Ik keek een poos geleden een video van Edith (denk dat ie van 2020 was) en daar zei ze dat ze liever nog niet naar de winkels ging toen die weer meer open waren met al die mensen erin, vond ze niet fijn. Ik ging er toen vanuit dat dat vanwege corona was, maar dan is ze dus echt mega omgeslagen!
Hahaha wat een vraag ook. Die kunnen we ook omdraaien hoor. Beste wappie, wat als wij gevaccineerden het bij het juiste eind hebben? Wat is je plan B vanaf de IC met een beademingsbuis in je strot?
Ik had dit ook nooit achter Edith gezocht! Inderdaad zo haatdragend, ook naar de regering. Ik blijf zeggen dat deze Corona periode het lelijkste in mensen naar boven heeft gehaald.
Ze is in elk geval weer een abonnee kwijt.
Ugh Noor heeft in haar vlog een spon met My Heritage, ik had Sander wel wat slimmer ingeschat
En Noor ook: âecht leuk om cadeau te doenâ
Sanneke is nu ook foodinfluencer, alles wat ze reviewt is âgenieten.â
Als je nog maar Ă©Ă©n term zou mogen gebruiken om je eten te omschrijven voor de rest van je leven, wat zou je dan kiezen?
- âGenietenâ - Sanneke
- âEcht hemelsâ - Aranka
- âOh, het is best lekker!â - Alwin
0 stemmers
Ik zat me dus af te vragen of dit een oud account van haar is (geen idee welke, maar misschien dat tinder account) waar ze nu dit op is begonnen. Omdat ze meer dan 2000 volgers heeft maar nog amper posts en ze heeft het ook niet mega actief gedeeld toch op haar eigen instagram?
Niet dat het wat uit maakt, maar viel me ineens op.
Ze heeft ergens benoemd dat ze haar tindermetsanneke account heeft ombenoemd. Die had ze nu namelijk niet meer nodig. Eeen hetisgebeurd-je
Ah dat heb ik even gemist dan denk ik, maar dacht al dat ze inderdaad die had gebruikt.
Zoân leuke video! Ik voelde de spanning bij het schoonmaak-issue gewoon Lijkt me zoân fijne relatie.
Ik heb wel vaker het idee dat mensen die nu wappie zijn in het begin juist super bang en voorzichtig waren, tot in het extreme en op een bepaald punt volledig zijn omgeslagen. Heb een kennis die in het begin van corona haar huisgenoot min of meer de wacht heeft aan gezegd, zij moest maar bij haar vriend gaan zitten want ze vond het veel te gevaarlijk om met zân tweeĂ«n in hetzelfde huis te wonen en een paar maanden later was zij degene die op allerlei illegale raves stond en daar instastories van plaatste met âfuck coronaâ. Denk dat veel wappies van nature vaak ook mensen van uitersten zijn.
Zou ook verklaren dat ze telkens aanhalen dat de keuze voor een vaccin uit angst gemaakt wordt. Zij voelen zich nu misschien meer vrij (eigenlijk met de kop in het zand).
Omdat ze die angst juist wel herkennen maar zich er âniet meer door laten leidenâ ?
Aranka zegt meestal 'goddelijk" toch haha
Haha oh ja!
Huh maar genieten is toch een soort van vergrotene trap van âbest lekkerâ. Waarom zou je al je eten liever als best lekker of wel oke willen, dan er echt van genieten?
Het gaat alleen om de omschrijving toch en niet de daadwerkelijke smaakbeleving, anders moet ik anders gaan stemmen ja
Ik zou liever alleen in Rotterdam blijven, maar voor gratis eten ga ik schoorvoetend wel buiten de stadsgrenzen. Hierbij even een letterlijke copy paste van het promopraatje van het restaurant. We aten copy paste menu kaart. En de tonijn was NIET droog, ok, ik herhaal ABSOLUUT NIET DROOG! Het eten viel niet zo zwaar omdat het veel te weinig was dus ben hierna nog even naar de Maccie geweest. Ik kom zeker nog eens terug want als het gratis is is de prijs-kwaliteitverhouding altijd goed, ongeacht het eten. Joeeee
Bonnie die kaiserschmarrn âsliced pancakes met blueberry sauceâ noemt
En dan vervolgens zeuren dat het wel zwaar is aan Instagrammer zijn dat mensen je verbeteren.
Mijn hart huilt ook want Kaiserschmarrn , maar ik snap haar ook wel weer! Nu zijn het er âmaarâ 11, maar lijkt me ook wel heel overweldigend als je op elke poep en scheet een vraag/reactie krijgt. Zeker op vakantie. Is haar baan, dus is ook een keuze maar mannnnn lijkt me wel intens
Hahha ik was dus zoân irritant mens die haar een van die berichtjes gestuurd heeft. de betweter die ik ben.