Waarom heb je het steeds over de minderheid? Je hebt een leuke poll gemaakt, maar daar hebben tot nu toe slechts 220 mensen op gereageerd, van wie 45% jouw mening deelt. Dat is echt een minimaal groepje van de gehele forumpopulatie. Je bent ook de enige van deze groep die erover doorgaat, blijkbaar is de nood voor de rest niet zo hoog.
Als iemand expliciet vraagt dit niet te doen, is het fatsoenlijk om dit verzoek te respecteren. Om dan om een afgesloten topic te vragen zodat je lekker in een verborgen hoekje een psychologische analyse kan uitvoeren spreekt niet van veel respect of fatsoen.
Even speculeren (dat mag, want het gaat over mezelf): veel mensen hebben geen zin meer om voor de zoveelste keer deze discussie te voeren. Ik ben een tijd niet hier geweest en heb er wel energie voor. En ben oprecht nieuwsgierig.
Dit snap ik niet zo goed. Als er één groep is die al mega-veel deelt over hun leven dan zijn het vloggers. Er valt dus helemaal niet zoveel te speculeren. Lotte heeft bijv. aangegeven zelf de relatie te hebben verbroken omdat het voor haar echt op was en daarom zoveel te zijn afgevallen. Superverdrietig voor haar en ook voor haar ex. Wat wil je nog meer wroeten of speculeren dan? Het is totaal zinloos, want dat weten we toch niet, dus je kan 101 scenario’s bedenken, maar waarom zou je? Volgens mij wordt hier vooral de content die vloggers wél delen besproken en becommentarieerd. Denk dat veel van de positieve respons op je poll ook daarover gaat.
Wat een zinlose discussie. Speculeer gewoon als je dat persee wilt. Maar als je op je vingers getikt word moet je niet gek opkijken.
Ik vind het wilde pad afzeiken ook veel leuker dan lezen wat andere mensen vinden over de relatie/breakup van mensen…
Niemand vindt dat erg (behalve degene die niet 1k hebben neergeteld voor een midweekje in die yurt en zich realiseren dat ze de spirituele elite uit 020 er bij krijgen en dat insta vooral bestaat bij gratie van filters en goede hoeken)
De baby van Teske en Mert is echt te schattig. Wat doen ze het goed ook!
Ik heb een petje af abonement voor Bonnie (don’t judge, ik verveel me deze periode). De afgelopen twee weken zijn er drie updates geweest, waarvan twee keer “bekijk de volgende Lissabon vlog alvast zonder reclame”. Zodat je die vlog alvast een of twee dagen eerder kunt zien. Vind ik een beetje matig en ook makkelijk, want die video moet toch gemaakt worden voor haar normale kanaal en is geen extra content.
Pardon? Het is het wylde pad hoor
In letterlijk elke vlog waarin Bonnie gaat zwemmen, gaat ze niet zwemmen want ze vind het altijd te koud.
Kan je dat niet ergens aangeven?
Denk dat alleen de eerdere publicatie een voordeel is dan want ad-block bestaat nog steeds hoor, Bon
Je poll wijst gelukkig wel uit dat niet iedereen hier roomser is dan de paus
Er wordt sowieso wel vaak met twee maten gemeten hier. Iedereen roept al jaren dat Joey een zak aardappels is. Maar zodra de relatie over kun je dit niet meer maken.
Niet “iedereen” roept dat “al jaren”. Er zijn daar door een paar forummers wel eens opmerkingen over gemaakt, dat ze hem niet aardig vonden overkomen maar ook daarna was de conclusie dat hij te weinig in beeld was om daar zo’n uitspraak over te kunnen doen.
Ik kreeg Alberta’s Noor-Monica video aangeraden en heb 'm direct gestopt om de link te kopiëren naar een ad-block browser. Weet niet of het helpt maar elke cent die ze minder krijgt is er één.
Verder vertelt ze 8 minuten niks. Dan gaat ze beschrijven wat Monica in haar eigen vlog besproken heeft, dus vanaf daar heb ik alleen nog maar doorgespoeld en volgens mij komt echt al haar info gewoon van hier? Niets nieuws in ieder geval.
Wiens conclusie precies? ‘De’ conclusie klinkt alsof men hier met één mond praat.
Lol nee niet iedereen roept dat en wanneer iemand dat wel roept vind ik dat even onfatsoenlijk bínnen de relatie als na de relatie. Sommigen zijn dat met me eens, en sommigen vinden ons zeikerds.
Ja was toch te verwachten dat ze echt 0 juice te vertellen heeft
Ik heb er ook even doorheen gescrolld. Ik miste iig het verhaal dat het ook iets met Bibi (of Noors vlog waarin ze benoemde dat ze niet wilde dat ze in beeld kwam of dat comments over haar weggehaald moeten worden?).
Heb niet meer helemaal scherp wat er speelde. Of werd beweerd, als vermoeden
Nieuw voor mij was wel dat het missch iets met de partners van te maken had.
O ja en Yvonne kent degene die de foto van Z-L had verspreid destijds
Wat een kut opmerking. Prima als die jongen je type niet is maar iemand een zak aardappels noemen terwijl je precies niets van iemand weet is echt laag. Laat mensen een beetje in hun waarde joh
Weet iemand nog leuke Nederlandse vloggers met o.a. video’s over kamerplanten? Mama Botanica ken ik, Jelmer de Boer maakt ook leuke video’s er over. Weten jullie er nog meer?