dier… Krijg daar echt de rillingen van…

59 likes

Dacht ff dat je Sarah Rebecca bedoelde maar er is dus ook een Rebecca Denise

23 likes

Ja dat weet ik weet ik ook nog niet zo lang, en ze gaan om met een beetje dezelfde mensen geloof ik, super verwarrend

1 like

Haha ik kende haar niet maar net de video gezien en echt zo hard moeten huilen (ben zelf net 6 weekjes zwanger en al wat mensen verteld waarvan de reactie me nogal teleurstelde dus semi pijnlijk om te zien maar wel heel mooi)

11 likes

Ja leuke video!
Ik kende haar een beetje via Lotte. Daarna kwam ik op haar kanaal en zag ik dat ze ook heftige video’s heeft over meermalen misbruik en daarvan zwanger op haar 18e.

Ben haar gaan volgen.

1 like

Hier ook veel teleurstellende reacties gehad, het is echt een rotsituatie. Toen de baby er eenmaal was, was bijna iedereen bijgedraaid. Ik heb het daarna ook eerlijk gezegd dst ik niet blij was met de reacties en heb toen van veel mensen excuus gekregen. Owja en proficiat met je zwangerschap!

2 likes