Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Via de nos kwam ik bij het kanaal van deze meid terecht, ze is 22 en piloot!!! Ik ben jaloers man. Ik heb verkeerde levenskeuzes gemaakt :scream: echt zoooo cool lekker vliegen in een vliegtuigje. Hele mooie beelden ook van o.a. Zuid-Afrika

10 likes

Queen of Jetlags post een foto op instagram waarop ze poseert op de Dam met een sign in haar hand (en een Chanel mondkapjeā€¦). Er beginnen al relletjes in de comments en op Twitter zie ik. Hoe krijg je het voor elkaar om in zoā€™n situatie het om jezelf te willen laten draaien

3 likes

Ik vind echt niet zoveel mis met deze foto en ik zie ook geen relletjes in de comments, misschien kijk ik erover heen. Ze kan alleen wel even andere gezichten blurren.

41 likes

Kijk, sommige influencers misbruiken nu ongetwijfeld de situatie voor hun eigen branding. Bedrijven doen het ook (looking at you, Nike and Lā€™Oreal, for example). Maar Queen of Jetlags gebruikt haar platform en following nu wel ten goede. Als ik naar die post kijk, vind ik helemaal niet dat het over haar gaat. En ik zie ook geen relletjes in de comments. Alleen maar hartjes.

5 likes

Ze verwijdert veel, zie ik :slight_smile: net stonden ze er nog wel

1 like

Oei, jammer van dat Chanel maskertje inderdaadā€¦

1 like

Ik zie nu wel de reactie:

Je verwijdert gwn comments met kritiek op de wijze dat je dit doey??? Zonder te reageren??? YOU are part of the fucking problem

@Zaadjes Enlighten me, wat is het probleem nu? Ik kan er verder niks over terugvinden in de comments momenteel.

Edit: Enlighten me is niet zo netjes om te zeggen als ik aanvankelijk dacht.

Ja dit herinnerde ik me ook meteen nav haar nieuwste vlog. Ze kopieert inderdaad vaak van designeritems die ze eerder heeft gekocht. Ook die hoge laarzen waren 1:1 laarzen van Prada oid die ze een paar jaar geleden heeft gekocht.

2 likes

Ja daar viel ik dus een beetje over. Zo poseren met zoā€™n maskertje, gaat het hele doel voorbij en geeft mij alsnog een soort van ā€˜kijk naar mijā€™ gevoel in plaats van waar je voor aan het strijden bent. Of zo.

En haar platform gebruiken vind ik fucking goed. Maar weet niet, voelt niet oke.
Misschien moet ik mijn mening niet meer geven hierover want ik kan me niet goed/duidelijk genoeg uiten hier over

2 likes

Ach, wel nee, zou jij in je kloffie naar een protest gaan? Zo uitgedost ziet ze er nou ook weer niet uit. De mondmasker is misschien een beetje merkwaardig, maar ja, als dat is wat je normaal ook draagtā€¦

1 like

Dun dun dun :woozy_face:

3 likes

Ik zou niet in mijn kloffie gaan, maar ook niet paraderen/poseren terwijl ik daar ben met zoā€™n serieus doel.

7 likes

Wat bedoel je?!

1 like

Jeetje, vraag jij je echt af waarom mensen vallen over je woorden? @Zaadjes hoeft jou niet te enlighten, die verantwoordelijkheid heb je zelf.
Institutioneel racisme leidt maar al te vaak tot armoede, die twee problemen zijn onlosmakelijk verbonden. Een Chanelmasker is op zoā€™n bijeenkomst op zijn minst misplaatst te noemen.

11 likes

Eens, dat zou ik inderdaad ook niet doen. Maar wel als ik Queen was, dan zou ik het denk ik wel posten om mijn followers te influencen. Tim Hofman deed hetzelfde. Geen foto van zichzelf trouwens, dus ja, de post van Noor had ook zeker anders gekund.

Daarom check ik net meteen zelf de comments, en ik geef aan dat ik het niet kan vinden? Dan is het toch logisch dat ik aan @Zaadjes vraag of ze meer duidelijkheid wil geven?

Dat doe je niet door ā€œenlighten me, @tagā€ te typen.

5 likes

Ja dus waarom moet ik je enlighten als dat precies is wat ik zeg?

Er lopen nu reacties door elkaar. Toen ik het aan je vroeg, was je reactie aan @VickyViolence nog niet gepost.

Goed punt wel. Ik heb zelf geen selfie gemaakt vanuit deze overweging. Maar ik denk dat een foto van Noor zelf meer zegt tegen haar volgers. Maar denk dan weer niet dat Noor er zo over nagedacht heeft, die wilde wrs gewoon een selfie posten.

6 likes