Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Protest, but make it fashion.

31 likes

Enlighten me
Asking someone to explain what they are saying or have written. This is often used as an insult, implying that the person is stupid, or, lying.

Ik had geen idee dat het woord een negatieve lading had. Excuses, @Zaadjes.

2 likes

Ongeacht de negatieve lading klinkt het ook gewoon als een bevel.

8 likes

Mevrouw Keizer reageert ook weer inhoudelijk met haar emojiā€™s

1 like

Volgens mij vond ze het gewoon een goeie photo op. Een beetje zoals de tulpenvelden, maar dan met een snuifje wokeness.
Wat haar intenties ook mogen zijn, uiteindelijk is het goed dat ze er was en dat haar volgers dat zien. Maar ik zou het nog meer appreciĆ«ren als ze zou zeggen ā€œjongens, my bad, dit was geen goeie keuze. Volgende keer draai ik het mondkapje binnenstebuitenā€

13 likes

What the fuck

1 like

Hmmmmm nu wordt het wel heel poser ja

Wow:

image image

Kan natuurlijk zijn dat de persoon in de story iemand is die ze kent?

5 likes

Die man op links (met een dieprood mondkapje) staat ook op haar Instagram foto. Misschien zijn ze bekenden, of stonden ze in ieder geval gedurende het protest bij elkaar? Dan vind ik het niet vreemd dat borden worden uitgewisseld.

Wtf, heeft ze dit geshopt dan? Of diegenes bord even geleend voor de foto? :exploding_head:

Op haar bord staat wel nog ā€œmatterā€ - misschien hebben ze er achteraf ā€œblack lives matterā€ op gezet? Maar dat ze niet vies is van wat Photoshop weten we natuurlijk wel al langerā€¦

Nee dat Matter is van een bord achter haar

5 likes

Oh ja goed gezien!

Hahaha ik had gevraagd of ze het bord even voor de foto had geleend. #deleted

19 likes

Hahaha ik heb de vraag nogmaals geplaatst, in hoofdletters, zou niet willen dat ze m over het hoofd ziet.

#blocked

7 likes

Ik zag het hier:

Als je op retweets klikt zie je nog meer reacties etc (vet goeie nieuwe functie)

3 likes

Bij mij staat dat bericht er nog.

Ah ik ben geblocked. Volgens mij heb ik op you gereageerd @Daytona dat ik het met jou eens ben. En dat die foto alleen draaide om haar en dat ze met het verwijderen van kritiek juist laat zien dat ze gewoon een leuke selfie wou posten voor de likes.

3 likes

zo, even aangepast :joy:

1 like

Los van deze hele discussie, diezelfde persoon plaatst nu dit en ik vraag me oprecht af wat ze hiermee bedoelt. Ik snap het namelijk niet. Want je maakt het toch niet om witte mensen door zelf wit te zijn? Iemand die me dit kan uitleggen?

Edit: het eerste stuk natuurlijk, dat over gezichten blurren vind ik logisch