Tenzij ze ooit voor de lol in het begin 300 euro aan crypto heeft gekocht
Zijn er nog mensen die Jenn Im volgen? Het filmpje van vandaag waarin ze het geslacht bekendmaakt, was zo leuk in elkaar gestoken.
Dat karige beetje hagelslag zonder boter op dr broodje š„²š„²š„²
@NoTime, ik heb je bericht verwijderd. Als zij geen influencer is, horen dat soort persoonlijke berichten hier ook niet thuis.
Ah oke, excuus!
Ik denk hier echt hĆ©Ć©l anders over. Het verhaal (āboshuisje is mijn grootste droom maar ik krijg het niet rond, want zzp en houtbouw. Aalmoesā), het feit dat je als volger ineens dichterbij je idool kon komen en het feit dat niet iedereen financieel even slim is heeft echt wel een rol gespeeld. Ik denk dat er genoeg donateurs zijn die met de kennis van nu (ze had voldoende geld echter niet op dat specifieke moment, maakte kort erna een financiĆ«le klapper, is nu schuldenvrij eigenaar van boshuisje 1 en koopt huisje 2) anders hadden gehandeld. Is allemaal niet verboden, maar vies is het wel
@Beutyschooldropout ja dat zou kunnen. Al had ze het toentertijd over een onverwachtse klapper dus dat klinkt eerder als speculeren (waarbij ik ook frons om dat ze har volgers aanmoedigde in te stappen) dan vroeg ingestapt en geleidelijk groeien
Voor wie deel 1 gezien heeft, er is eindelijk een vervolg!!! @Luzarl jij was ook fan toch
En voor wie T niet kent, dit is het grappigste, liefste en leukste wat vloggers in Nederland ooit hebben gedaan durf ik te zeggen, gegarandeerd een half uur kwaliteit vermaak:
Ik wilde net iets soortgelijks reageren op @trivia, maar dit is echt precies wat ik dacht. En ook waar ik mn bedenkingen bij heb.
Tuurlijk is doneren geheel vrijblijvend enzo, maar het merendeel zal het wel n.a.v. het supersympathieke verhaal van Jennie hebben gedaan (omg ik ben zo zielig help mij en cody aan een boshuisje ) It just doesnāt ad up. Slim is het wel, netjes is het imo niet.
Leuk!!! Dankje!
Echt helemaaal eens met @Shaaar en @Calabasas
Sorry maar je kunt het hier allemaal wel mooi aan elkaar praten met mensen die met hun volste verstand hebben gedoneerd blabla niet haar schuld blabla zogenaamde slimme zakenvrouw maar de eindstand verandert niet; het is gewoon echt bizar en vies hoe dit gegaan is. Niks te maken met misgunnen. werd toen ook meteen geroepen maar sorry hoorā¦ en dan ook nog eens zeer hypocriet om ook nog eens met crypto bezig te zijn als je hele andere idealen hebt.
Ik vond het toen al bizar maar nu nog meer.
Wat zullen de gevers er zelf van vinden? Ik bedoel: die hebben toch (hopelijk) gekregen waarvoor is betaald? Een wandeling of een picknick met Jennie, geen idee wat het aanbod nog meer wasā¦ maar ik vraag mij af of die mensen er net zo tegenaan kijken.
Ja geen idee! Misschien is hier iemand die dat kan vertellen. Daarnaast had ze ook een open tikkie trouwens waar mensen geld op konden storten toch? Dus echt doneren
Ik zie het echt puur als misleiding. Als ze haar zielige verhaal achterwege had gelaten en alleen had gecommuniceerd dat je tegen betaling wat met haar kon gaan doen oid, a la. Maar ze heeft er een heel zielig verhaal omheen gebouwd en dat is waarschijnlijk ook de belangrijkste reden geweest om geld te geven.
Ja denk dat er dan weinig mensen gedacht hadden: ah leuk een rondje lopen met een groep en haar. Tuurlijk, vast een handje vol. Maar geen 10k in twee dagen.
Wat was āt zielige verhaal dan?
Het bleek ook pas later 1/6 van de totale koopsom te zijn in plaats van het laatste beetje. Wat dat betreft viel het wel mee met de transparantie naar de donateurs die hierboven werd genoemd.
Dat ze al jarenlang een boshuisje wilde, het boshuisje van haar dromen had gevonden en het helemaal voor zich zag, maar de financiering spaak zou gaan lopen op een piepklein stukje financiering, iets rond de 10.000 euro omdat de bank geen houten huisjes volledig financierde. Dat financieringsverhaal bleek al vrij snel ietsjes anders in elkaar te zitten.
Met het concept dacht ik al: wauw jij durft. Maarja we doen wat we nodig hebben om onze dromen te verwezenlijken en mensen gunnen het je nou eenmaal. Maar als je achteraf niet volledig open bent geweest over hoe die financiƫle situatie er nou echt uit zag.
Omggg geweldig ik ging hier zo goed op toen
Ben jij ook gewoon in 50 jaar tijd
Die 10K was toch ineens ook niet genoeg? Staat mij nog zoiets van bij.
Ik vond het toen al vreemd om zo geld bij elkaar te verzamelen maar met dit vervolg denk ik helemaal mm beetje vreemd