Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Sanne proeft al een tijdje dingen (ook snacks op een ander account) en ik word er eigenlijk nooit wijzer van haha. Ze omschrijft alleen wat het is en of zij het persoonlijk lekker vond of niet. Jammer dat ze niet ingaat op texturen, specifieke smaken etc.

Ik vind dat juist zo vermoeiend aan de proefvideo’s van Lotte. Ze gaat overal zo diep op in dat de video’s veel te lang duren (en ik ze dus niet kijk).

1 like

Haha nou ik snap haar wel, al had ze misschien dan beter “kaiserschmarn (dat is …)” kunnen zeggen. Lijkt me echt suuuper irritant dat alles wat je even snel typt mensen op reageren met ‘dat is niet zo hoor’ of ‘neee dat heet zo’. Daarom zou ik ook geen influencer willen zijn :stuck_out_tongue:

Over de bonnie en nick video: vond het echt leuk om te zien. En hun relatie doet me echt aan m’n eigen relatie denken, dat stukje over het ongeduldige (bonnie) en de trage (nick) had echt precies op dezelfde manier uit onze monden kunnen komen haha

2 likes

Om nou te zeggen dat dat heel zwaar is aan je baan. Poeh poeh, nou nou. Lijkt me prima te negeren of als je er geen zin in hebt plaats dan lekker niks.

3 likes

Maar dit zegt ze helemaal niet :joy: ze zegt letterlijk ‘dit is een beetje die haat-liefde relatie met insta dms’ en bovendien laat ze daarna allerlei voorbeelden zien waarom ze de insta dm’s juist ook heel leuk vind.

4 likes

Ik denk dat de Queen van smaakomschrijving emmymade is. Zo gedetailleerd altijd :sweat_smile: Maar dat is ook beter te doen als je praat dan als het moet uittypen.

7 likes

Absoluut! Echt knap hoe zij echt weet te omschrijven wat ze proeft. Ze weet waar ze over praat, en het is ook nog eens heerlijk om naar te luisteren.

2 likes

Reason no. 182 om geen influencer willen te worden: fans die net iets teveel fan zijn.

23 likes

Oh dit is heeeel creepy

23 likes

Oh ik vond haat sws al irri met haar maniertjes. En ze reageerd ook heel kattig op tips die ze zelf vraagt.

2 likes

@blush ik vind het een beetje gek maar niet per se creepy eigenlijk? Ja, mensen kunnen uiteindelijk wel doorslaan, maar in de zin van dat ze gaan geloven dat ze iemand van YouTube echt kennen, maar vind het ergens ook wel… aandoenlijk?

Zolang ze haar en familie niet thuis opzoeken, is het best wel bijzonder dat mensen zo met je meeleven en oprecht zo blij zijn voor je.

3 likes

Haha ik als moeder ‘ik heb taart gekocht omdat meest random reden

17 likes

Dacht ff dat er echt “Bonnie is verloofd” op de taart zou staan. Dat zou pas creepy zijn🤣

3 likes

Dat doet me denken aan een super fan van Saske ooit. Volgens mij moesten er zelfs afspraken met dat meisje gemaakt worden over hoe vaak ze Saske mocht benaderen? Maar ik weet niet meer hoe dat precies zat.

Ik vind die cake dan heel onschuldig en ergens wel schattig (en ook heel erg cringe haha)

5 likes

Het is overenthousiast, maar creep nee. Creepy zou zijn als ze met de taart bij Bonnie zou aanbellen

3 likes

Ik zou het wel creepy vinden als onbekenden zo met mijn leven en hoogtepunten bezig zouden zijn. Maar ja, ik zou ook geen goede influenza zijn.

29 likes

Ja, maar bij mij zou het ook niet op komen om mijn dagelijkse beslommeringen te filmen en uploaden op YouTube. Ik denk dat je daar toch een bepaald type persoon moet zijn

2 likes

Ook maar afgemeld. Video’s vond ik toch al beetje meh de laatste tijd maar dit wil ik niet supporten.

1 like

Kom dit nu voor de 2e keer tegen en ik kan niet eens beschrijven hoe dom ik dit voorbeeld vind, echt huilen in een hoekje ga ik hiervan.

31 likes

Omg hoe kan je dit een maand lang zeggen, ik erger me echt kapot, die hele bruiloft boeit me niks maar laat het aub morgen zijn.

4 likes