Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik heb zelf die sport set op Ali gekocht voor 12 euro en daar ben ik wel tevreden over.

1 like

Heel verhaal bla bla bla en dan 9 vd 10x inkoop uit China.
Nou daar heb je je antwoord al :joy:

40 likes

hahahahhahahahaha waaaauw.

Vgm zijn het best wel chille setjes. Maar ze doet alsof die van haar veeeel beter van kwaliteit zijn dan die van ali. Terwijl aimee 1 setje van haar had gekocht en die dezelfde ‘snel in elkaar gezet onder barre omstandigheden’ foutjes had als wat spullen van ali wel eens hebben.

Omdat?

Volgens mij ligt haar site er half uit, ik dacht eens even spieken, maar kom er niet eens op. :sweat_smile:

1 like

Lol ze zegt dus eigenlijk: Nee, het komt niet van Ali, maar wel uit China, dus van een van de andere giganten waarop de aanbieders op Ali hun troep ook verkopen😂

11 likes

Maar op alles staat made in China, tenminste 80% van de kleding die overal te koop is in NL
China is meer dan alleen Ali of Wish he :wink:

Overbelast, het hele forum is aan het kijken :eyes: :male_detective:t2:‍♀ :popcorn:

Mee eens hoor, maar als iemand je beschuldigd van het doorkopen van Ali producten met woekerprijzen is: ‘Ik koop mijn dingen in die er goed uit zien, doe dat niet op Ali… en het komt negen van de tien keer ook uit China’ niet echt een lekkere verdediging voor de kwaliteit. Want eigenlijk zegt ze: ik koop hetzelfde product, bij een andere leverancier (of erger nog: op een ander platform, van dezelfde leverancier).

3 likes

En dat is allemaal massaproductie en niet echt exclusief.

2 likes

Claire Lucia had die belachelijke spon waarbij haar volgers mochten kiezen waar haar spon vakantie heen gaat. 3x raden… naar New York. Echt originele content zal dat worden.

29 likes

Origineel is het niet, maar ik vond Claire in NY leuk :yum: video’s in NL kijk ik niet meer.

Plus, ze is overduidelijk gek op die stad. Fijn toch als je volgers hebt die je naar je favoriete plek sturen?

Betekent niet dat ik het niet grappig had gevonden als ze een ticket naar Schubbekutteveen had gekregen, maar voor haar vind ik het leuk.

9 likes

Ja als ze dit zelf ook graag wilt dan is het top voor haar. Maar vond het zelf nogal een saaie uitslag

1 like

Hahaha, is dit iemand van hier?

Maar goed, dus Moderosa koopt niet bij Aliexpress, maar direct op Alibaba!

34 likes

Hoe spreek je TheditStudio eigenlijk uit? Is het eigenlijk the-edit? Of hoe moet ik dit zien?
Teddit studio? De edit studio? ???

16 likes

Ik ben echt jaloers op Bonnie’s vrienden en feestjes. Iedereen die ze uitnodigt komt ook echt. Als ik 100 mensen uitnodig zit ik alsnog alleen met mijn moeder een hele taart weg te schuiven.

51 likes

Ja ik snap echt niets van die glorificatie haha, ik vind het voor bonnie heel leuk maar snap niet dat mensen precies die groep willen.

NMSMVPE

29 likes

Sanne heeft weer een video gemaakt. Iemand zin om hem te bekijken en een samenvatting te geven?

1 like

Nee

49 likes