FYI, als ik naar de url van dat filmpje kijk zie ik dat ie er dubbel instaat met gekke haakjes eromheen. Hoe dat komt weet ik niet, volgens mij heb ik het wel vaker gezien. Als je dat weghaalt doe de preview het wel.
2 uur en 10 minuten haha, net een film qua lengte. Ik ga nu kijken, ik vind dit soort video’s altijd wel leuk.
Ik ga via de Youtube app naar ‘Share’ en dan ‘Copy link’. Als ik die link hier plak, krijg ik een preview!
“Haha… ik ben superrijk en heb wat garageboxen overgekocht van mensen die dood zijn of het niet meer konden betalen en nu ga ik allemaal grappig lopen doen met hun bezittingen en daar verdien ik dan zelf weer nog mee geld mee… haha!!”
Ik ben normaal wel fan van Teske maar ik vind haar Ad op instagram vandaag wel een beetje een misser. Deze sodastreamactie is een typisch voorbeeld van pinkwashing. Vind het wel heel goed dat ze benoemt dat ze aan het COC gaat doneren
Neee, waarom slopen ze al die oude schattige meubeltjes
Did deed wel een beetje pijn ja
Maar zonder grap. Legt hij ook uit hoe hij eraan komt? Faillisements veiling of dergelijke?
Schermen meer YouTubes hun kilometer teller af?
Het valt me op dat enzo knol dat doet.
Ik gok dat hij bekeuringen heeft gehad. Hij is natuurlijk zijn eigen bewijsmateriaal.
Doet hij alleen als hij te hard rijdt geloof ik, meestal is het wel te zien als het gewoon goed gaat. Ik vind het wel slim bedacht om dat te blurren. En chill dat zijn editors dat voor hem doen.
Ik heb hier migraine van gekregen haha, love zn vlogs maar dit vond ik echt geen leuke.
Ik snap echt niet waar mensen de tijd vandaan halen om de vlogs van Enzo te kijken. Heel af en toe komt er een interessant onderwerp voorbij en dan ben ik benieuwd en wil ik gaan kijken en dan is het gewoon meer dan uur kijkmateriaal? (in dit geval zelfs meer dan 2 uur) Zelfs als je versneld afspeelt is dat zoooo veel tijd, dus ik laat het dan maar helemaal zitten.
Ik heb vakantie, en normaal gesproken maam ik schoon dan/als ik alleen kook en eet/tuinieren oid
Dit is de 1e keer dat ik iets van hem kijk, vind het wel leuk om te zien wat er allemaal tevoorschijn komt uit die boxen. Is hij altijd zo nep in zijn reacties?: OH MIJN GOD, WOW Lijkt soms wel of ik naar slecht amateurtoneel zit te kijken lol.
ik ben echt al de hele dag Enzo vlogs aan het kijken vanaf dat ze de sleutels van het huis hebben. Het is een soort van verslavend?
Tijdens het opruimen of poetsen in huis oid zet ik zulke lange video’s - niet specifiek Enzo - aan. Mega chill vind ik dat haha!
Alsnog dom, staat dan wel geen snelheid en dan kunnen ze er niks mee, maar alsnog overduidelijk dat hij dan te hard rijdt. Maar te hard rijden vind ik sowieso dom
@Shadina ik kijk ze daarom altijd versneld haha
Ja, als je een euro zou krijgen voor iedere keer dat hij geniaal zegt, dan kun je net zo’n Lamborghini kopen als hij heeft
Ja z’n doelgroep is 5-12, hij moet die Freek Vonk energie overbrengen.
‘T is wel wat cringe ja.
Nee voor nu is T cringe maar hij verdient dik dus boeien.
Maar als ie nooit een oudere doelgroep gaat aanboren wordt hij over 20 jaar wel een beetje een Peter-Jan Rens denk ik, een soort verloren kleuter.