Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Inderdaad echt zo’n snorretje!!

Vandaag bij Bonnie in de vlog: “Heb mn stappendoel op 7000 gezet want ben echt te druk om meer te lopen op een dag”, zegt ze terwijl ze uitgebreid gaat lunchen en spelletjes gaat doen met Lotte en Sarah tijdens werktijd. Is toch gewoon een kwestie van willen en daardoor doen. Sorry maar als je tijd hebt voor zulke dingen heb je ook gewoon tijd om te lopen. Prima als je er geen zin in hebt, maar om te zeggen dat je te druk bent…

24 likes

Ik heb hier net ook heel hard om gelachen. Ik schrok zelfs toen er een muurtje omviel haha. Vind dat wel heel dubbel bij Rutger. Heb hem ontvolgd op Instagram omdat ik hem zo overdreven vond, maar zo in zo’n filmpje vind ik hem juist erg leuk haha. Zeker met Denise.

1 like

Ja ik heb nooit zin om te kijken omdat ik hem idd ook een beetje too much vind, maar uiteindelijk moet ik bij sommige video’s van hem echt keihard lachen. Hij en Denise zijn ook echt super leuk samen in een video.

Haha ja zo lekker direct ook bij elkaar.

Hahaha ik moet hier ook zo hard om lachen, die lach is ook zo aanstekelijk :joy:

1 like

Ik kijk alleen nog de filmpjes met Denise. Ben afgehaakt toen Thomas in elk filmpje kwam en ik trek hem echt niet. 24furkitchen daarentegen <3

2 likes

Misschien is dat het geweest. Ik denk ook niet dat ik helemaal de doelgroep ben voor zijn andere filmpjes. Maar ik kan Denise en hem samen wel waarderen.

Welke filter was geslaagder? #filterfittie

• Veenlijkenfilter
  • Ebolafilter

0 stemmers

1 like

Oke late reactie maar ik ging hier dus elke keer op letten. Die kerstboom staat toch wel in de koopgoot? Of ben ik nu vergeten hoe Rotterdam centrum eruit ziet?

1 like

Ja dit is de koopgoot haha. Je ziet als ze rent die boom ook in de achtergrond staan.

Teske en Mert gaan verhuizen. Ze gaan weg uit Amsterdam.

Euhh hoe dan, bij schurft kijk je niet zo uit. Krab je je alleen de tyfes

1 like

instagramstory van Teske.

2 likes

volgens mij is teske niet meer zo hot & happening, ik keek adhv het berichtje hierboven eens op haar insta. haar foto’s halen de 6000 likes niet eens meer vaak. als je andere influencers ziet, die hebben vaak wel 20-30k likes man

lijkt me zooooo kut aan dat wereldje he. ik zou me dat zooo persoonlijk aantrekken en onzeker worden. als ineens je populariteit daalt.

4 likes

Omdat ie kut was?

Ik vond het dit jaar echt helemaal geen leuke video. Die rond de tijd van 2013 enzo vond ik wel heel leuk. Niet eens per se om de youtubers maar gewoon alle populaire muziek en memes en challenges van dat jaar zaten erin. Als je het nu terug kijkt en je ziet weer harlem shake of ice bucket challenge ofzo vind ik dat zo typerend van dat jaar, en was ik dat al weer helemaal vergeten. Ik vond dat er dit jaar heel weinig leuke liedjes en homages in zaten. Al dat geklets tussendoor was echt mega saai.

Maar wat mensen er echt niet leuk aan vinden is dat er een hele grote breuk is tussen wat youtube denkt dat de hoogtepunten van dit jaar waren en wat écht de hoogtepunten waren. Ze zijn een beetje de connectie met het publiek verloren. En ze willen het ook heel erg family friendly maken tewijl youtube dat in de realitie gewoon niet (altijd) is.

Echt grote dingen in 2018 waren bijv. het gevecht tussen Jake Paul en KSI, Logan Paul met zijn controversie in Japan, de documentaires van Shane Dawson, Tanacon, drama in de beauty wereld (Jeffree Star vs Manny MUA, Laura Lee, Nikita Dragun etc). Al deze dingen zijn uit de video gelaten. En bovendien zitten er alleen youtubers in met een braaf imago. Pewdiepie is bijv. voor de 2e keer niet gevraagd terwijl hij wel een van de aller grootste youtubers is.

Ook geliefde youtubers zoals David Dobrik, Colleen Ballinger, Jenna Marbles en Joey Graceffa zaten er niet in.

En waarom zat Will Smith erin? Heeft hij uberhaupt ooit wel eens fornite gespeeld? :thinking:

De video was gewoon nét niet dus.

9 likes

Dit is echt ongemakkelijk om naar te kijken. Een heel slap aftreksel van ranking the stars.

Dat klopt. Maar als je tijd hebt om te chillen, zou je ook tijd moeten hebben om te lopen en je stappen te zetten. Dus het klinkt een beetje krom om te zeggen “ik ben te druk voor meer stappen” terwijl ze wel veel chillt. Het is absoluut niet erg om veel te chillen, maar dan is de reden dat je stappendoel 7.000 is iets anders dan druk zijn.

1 like

En dan heb je de ‘Influencer 50’ van de Media 100 van 2019 en daar staat Teske op nummer 22? Ik snap dat inderdaad echt niet, want zowel populariteit op youtube als op instagram dalen…

http://demedia100.nl/deinfluencer50.html

Ik heb zo’n hekel aan dat Engels en Nederlands door elkaar. Zoala dat jugde me niet. Is die ‘me’ een ‘mie’ of een ‘muh’? Ik kan het niet normaal lezen. En doe alle twee in mijn hoofd. :crazy_face:

5 likes