Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Vond dat precies zo overkomen? Natuurlijk mag ze delen wat ze wil en hoe ze het wil. Hoe ze het nu deelt komt het op mij over alsof het zielig is voor haar man maar verder maakt t niet uit. Zal vast niet zo bedoeld zijn.

Ik ben na de begrafenis van mijn opa naar een festival gegaan, dat zullen mensen ongetwijfeld ook raar hebben gevonden maar mij hielp het om alles te verwerken en even mijn gedachten te verzetten. Iedereen rouwt op zijn eigen manier. Het lijkt me niet nodig om daar commentaar op te leveren, laat ze.

23 likes

Dat vond ik ook een beetje apart
 en ze heeft echt een enorme collectie flessen meegenomen ook😳

2 likes

Ik ben de dag na het overlijden van m’n moeder naar m’n werk gegaan en mensen vroegen aan me wat ik er deed. Waar bemoei je je mee, mag ik dat even zelf bepalen.

25 likes

Ja vond t ook raar, ook met zo’n rare emoticon erbij, kwam op mij over alsof het haar niet veel deed ofzo. Zou dan zelf idd niet verder al die andere stories plaatsen.

@Karl_Lagerfeld wow inderdaad, ik tel 17 flessen :scream:. Wij hadden er 4 en kreeg daar al wel eens opmerkingen over dat mensen dat veel vonden.

2 likes

Ja ik werd er helemaal onzeker door :joy::joy: en die hegen flessen zijn ook nog best duur.

1 like

17 flessen voor de baby? Huh? Je moet het toch schoonmaken na gebruik dus waarom zou je 17 flessen meenemen? Wij hebben er vijf maar drie liggen te verstoffen en de reden dat we er twee hebben is omdat mijn man liever glas gebruikt en ik liever plastic.

3 likes

Volgens mij zijn het meer van die kleine kolfflesjes toch? Ik heb de vlog niet gezien maar dat zag ik op instagram in elk geval.

1 like

Als er bij ons in de familie een begrafenis is, gaan we daarna met zijn allen uiteten en dan zitten we de hele avond te lachen om domme kutgrappen. Inderdaaf om gewoon even je gedachten te verzetten

18 likes

Oh ik zag vooral die drinkflesjes en een stuk of zes kolfflesjes. Wat ik ook al veel vind trouwens, maar dat kan aan mij liggen haha. Wij gebruikten er destijds maar twee.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er bijzonder is aan die flesjes? Ik vind ze er heel bijzonder uitzien maar ben benieuwd of ze gewoon een hippe look hebben of ook een functie.

Edit: oh die kleine bruine flesjes zijn blijkbaar ook om moedermelk te bewaren. Ik had die alleen bij Willemijn gezien dus dacht dat het voor drinken was. En tering wat een dure flessen.

1 like

Ik had dit ook bij mijn oma. Die hield zelf ook van een feestje, ik weet zeker dat ze het juist fijn zou hebben gevonden en zou gezegd hebben lekker gaan en genieten! En dat denken geeft ook troost.

2 likes

Ik deed dit ook en toen zei m’n baas dat ze wel vond dat ik rekening moest houden met “mensen” (zijzelf) die het ongemakkelijk vonden om zo snel met mij te moeten praten

15 likes

Haha wattttttt

2 likes

wth :neutral_face:

2 likes

Wat een heerlijke typische subtiele veroordelingen allemaal. “Jakweeeniehoor maar ik vond het gewoon een beetje apart
” “zohee heb je gezien hoe overdreven veel flessen ze bij zich heeft”

Jullie zijn net zo’n stel roddelende buurvrouwen tussen de droogmolens.

30 likes

‘Haha ik had er maar eentje en die had ik op straat gevonden dus gratis’ ok gefeli

1 like

Ik dacht nog wel dat het over wijnflessen ging.

33 likes

Dacht ik ook :’)

7 likes

Jaa paar er van wel maar die kun je ook als fles gebruiken, je hebt van die spenen voor er op.

@Karl_Lagerfeld gekregen natuurlijk :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Haahhaha ja lekker toch

2 likes