Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik ken alleen zara larsson haha

36 likes

Sorry ik weet echt niet wie dit is :joy:

2 likes

Bree van der Kamp!

3 likes

Tobias is mijn spiritual animal.

14 likes

Vind de serie van Jurre Geluk die hij maakt met diverse gasten echt steengoed.

Bij deze vrouw denk ik bijvoorbeeld in eerste instantie, Jezus je bent zo mooi en komt zo lief over, wat bezielt je? Maar ze durft heel open te zijn over alles wat ze doet en waarom.
Vind het mooi hoe er in deze filmpjes echt stigmaā€™s worden weggenomen.
Zag er laatst ook met een jongen die seksueel misbruikt was en hij was er zo eerlijk en open over, weet zeker dat mensen hier echt iets aan hebben.

11 likes

Het staat op Prime Video van Amazon, de eerste maand is gratis! Ik kijk het nu ook opnieuw, samen met mijn vriend die het niet kende. :astonished:

5 likes

Het is helaas een plusartikel, dus ik kan het niet lezen, maar Sofie heeft ook Belgiƫ bereikt nu

Geprobeerd met incognito?

Ik vind het stiekem echt verschrikkelijk dat die youtuvers zo lopen te pochen met hun superdure en luxe autos terwijl ze alleen maar ā€œwat filmpjesā€ maken. Die Quinn heeft amper een half jaar zijn eerste auto gekocht toen hij blijkbaar net zijn rijbewijs had en nog geeneens 18 was en nu al wisselen van auto.

Serieus die bakken kosten waarschijnlijk zelfs meer dan 2 volle jaren loon wat ik verdien :weary: (#jaloeeeers)

17 likes

Ik vraag me ook af wat ouders er van vinden dat hun kinderen zulke dure autos kopen.

5 likes

Ik vraag me dus ook wel af in hoeverre het financieel slim is. Ik bedoel: wat moet je op die leeftijd met zoā€™n auto? En heb je dan echt zoveel geld dat het niet boeit of geef je eigelijk onverstandig uit

6 likes

ā€œDeze generatie wordt teveel gehersenspoeld door mensen zoals mij die invloed hebben.ā€

Top, nu naar handelen.

32 likes

En @anon44204370

Ik heb alle DVD 's, weet niet waar jullie wonen maar jullie mogen ze gerust lenen! (Ik woon in Breda.)

5 likes

Dit dus. Als je het slim investeert heb je er wat aan. Maar zoā€™n auto is geen investering en kost alleen maar geld.

Ik moet hier echt een woordenboek bij pakken.

13 likes

Wat moet je met een AMG op je zestigste? Precies hetzelfde toch. Lekker scheuren! Het is toch allemaal voor de leuk. Levert content op, showen. Met een dooie Renault Clio kijken ze niet zo snel hoor :joy:
Wat is daadwerkelijk echt verstandig, voor een 18jarige met zoveel geld? Investeren in crypto? Beleggen?
Als ik zo oud was had ik het ook gedaan. Wat zeg ik? Nog steeds!

7 likes

Huizen kopen en verhuren. Lekker de vastgoed in. :upside_down_face:. Ik zou op die leeftijd waarschijnlijk en een huis hebben gekocht en ingericht als Vila Kakelbont en een stuk grond hebben gekocht om wat terug te doen voor de natuur. Maar ik was dan ook eerder een hippe.

3 likes

Ik ga er vanuit dat mensen met zoā€™n bak op hun zestigste over het algemeen goed zitten. Dus ook een afbetaald huis onder hun kont, goed pensioen, meerdere vakanties per jaar, leuk bedrag op de bank.

Als ik dit geld (Edit) nu had, zou ik toch liever investeren in de toekomst. Zou sowieso een deel vastzetten voor over 10/15 jaar. Kijken naar een leuk huis, beleggen, wellicht een leuke auto (niet te dure) voor de deur. Maar zoveel geld in een auto steken, zou ik nooit doen. Al helemaal niet als je nul idee hebt hoe je carriĆØre gaat lopen. Voor hetzelfde geld is zijn faam over drie jaar over. Maar ik ben sowieso niet echt van de extreme luxe.

4 likes

Ik denk dat als ik nu denk wat ik zou doen, zou ik dit ook zeggen, maar ik was op mijn 18e echt niet zo verstandig en al helemaal niet bezig met wat mijn keuzes zouden betekenen over 10-15 jaar (joehhh lekker bijlenen, dat afbetalen duurt nog 10 jaar), dus ik kan me best voorstellen dat die jongen dit heeft gedaan.

1 like