Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

De afgelopen dagen Grackle aan het bingen. Vind haar echt zo leuk :joy: een Youtuber die lekker down to earth is.

6 likes

OMG was dit kanaal echt compléét vergeten? (En sta niet perse te springen om het weer te zien mijn god wat vreselijk :joy:)

Lekker geld verdienen met je Alie crap en nu schooien op IG om een gratis fotografielocatie.

6 likes

Oh lord :astonished:

Ik vind het zo stom dat Dionne tiktok lifehacks doet maar dan elke keer net niet heeft wat ze moet gebruiken waardoor je dus alsnog niet weet of het een lifehack is ja of nee (ik kijk dit met mijn nichtje van 10, geen haat plz haha)

3 likes

Haha ik zag het ja. Wat een meid.

1 like

Jup moderosa inderdaad. Heb even op haar website gekeken…
Geen woorden voor ook.

2 likes

Moderosa official is het hoor

1 like

Echt ernstig eigenlijk hoe avantgarde die Moderosa OFFICIAL loopt te doen met haar Ali troep. Ze zou zich moeten schamen.

Speciaal gemaakte schoenen met 2 weken levertijd? Het wordt steeds gekker. Heb die website van haar ook even bekeken en echt álles is terug te vinden op aliexpress.

Dat mensen er in trappen vind ik nog aller ergst. :tired_face:

3 likes

To find an outfit which is affordable, made of good material and feels comfortable felt as a mission impossible. That’s why we launched THEDIT STUDIO sportswear collection.

Ze doet ook echt alsof het haar lijn is. En volgens mij worden in een ‘studio’ dingen ontworpen en niet alleen Ali pakketten ingepakt.

20 likes

Weet je wat ik vooral bijzonder vind aan Bonnies feestjes. Dat iedereen dan ook altijd kan.
Als ik zoiets voor mijn verjaardag in april wil doen dan moet ik dat NU plannen met iedereen en dan zal dat feest pas in mei zijn en zal de helft wss nog afzeggen.

60 likes

Je bent gewoon niet leuk en belangrijk genoeg.

3 likes

Ik heb ook een of twee vriendinnen die op een handige tijd jarig zijn én elk jaar consequent hetzelfde feestje geven, en daar zijn we dus ook automatisch allemaal bij. Als bijv februari eraan komt denk ik altijd ‘o ff Sara bellen welk weekend ze haar verjaardag doet’. Terwijl ik ook vrienden heb waar ik makkelijk 2 verjaardagen oversla omdat ik niet kan.

2 likes

Misschien moet ik gaan vloggen. Dan komen ze wel om wat fame te pakken.

7 likes

Of een keer in de vlog van Massa komen. Volgens haar krijg je dan gelijk berichtjes van je basisschool medeleerlingen.

3 likes

Maar die wil ik niet op mn feestje…

Specifiek zijn! In de vlog laten vallen wie er mogen komen/berichten.

3 likes

haha ja en dat vond ik echt hilarisch, zo vraag je er ook een klein beetje om als je zo graag showt wat er allemaal in je huis staat en als er gewoon bekend is waar je woont. Ze heeft er blijkbaar niets van geleerd. :woman_facepalming:

Het antwoord toen ik moderosa confronteerde met haar Ali troep

-aangepast door moderator-

6 likes

Uhm… kwaliteit? Uhm… Aimee had het erover dat ze ook haaltjes en losse draadjes had bij de gym setjes van Chinesemoderosa. Dus uhm… welke kwaliteit.

3 likes