Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

In mijn hoofd zeg ik The dit studio maar dat zal wel niet kloppen :joy:

2 likes

Ok.

1 like

Ik offer me op. Brb over 15 minuten tering wat lang.

Ze is acht jaar single maar heeft wel relaties gehad tussendoor maar de langste was drie maanden.
Ze is tinder expert.
Er zijn mensen die haar leuk vinden maar zij hen niet.
Halvwege kreeg ik die teringirritante zuivelreclame.
Sinds haar 17e zit ze op Pai.k.
Ze loopt niet met iedereen te neuken maar heeft wel leuke nachten gehad.
Ze is inmiddels gewend aan alleen zijn maar het went nooit.
Het chille aan alleen zijn is o.a. dat ze niet elke dag hoeft te douchen.
Ik ging me steeds meer ergeren.
Ze heeft geen lampen en het licht verandert de hele tijd dus 70% van de video is ze een donkere vlek in beeld.

42 likes

Lekker x2 doen :no_mouth:

Hoi het is 15 min later kom maar door.
Ben verder totaal niet ongeduldig hoor.

1 like

Sorry pik tussendoor aantekeningen gemaakt van mijn bevindingen jwz. Peace out!

4 likes

Sanny van sannyzoektg.eluk heeft naar eigen zeggen op instagram ‘zelf gespaard’ om een bindweefselbehandeling te krijgen en nu krijgt ze hem cadeau. Roept ze meteen: ‘kracht van aantrekking’.
Euhhhhh what about ‘kracht van spon’??

36 likes

De kracht van de aantrekking van spon

11 likes

Het zit ‘m in je mindset

1 like

Waarom zijn deze mensen zo delusional? Je snapt toch zelf ook wel dat je zoiets gratis krijgt omdat je je gezicht out in the open laat zien en je een aanzienlijke groep volgers hebt?
Heb nog nooit mensen die een modaal bestaan leiden horen roepen dat ze, bijvoorbeeld, de nieuwe TV waar ze lang voor gespaard hebben gekregen hebben omdat ze het op zichzelf hebben afgeroepen.
Echt…alleen geprivilegieerde mensen kramen zulke nonsens uit.

14 likes

Dat hele law of attraction is gewoon de moderne variant van je geluksonderbroek aantrekken. Ja het helpt vast als jij er in gelooft en je er positief door opstelt. Maar dat is het dan ook. Dat hele geleuter vanaf hun privilegepositie richting ons klootjesvolk mogen ze voor zich houden.

24 likes

Jazekers. Net als je benen scheren en make-up op doen: alles voor de man.

3 likes

Ik snap wel wat ze bedoelt maar ze drukt het weer ongelukkig uit.
Ik bedoel, natuurlijk ga je voor je een date hebt douchen en jezelf presentabel maken, dat wil je dan voor jezelf. Ze doet het nu lijken alsof ze dan alleen zou douchen voor een man maar dat is niet wat ze uiteindelijk bedoelt natuurlijk…als je alleen bent en een paar dagen geen sociale afspraken hebt denk je soms “Ach, ik spring morgen wel ff onder de douche, niemand die nu mijn oksel ruikt”.

7 likes

Bindweefselmindset

5 likes

Dat van de tandenborstel was zo overduidelijk sarcasme :joy_cat:

Wat is Pai.k nou weer

1 like

M’n vriend en ik kijken af en toe filmpjes van deze man. Het zijn ook restauratie filmpjes maar dan met metaal. Misschien vind je die ook leuk.

4 likes

Paiq

Story of my life.

4 likes

Ja allemaal vieze mennekes in mn DM

2 likes