Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Soieso. Eigenlijk denk ik al over 3 jaar

7 likes

Volgens mij was het zo dat ze dacht: ‘ik heb dit geld nu niet, hoe kan ik dit zo snel mogelijk verdienen’, en toen heeft ze allerlei dingen bedacht die ze kon verkopen aan volgers, waaronder idd zo’n boswandeling en haar e-book en nog andere dingen.

En toen zeiden mensen: ‘ik wil ook wel gewoon een paar euro overmaken hoor, als bedankje voor je content alle jaren’, en toen heeft ze daarna ook een tikkie aangemaakt.

Zo’n heel zielig verhaal was het in mijn herinnering niet. Ze wilde proberen het geld bijeen te sprokkelen en dit was haar laatste poging om dat te doen. Tja

7 likes

Ik vind het echt lief dat mensen dat willen doen(verder compleet onbegrijpelijk maargoed ik begrijp wel meer niet), maar ik vind het zo iets raars om dat aan te nemen? Helemaal als je in een influencerpositie zit waar je al best veel geld verdiend. Ik zou me daar echt niet chill bij voelen, random mensen die je geld geven omdat je ja, niks doet eigenlijk.

14 likes

Als het mijn droomhuis zou zijn, zou ik het ook aannemen hoor. Geen twijfel

5 likes

Er waren hier toen best wel wat mensen die gedoneerd hadden weet ik nog, of in ruil voor wandeling of koffie ofzo iets. Vraag me af wat die er nu van vinden en of dat die beloftes inderdaad doorgegaan zijn.

Volgens mij deelde ze daarbij een een refferalcode waar ze zelf aan verdient, vind ik wel tricky met dingen als crypto

5 likes

Het is eigenlijk ook van de zotte dat we mensen geld geven zodat ze overbodige luxe als een vakantiehuis kunnen kopen waar ze niet eens fatsoenlijk kunnen wonen maar wel aan verdienen. Ze moet zeker doen waar ze gelukkig van wordt, maar één jaar later al niet eens meer boshuis-content maken… daar zou niet iedereen mee wegkomen.

43 likes

Ik vind het ronduit belachelijk.
Snap ook echt niet dat mensen daar geld voor gaan geven :woozy_face::woozy_face:

18 likes

Heeft Jenny ooit nog een update gegeven over de keuken? Dat zou ze toch nog doen?

Volgens mij komt dat nog want een onderdeel was beschadigd in de vrachtwagen die het kwam brengen ofzo dus het is nog niet helemaal af.

Nu ik de verdere reacties lees (en m.n. de reactie van @Calabasas) kijk ik toch anders naar de situatie. Ik kon me geen zielig verhaal herinneren en dacht dat ze altijd transparant is geweest over de financiën, vandaar dat ik het probleem niet zo zag van vrijwillige donaties.

Ik vraag me ook af of ze misschien wist dat er (meer) kritiek ging komen op haar handelingswijze (binnen een jaar schuldenvrij zijn door crypto, vervolgens een tweede huisje kopen) en dat dat mede een rol gespeeld heeft in de beslissing te stoppen als influencer. Niemand die je dan nog ter verantwoording gaat roepen over dit soort kwesties. Wel vreemd dat ze het dan op twitter deelt, dat natuurlijk wel

2 likes

Er worden ook vee cryptos gemined met groene energie hoor. Is wel kort door de bocht.

2 likes

Dat staat voor mij in de zelfde categorie als biologisch vlees. Misschien iets minder slecht dan het origineel, maar nog steeds vervuilend, misleidend en onnodig.

19 likes

Ja daarbij zit er geen intrinsieke waarde achter cryptos en is het voor 9 van de 10 munten een veredeld piramidespel.
Waar sommige mensen idd veel geld mee kunnen verdienen maar iedereen die er geld mee verliest/verloren heeft zie en hoor je veel minder

7 likes

Hello Fresh-spon van mensen die normaal nooit zelf koken of daar normaliter echt hun geld niet aan uit zullen geven.

5 likes

Love Josh en Alexis maar krijg wel The Shining vibes van dit shot

afbeelding

100 likes

Achter geen enkele veelgebruikte valuta zit intrinsieke waarde die vergelijkbaar is met de waarde toch?
Een muntje van 2 euro is geen 2 euro waard, intrinsiek

1 like

Volgens mij is crypto vaak genoeg besproken in dit topic, bij deze een video van Bonnie :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

8 likes

Nog beter: een nieuwe vlog van Dook! Arme Matijn :slightly_frowning_face:

11 likes

Het okura is het nieuwe shining hotel? :stuck_out_tongue: