Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Zijn ze niet van glas ipv plastic? Zoiets dacht ik altijd

3 likes

Ja idd en tuurlijk wandelt zij veel in de binnenstad, veel vrienden in centrum (die nu ā€œmassaalā€ wegtrekken)
Maar Marconiplein/Spaanse polder? Dan ben je zo in Schiedam. Denk dat ze de Rotterdamse ring ook niet echt kent

1 like

Nee ze zijn van plastic! Gewoon esthetisch aantrekkelijk en daarom duur :joy:

5 likes

Ik vind ze door de kleur juist een beetje lijken alsof je de flessen van je moeder uit de jaren '80 leent, haha. Maar misschien gaan ze daarom ook lang mee omdat ze ook niet echt kunnen verkleuren.

8 likes

Even spuit 11, maar had nu pas de tijd om te kijken naar Bonnieā€™s vlog en eerlijk ergerde ik me wel even aan haar. Doe even niet zo wereldvreemd alsof Schiedam aan de andere kant van Nederland ligt vanuit Rotterdam.

En de shoplog van Vera en haar moeder. Zo gezellig als die 2 het hebben, ik mis dat wel met mijn eigen moeder als ik dit zo zie.

10 likes

Ik vond Edith van style has no size altijd wel leuk maar die is aan haar Twitter te zien ook volledig doorgeslagen qua corona. Waar ze op haar Instagram weer geen woord over rept.

5 likes

Op insta deed ze t op een gegeven moment ook wel wat, heb haar toen helaas moeten ontvolgen

4 likes

Ik vind/vond haar ook wel leuk, volg haar op Insta en Youtube, maar nu is ze begonnen aan een cursus/opleiding NLP en dat is ook niet echt mijn piece of cake. :woozy_face: Volg haar niet op Twitter, maar had al in de gaten dat ze tussen de regels door soms een Doutzen-tje deed.

Edit: oh ze deelt ook Kaag als heks-gifjes op Twitter zie ik. :roll_eyes: Lekker feministisch meid.

5 likes

wow, ik ging even kijken maar het is echt heel extreem ook

6 likes

haha, dit klinkt als 'na een lang onderhoud en diepgaande analyse zien wij ons genoopt te besluiten tot het ontvolgen van eerdergenoemde ā€˜influencerā€™ ā€™

70 likes

Ik ben helaas na lang beraad tot dezelfde conclusie gekomen. :pray:

11 likes

Hahaha jij voelde m goed aan

2 likes

Jammer, weer een Limburgs icoon minder!

4 likes

https://youtu.be/deqsEcS1eUc de gezichtsuitdrukkingen in deze video :ok_hand::sweat_smile:

1 like

Oh wow Edith is echt full on wappie op twitter, wat jammer. Ben benieuwd hoe Vera zich nu tegenover haar voelt, want dit is nog een stap verder dan Alwin

14 likes

Vera volgt Edith in ieder geval niet meer op Twitter. Op insta nog wel zag ik

1 like

Sanne spreekt haar nog tegen maar helaas.

Omg maar heel haar tijdlijn is onaardig? Had dit echt niet van haar verwacht. Jammer zeg.

8 likes

Ik ging even een kijkje nemen op haar twitter en ik dacht zo erg kan het niet zijnā€¦ Maar jeetje het komt zooo schreeuwend en gemeen over. Ook echt dingen als: ā€˜dear vaccinated people, what if the univaccinated are right? What is your plan B?ā€™

Vind het ook zo ironisch dat voor iemand die heel erg positivity promoot enerzijds, anderzijds zo is

18 likes

Ik merk dat wel vaker dat mensen die positiviteit promoten, vaak vals uit de hoek kunnen komen

25 likes