Ik vind het zo sneu voor Lotte. Zo erg dat ze er zo lang mee heeft gelopen en dat dat huis erbij pff… Heel dapper van haar.
Gadver ik heb dit even gegoogled.
details in dit draadje
Handdoekjes zei me zo snel niet iets. Heb even gegoogled, was kennelijk een ploeggenoot:
https://sportnieuws.nl/wielrennen/rode-oortjes-bizarre-doping-en-seksverhalen-thomas-dekker/
Maar dat bepaal jij niet alleen toch? Net zo min als dat ik dat doe. Wat nou als er uit de poll volgt dat de meerderheid deze behoefte voelt? Misschien de afgezonderde plek nog eens heroverwegen dan.
En die misprijzende toon gaat echt niet werken om de behoefte weg te nemen 🥲
Nee hoor, dat gaat sowieso niet gebeuren. Als je zonodig wilt roddelen over mensen moet je maar zo’n grote meid zijn om dat in het openbaar te doen.
Ik probeer die behoefte ook niet per se weg te nemen, ik wil gewoon kenbaar maken dat ik het echt ongelofelijk onbeschoft vind. Als je dit bespreekt hier, prima dat jij en anderen dat willen doen, maar ik ga mijn mening over je gore roddels niet onder stoelen of banken steken.
Ook al zou er uit de poll een meerderheid volgen, dan nog kan de minderheid toch alsnog aangeven dat zulke comments onnodig zijn
Noted. Het is duidelijk dat wij heel andere ideeën hebben over wat we wel/niet onbeschoft vinden en interessanter nog: wat we uit deze plek halen. Ben wel nieuwsgierig met welk doel jij in dit topic zit?
De vraag is of je de behoefte van de meerderheid van je doelgroep wil faciliteren. Kan ook zijn dat hier ongeschreven regels zijn. En als de ongeschreven regel is dat we het hier niet hebben over relaties/partners van vloggers die niet even vaak in beeld zijn als Gregor bij Massa dan is dat goed om te weten. Dan ga ik elders heen met mijn onzalige behoeftes
Wat verdrietig voor Lotte en Joey… Lijkt me ontzettend heftig om mee te maken. Hopelijk gaat het met hun beide goed (komen).
Ander verdrietig nieuws: De baby van Rebecca Denise is in het ziekenhuis opgenomen met het RS-virus. Zo naar en eng
Haha een soort studentenwoningweb, kom je onderaan de lijst haha 🥲.
(Hoe maak je zo’n streep in je bericht tussen twee verschillende onderwerpen, als ik wist hoe stond er hier nu een streep)
Overigens dacht ik dat Hermes tassen duurder waren? 20.000 euro ofzo?
En dan heb je waarschijnlijk de studentenwoning nog eerder!
Dan moet je drie middenstreepjes zonder de haakjes plaatsen!
[—]
Ik zag dit ja, echt zo naar… zoveel babietjes die dit hebben doodeng lijkt me dat als je baby opgenomen moet worden
Hangt af van het model, en resale is ook veel duurder (omdat je het hele ‘koop vanalles en krijg er een random 1 aangeboden’ proces dan niet moet doorlopen). Ik denk dat Kelly’s en Birkins ongeveer rond 10.000 liggen maar bij specialere kleuren of exotische leders enzo wordt dat natuurlijk meer
Laten we niet gaan doen alsof speculeren over relaties, scheidingen, kinderen, geldzaken van anderen niet onbeschoft is. Prima dat jij je er senang bij voelt. Doe ik soms ook. Maar het is echt niet netjes. Praat het niet goed voor jezelf omdat er veel mensen zijn die het heerlijk vinden om te babbelen over andermans sores, zelfs als ze (Lotte in dit geval) in een video expliciet vragen om dat alsjeblieft niet te doen. Het feit dat je suggereert dat er een afgesloten ruimte komt waar je in het geniep lelijk kan doen, zegt al genoeg.
Ik vind dat er hier vaak leuke discussies voortkomen uit content. Bijvoorbeeld of influencers een voorbeeldfunctie hebben qua financiën en ze mensen aanzetten tot meer uitgeven dan verstandig is of over Anna’s merk dat body positivity lijkt te claimen maar dat niet echt verantwoord doet.
Ik wil helemaal niet in een afgesloten ruimte ongezouten zijn? Alleen als het hier niet wordt geapprecieerd -door naar het lijkt de minderheid- en er steeds commentaar op komt (wat veel mensen zat zijn) dan stel ik het maar voor als optie.
Ik vind het wonderlijk dat je überhaupt in dit topic komt als je niet wil speculeren over vloggers en hun leven - over on topic zijn gesproken. En dat er kennelijk ongeschreven regels zijn over wat je hier wel en niet mag zeggen. Wat zijn forumregels dan nog waard?
Dat is toch gewoon zo in de wereld, dat heet fatsoen.
Volgens jouw norm ja. Ik praat irl ook over mensen en hun levens. Dit heeft zelfs een functie. Maar buiten dat is wat wel en niet fatsoenlijk is hartstikke arbitrair?
Er zijn geen ongeschreven regels. Er zijn mensen die reageren op wat je zegt. Zoals speculeren jou vrij staat staat het anderen vrij daarop te reageren.
Ik sluit me aan bij @tessel. Vind het leuk om aan de hand van hun content te praten over grotere maatschappelijke thema’s. Kan er zelfs nog om lachen als een influencer iets doet dat volkomen belachelijk is (zoals even een random voorbeeld: Mascha’s claim dat Gregor wel Surinaams moet zijn). Dat is on topic, want het bestaat uit hun content. Ik vind zelf hun partners, kinderen, relatiebreuken, financiën, ziekten echter minder vrij bespreekbaar. Dat zijn mensen die er zelf niet om gevraagd hebben, onderwerpen die wij allemaal heel pijnlijk zouden vinden, dingen waar wij simpelweg niks van weten. Ik denk altijd: kan ik ermee leven als deze persoon meeleest en ik daarmee kwets? Zal daarbij vast wel eens de streep over gaan, maar ik vind het wel belangrijk om erbij stil te staan. Vind het prima als ‘de meerderheid’ het er hier niet mee eens is. Maar het staat ‘de minderheid’ net zo goed vrij daar wat van te vinden.