Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ooooh wat heftig voor Lotte. Vreesde er al voor maar pfff. Ongelooflijk heftig zo na een koophuis en zo lang samen zijn, hondjes samen etc. Voel zo met haar mee. Dapper hoor, hoe ze zich er tot nu toe doorheen weet te slaan.

Heel sneu voor Lotte, knap hoe ze erover vertelt en ook de mensen die vervelende comments achterlaten even terecht wijst.

8 likes

Ben wel benieuwd hoe anderen hier over denken dus heb ff een poll gemaakt. Met ongezouten bedoel ik uiteraard niet dat je de forumregels in de wind mag slaan. Maar semi-psychologische analyses over relaties op basis van interacties tussen twee mensen die je al jaren volgt, yesss I’m here for it

• Wil ongezouten kunnen zijn hier
  • Vind speculeren over relaties van vloggers nooit oké

0 stemmers

1 like

Vind speculeren over iemands relatie niet oké, of het nou een vlogger is of niet

1 like

Ik word zo moe van die eeuwige discussies over wat je wel of niet mag zeggen op dit forum.

47 likes

Mensen die onder die video reageren dat ze het al zagen aankomen/verwachtten/voelden/wisten etc etc :roll_eyes: wil je nu een schouderklopje. Waarom voelen mensen toch altijd de behoefte om zulke dingen te reageren

39 likes

Nou ja, in dit geval zegt Lotte zelf dat zowel zij als Joey niet zitten te wachten op kritische comments of verdere vragen (wat ik heel terecht/logisch vind overigens), dus waarom zouden wij hun relatie(problemen) dan nog helemaal willen uitpluizen?

7 likes

Comments onder haar video’s ja. Snap ik. Zal ik dus ook niet doen. Ik zie dit forum wel als een plek om het over vloggers en hun relaties te hebben. Maar om er zeker van te zijn dat ik daarin niet de enige ben heb ik een poll gemaakt.

6 likes

Dat is exact het hele marketingplan. Je kan zogenaamd geen ‘toegang’ krijgen tot Birkins/Kelly’s als je nooit wat gekocht hebt. Daarvoor zou je volgens verhalen eerst een x bedrag/aantal items moeten kopen die dan toevallig nét of na een korte wachttijd voorradig is. Jij voelt je vereerd en wil stiekem de Birkin/Kelly status behalen dus stemt toe enz enz

3 likes

Mwah, als iemand er expliciet om vraagt, vraag ik me af waarom je dan nog steeds de behoefte voelt om die relatie te gaan analyseren. Maar je poll is redelijk 50/50, dus je hebt genoeg medestanders :smile:

Interessant om te zien inderdaad. Ik vind er dus geen zak aan om hier tig dezelfde reacties te lezen over een relatiebreuk in de trant van ‘wat erggg zeg dat die relatie over is’. Liever pas ik dan met andere forummers in-depth psychologie van de koude grond toe op de situatie :wink:

20 likes

Maar de ex-vriend van Lotte is bewust altijd redelijk buiten beeld gebleven. Ik vind het nog anders als het gaat om een koppel waarbij de relatie als een soort product wordt ingezet en beide kiezen voor het influencer-bestaan. Maar om hier te speculeren dat Lotte beter af is zonder hem / hem is ontgroeid vind ik persoonlijk echt niet oké - plaats je even in zijn schoenen mocht hij dit lezen, dit is een openbaar topic…

21 likes

Als Mascha en Gregor nou uit elkaar zouden gaan. Dan zou je kunnen zeggen " Ahh ja ik vond hem al wat agressief overkomen in dat aardbeienveld."
Maar iemand die je af en toe 2 sec ziet.

136 likes

“Gelukkig maakte ze na 15 jaar de verstandige keuze <3”

6 likes

Is gewoon niet gezond hoe hard ik hier hardop in mijn eentje om zit te lachen :joy:

Maar hallo mensen, die Yvonne wil Monica- Noor beef als bliksemafleider gebruiken, maar ik vind dat ze er echt te makkelijk vanaf komt dat ze een scammer is :triumph:

20 likes

Hij was de laatste jaren steeds meer in beeld. En je moet actief op zoek gaan naar deze informatie over jezelf ipv dat je ermee geconfronteerd wordt onder een vlog/social post.

Vind het ook prima om het in een afgesloten deel te bespreken hoor, als dat de gewenste barrière opwerpt. Maar er is kennelijk wel een behoefte om dit te bespreken op juist deze plek op het internet. Wat je daar ook van vindt.

2 likes

Ging over Anna Nooshin hier vandaag en zie nu haar beste vriend Thomas Dekker bij Humberto. Wat een irritant persoon is hij toch, praat door iedereen heen (en nooit echt boeiende toevoeging)

7 likes

Waarom zit hij daar? Die man is toch allang niet meer relevant? Of hebben ze hem afgestoft als voormalig wielrenner vanwege de Olympische Spelen?

11 likes

Ja mensen hebben wel meer behoeftes maar sommige van die behoeftes onderdrukken we omdat het kut is voor de ander. Laat dit er dan een van zijn. Echt, dat je daar je lol uit haalt.

En de mods hebben eerder aangegeven tegen het verstoppen van deze topics (beuty/mommy/overige YTers) in het members only gedeelte zijn

6 likes

Ik verbaas me ook dat hij zo vaak op tv is, ook met de tour enzo. Is hij als “eeuwige belofte en gevallen held” best goed mee weggekomen.

Toch denk ik altijd als ik hem zie aan het verhaal van de hotelkamer en de handdoekjes (heeft ie bij dwdd verteld, ik weet alleen niet meer wie zn kamergenoot was)

4 likes