Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik heb dus nog nóóit vieze mannetjes in dm gehad. Wat is er mis met mij?

6 likes

Jij hebt geluk i guess. ( ik krijg ze altijd als ik bij andere comment enzo.)

1 like

Paiq, datingsite die net iets anders werkt. Je moet eerst met elkaar chatten en na een tijdje krijg je elkaars foto te zien. Tenminste zo werkte het 13 jaar geleden :blush:

1 like

Ik wil het maken. NU. Vegan crème brûlée.

16 likes

Ik heb stiekem een beetje een crush op Julien :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

OMGik en mijn vriend zijn ook helemaal verslaafd hier aan. Zo satisfying

1 like

Oh had even gemist dat zijn relatie over is…zie nu ook dat ze alle foto’s van elkaar hebben verwijderd op insta

1 like

Stalk hem gewoon op Twitter, zo heeft je Jill en Brie toch ook leren kennen

11 likes

Heeft iemand al de office tour van Josh V gezien?The cringe is real :weary:

Ze heeft een selfiemirror op haar kantoor waar ze dagelijks/wekelijks haar OOTD’s laat zien.

Gewoon een spiegel dus

16 likes

Nee nee nee, een gewone spiegel is voor plebs!

5 likes

Interessant…

20 likes

Brie? Is dat een meisjesnaam?

3 likes

Is dat überhaupt een naam?

7 likes

Ik probeer me iemand voor te stellen die zo heet, en het is aan de ene kant een lekker ding, maar wel met witte uitslag. En een hele zachte binnenkant in elk geval.

3 likes

Brie larsson!

9 likes

Ja!

7 likes

Ik was laatst een heel betoog over kazen (waaronder brie) aan het houden tegenover iemand en na een tijdje zei ze: “I have no idea what you are talking about, for me Brie is just a girl’s name”. :sweat_smile:

35 likes

Nou echt… En helemaal ingericht door een bedrijf, dat de inrichting ook nog eens per seizoen aanpast? Daar wordt echt teveel verdiend…

Mag hopen van niet, maar z’n ex heette Brigitte en die noemden ze Brie.

1 like

Heel bizar… Wat een spullen en geld gaat daar doorheen. Ik hoop echt dat dat interieurbedrijf de spullen hergebruikt of verkoopt want het slaat natuurlijk nergens op om 4x per jaar heel die zaak opnieuw in te richten.

4 likes