omg bemoeit die man zich daar OOK al mee
Wat echt helpt is gewoon niet kijken, een view is toch een view.
Ik zeg het niet om de betweter uit te hangen hoor, maar ik bedoel meer: gun iemand die je zo laag vindt ook gewoon je view niet. Elke view is een motief om gewoon op deze manier door te gaan.
Ik heb hem ontvolgd op insta omdat echt ALLES zijn expertise is. Bloedirritant.
Hij leest volgens mij ook hier mee, want in het verleden postte hij ook nog wel eens iets over in ieder geval EGF. Hoi Jelmer!
Ah oui! Haha. Volg hem al sinds de beginjaren van PBP. Zijn video’s over planten en boeken zijn wel goed te doen vind ik.
Maar goed. Geen andere aanraders dus? 🥲
Klinkt als de mannelijke Cynthia
Jij hebt geduldiger gescrold dan ik Ik voelde me alweer stom dat ik erin getuind was dat ze daadwerkelijk de reden zou weten.
@LaPetiteRobeNoire Je hebt gelijk hoor. Mijn nieuwsgierigheid heeft vandaag gewonnen.
Kijken jullie soms ook willekeurige video’s in de aanraders die je niet eens kan verstaan?
Ik zag die wimpers met die mascara in de thumbnail, dus ik klikt maar voor de volledige video.
Niets verstaan, maar sounds legit girl Wat een goede mascara is dat.
Ze gaat voor een make-up no make-up look lijk ik hieruit op te makem maar daarvoor zie je toch iets te veel make-up? Maar de nadruk ligt wel op haar maand favourites dus misschien is die no-make-up look helemaal niet waar
Misschien dat je dit in het plantentopic kunt vragen! Die hebben denk ik wel tips.
Pick up limes! Alleen niet nederlands, maar woont wel in nederland. Hele leuke videos vind ik zelf, ook lekkere vegan kookvideos
Wat een prachtige taal en mooie vrouw ook. Schrok van die pesos prijzen
Ik weet niet of dit het goede topic is (ik ben hier nieuw), maar wisten jullie al dat het uit is tussen Lotte (van Liefs, Lotte) en Joey?
Maak je nu een grap?
Nee, gisteren vertelde ze het in haar vlog.
Wow nee had echt geen idee
Is gisteren besproken, staat hierboven.
Is hier toevallig gister gepost. Ongeveer vanaf post 1137 in dit topic.
Oh, oké. Dank je.
Ik ben nog erg zoekende hier op het forum, even wennen.
Ja, heel mooi, zowel taal als vrouw, mooie huid!
Ze praat ook zo ‘gepassioneerd’:
Afgddsjjkkddzhv mucho glow sdcgkkogd. Afgvhml make-up no make-up look fhjjigddxcjhhjkvgh anti-stress glow liquid moisturizer
Ik heb die prijzen ook eerst opgezocht omdat ik het dollarteken verwarrend vond, wist niet dat dat ook voor pesos gebruikt werd
Lol wat triest van haar. Zeker geen updates omdat ze vakantie heeft. Vind dat echt niet oké voor haar betalende volgers.
Over een paar dagen kan ik dus ook die video zonder reclame zien, want adblock.
Reclame-vrij haar video’s zien was niet eens een ‘ding’ om lid te worden! Het zou gaan om de extra’s!! Waarom ben ik hier zo boos over.
Hoe is het “overige” aanbod? Kun je ook alles terugkijken over de periode dat je nog geen lid was? Ze gaf namelijk eens in haar stories aan dat ze nog niet zeker wist of ze dat wilde openstellen (want zou niet eerlijk zijn tegenover anderen etc). Is er een hele Bonnie community los ah gaan op haar fora?
Bij het vergrootglas embleempje kun je de zoekfunctie gebruiken