Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja ik heb niet gekeken inderdaad maar ik zeg ook “klinkt”. Ja sorry maar broodjes tegen n muur gooien … :stuck_out_tongue:

1 like

Ziet er uit als een hele veilige vuurkorf daar op ‘t Wylde pad. :grimacing:

3 likes

Jaa zo lief♥️

1 like

Ah Lotte haar relatie is over

14 likes

Ahhw wat rot. Zij waren wel heel lang samen volgens mij

3 likes

Wel ideaal om die gitaar in te tyfen.

Gatverdamme wat heb ik een grafhekel aan zulke avonden en dat er dan zo’n gap met een gitaar zit te denken dat ie tof is.

Hou gewoon je muil. NIEMAND VINDT HET LEUK

35 likes

Oh niet, wat heftig :pensive: Net een huis gekocht samen, alles geklust en in orde gemaakt, jeetje. Niet dat dat het ergste is of dat je dan maar bij elkaar moet blijven maar naja, lijkt me heel moeilijk alles bij elkaar :-1:
Edit: heb net ff de video gekeken van Lotte en pfoe wat heb ik met haar te doen. 14,5 jaar samen geweest, en dan zo’n beslissing. Ook wat ze vertelt over stress en haar eetlust en ongewild afvallen en je dan niet mooi voelen, en dan die comments erbij, kan me niet voorstellen hoe moeilijk ze het heeft nu. Hoop echt dat ze het goed en vlot kunnen regelen met woonruimte en dat ze weer een beetje haar eigen leven kan gaan opbouwen.

27 likes

ja 14 jaar zegt ze. heel sneu zeg.

2 likes

Kennelijk vindt ze het zelf niet erg om hierover te praten, nav Mascha’s vlog van laatst

1 like

Pfffft je zou dit toch maar als baan hebben en dan je verplicht voelen dit te moeten delen met zoveel mensen. Het is al vervelend genoeg. Klinkt als een klote situatie, hoop dat het snel beter voor ze beiden wordt.

24 likes

Zodra iemand op gitaar wonderwall van Oasis inzet ben ik weg.
Wordt je altijd compleet ongevraagd door de strot geduwd.

11 likes

Ah ik heb echt met Lotte te doen, wat rot voor haar zeg

4 likes

Ik vind het knap dat je iets weet te benoemen wat erger is dan een draaiorgel. Beide de fik erin of een ravijn induwen.

10 likes

Because maybeeeeeeee
You’re gonna be the one that saves meeeeeee
And after all
You’re my wonderwalllllllllll

6 likes

Ah ja ik vind het zo sneu! Wel heel knap hoe ze dit vertelt.

1 like

Ahh wilde net posten dat ik haar zoveel van huis weg vind zijn, overal terrassen, met vriendinnen eten en de hele week afspreken. Dat deed ze nooit, wilde altijd lekker thuis zijn. Ga nu de vlog kijken. 14.5 jaar zeg… net een huis. Jeetje

4 likes

Sneu dat ze er zo lang in haar eentje mee heeft rondgelopen. Dat je dan pas net in je koophuis zit geeft natuurlijk extra stress. Maar ik denk wel dat ze de juiste beslissing heeft genomen. Volgens mij is zij hem al zo lang ontgroeid in allerlei opzichten.

10 likes

Heb ff lekker de gelegenheid genomen om mijn ongenoegen te uiten, met name over die neppe Kiana.

17 likes

En wat heb je gezegd :joy:

1 like

Nou dit was dat eerste nummer van ed sheeran en dat is voor mij ook genoeg voor dit

(@Joejoejoe deze is ook voor jou :kissing_heart:)

7 likes