Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ohhh nee wat naar voor Lotte, na 14 jaar en net samen een huis gekocht… En dan óok nog eens influencer zijn voor allemaal tienermeiden die je ongevraagd advies gaan geven en je ex al niet leuk vonden, bleghh

3 likes

Heel verdrietig! Denk dat ze wel een juiste keuze heeft gemaakt. Hoop dat er nu een last van haar schouders valt.

4 likes

Even nog naar aanleiding van Anna Nooshins (veronderstelde) body positivity dacht ik: als je ziet hoe langzaam die ontwikkeling naar inclusiviteit t.a.v. mensen met een donkere huidskleur gaat (ja je ziet tegenwoordig weleens een wat diversere selectie van modellen en dat is hardstikke leuk, maar geheel toevallig zijn dat erg vaak mensen met ‘slechts’ een medium donkere huid, net als de plus size modellen die vaak niet enórm dik zijn) denk ik: waar we echt nog weleens lang op zouden kunnen wachten is ‘face positivity’. Benieuwd of dit nog komt als vervolg. Misschien wel in de maatschappij maar in de commercie?
Want hoe ““anders”” die modellen ook zijn, allemaal hebben ze een beeldschoon gezicht.

73 likes

Niet om ‘t een of ‘t ander maar kunnen speculatiesies over waarom het precies uit is dan wel meningen over dat ze de juiste keuze heeft gemaakt en/of hem ontgroeid was niet achterwege worden gelaten? Je kent die man toch helemaal niet en hun relatie toch ook niet, dat je het rot voor haar vindt is toch genoeg?

35 likes

Zie (nog) geen enkele post waarin dat t geval is.

Ik wel een aantal keer

3 likes

Hierboven toch een aantal?

2 likes

Wel berichten dat ze een juiste keuze heeft gemaakt/het beter voor haar is.

1 like

Ja, ik vind dat gewoon heel raar, wie vroeg om onze mening dan?

7 likes

Ja niemand maar dat is met alles in dit topic toch

54 likes

Ja mee eens en waar ik ook zat van ben is dat bodypositivity ook vaak samen lijkt te moeten gaan met meerdere vrouwen die elkaar huggen of omarmen in ondergoed. Dat zie je bij dove ook altijd.
Ik ken geen enkele vrouw die graag in lingerie met andere vrouwen/gewone vriendinnen knuffelt en giechelt en elkaar omarmt etc.
Lekker bodypositief zijn samen

100 likes

Mening geven/ erover praten/ speculeren is toch waar dit forum deels op gebaseerd is?

3 likes

Dit.

Ik vind overigens wel dat je iets van iemand of een relatie kan vinden als die jarenlang (bijna) dagelijks in beeld wordt gebracht. Maar als mijn post in strijd is met de forumregels hoor ik het graag.

1 like

Dat ik Kiana fake vind en niet zit te wachten op een kijkje in haar ‘amazing life’, dat ik het ongemakkelijk vind om naar Robert te kijken omdat ie zich overduidelijk niet op z’n gemak voelt voor de camera en dat ik Monica in deze serie veel onsympathieker vind overkomen dan in haar eigen vlogs en me dus afvraag wie de echte Monica is.

En dat heb ik allemaal geschreven omdat het expliciet aan me werd gevraagd :wink:

13 likes

Valt me nog mee dat ze geen kussengevecht houden.

2 likes

Joey werd toch amper in beeld gebracht? En wat je ziet in een vlog is ook maar 10 min. van een dag dus ik snap niet waarom je denkt dat Lotte hem allang ontgroeit is in ‘allerlei opzichten’ en dat ze een juiste beslissing heeft gemaakt (??)

En ik vind het ook wel wat anders om te praten over Bonnie die patat opwarmt voor de volgende dag dan over een relatiebreuk van iemand

26 likes

Het hoeft niet per se in strijd te zijn met forumregels, ik vind het zelf vrij onbeschoft om over iemands relatie te oordelen terwijl ik beiden niet echt ken. Of dat nou in het echt is of op een hoekje op het internet. En nee, ik vind niet per se dat dit topic daarom draait.

7 likes

Wat ik vooral typisch vind is dat dit merk van Anna zogenaamd super inclusief is, maar als je kijkt naar de producten dan is er overal maar een variant van.

De bronzer en contour lijken gewoon op highlighter op de donkere huid in de story highlights.

Wel typisch dat Nikkie (terecht) over haar shitty shade range wordt afgerekend, maar men hier klakkeloos overneemt dat het :sparkles:inclusief​:sparkles: is.

2 likes

@Fenayi @betty

Can’t relate maar in de influenzwereld zeker uitzonderlijk.

1 like

Oh neeee :pensive: Vind dit echt heel rot voor haar. Wat naar na zoveel jaar.

1 like