Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Vera gaat een break nemen van instagram/youtube! Ze kan niet meer de content maken die ze wilde maken en wil eerst weer beter in haar vel zitten.

6 likes

Heb het filmpje niet gezien, maar wauw! Dat vind ik een moedige en goede beslissing.

2 likes

hahah wat

Nog meer slecht nieuws: Noor gaat een kerstlied opnemen

50 likes

Ja vond ik ook!! Ze zegt ook dat ze het heel eng vind en dat ze bang is 9 jaar aan werk kwijt te raken en vergeten te worden. Heel open filmpje, echt heel knap.

2 likes

Dat is wel héél slecht nieuws!

3 likes

Kan me ook ergeren aan een grammaticafout. Strijd met een T, Mas!!!

Wanneer ebola tutorial?

4 likes

Wie schrijft er hier voor De Speld?

130 likes

Ik weet niet of Mascha de foto heeft aangepast, want er staat nu foto. Maar het is voor mij met name de onder- en bijschriften erbij die het zo fout maken. Alsof mascha het over de nieuwe look van 2019 heeft? Of mensen die vertellen hoe leuk het feestje van gisteren was of vragen hoe je dag was? Terwijl op de instagram van AZG note bene staat: “
 heeft geholpen om de gevolgen van ebola zichtbaar te maken in ons dagelijks leven, hier op instagram. Want als je het niet ziet, kun je er niet om geven.”

Je ziet LETTERLIJK mensen/influencers met de uiterlijke kenmerken van ebola die bezig zijn met de dagelijkse gang van zaken en lachend op de foto staan?!!!?!?!?

image

6 likes

Ik moest denken aan dat filmpje van Nikkie toen die een make up tutorial filmde en dat ze toen op het eind opeens ‘aangereden’ werd omdat ze eigenlijk in een auto haar make up aan het doen was, en dat was dan om awareness te kweken dat je moet opletten tijdens het rijden. Dát was schokkend. dit was gewoon heel nep en lame (en erg problematisch)

30 likes

Vandaag is mijn minst favoriete dag.

4 likes

Dit maakt me dan wel heel gelukkig

10 likes

Justin Biebers Baby is niet langer de meest disliked video op YouTube meer. Het is de YouTube Rewind van 2018 die deze eer krijgt vanaf vandaag. Vond ik wel grappig oké doei.

50 likes

Wel moedig, maar die zal een aardige buffer hebben

Weer zo gelachen om deze 20FURkitchen :laughing:

11 likes

Als deze mensen er ook nog eens geld voor hadden gevangen !!! had ik influencersvolgen permanent uit mijn leven verbannen :rage: #liketheycare #not #maarja

2 likes

Zij heeft er ook een heel betoog over geschreven. Ben het wel met haar eens!

29 likes

Volgens mij heeft Jill ook d’r lippen gedaan. Je ziet het aan het einde van deze vlog.

2 likes

Oh yes!! Dankje voor het plaatsen :smiley:

1 like